$
אופנה

הקואליציה: נעלי הפלטפורמה מהאייטיז עושות קאמבק

וגם: בושם חדש של קרולינה הררה, ספר שכולו נעליים אקסצנטריות ומשקפיים שמצטלמים מעולה

מורן לונדון 08:2908.05.17

רואה בעיניים

הצלם הפופולרי סטיבן קליין יצר קמפיין מרהיב למותג המשקפיים רייבאן, שכולל סדרה של שבעה צילומים לוהטים. איכשהו, למרות התמונות העמוסות בפרטים, מצליחים המשקפיים להישאר במרכז, מה שמעלה את התהייה אם מדובר בקולקציה מוצלחת במיוחד או בכישרונו הרב של הצלם. הדגם בתמונה מחזק את האפשרות השנייה.

 

רייבאן.750 שקל רייבאן.750 שקל מתוך פייסבוק החברה

 

בואי בריטני

המטה האמריקאי של סטיב מאדן יצא בהכרזה מפתיעה: ממש בקרוב ייצאו לאור נעלי הסלינקי, שהן דגם הפלטפורמה האיקוני של המותג מהניינטיז. הקאמבק הזה לוקח אותנו לימים שבהם פריס וניקול עוד הסתובבו להן יחד ובריטני עוד היתה לפני הגירושים, האקנה והתפרצויות הזעם.  

 

70 דולר במכירה מוקדמת. ב־stevemadden.com 70 דולר במכירה מוקדמת. ב־stevemadden.com

 

ההבדל הקטן

212 של קרונילה הררה היא סדרת בשמים שלכולם ניחוחות דומים עם הבדלים עדינים בין אחד לאחר. החדש שלהם לגברים נקרא 212 Aqua, ובניגוד לאחיו שנמצאים על המדפים כבר שנים, הוא מגיח במהדורה מוגבלת. חבל, כי הוא נעים מאוד.

 

199 שקל ל־100 מ"ל. בסופר־פארם 199 שקל ל־100 מ"ל. בסופר־פארם צילום: יח"צ

 

קריאה בכף הרגל

לא חסרים ספרים שעוסקים בנעלי נשים, אבל אחד המוצלחים שבהם ראה אור ממש לאחרונה. "It's All About Shoes" מאגד צילומי אופנת רחוב המתמקדים אך ורק בנעליים, ומספק הצצה מקרוב לנעליים אקסצנטריות והצהרתיות באופן שמצליח לרענן את הנושא השחוק.

 

45 דולר. באמזון 45 דולר. באמזון

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x