שימו לב, אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר. קראו עוד הבנתי
כושר

אימון אישי: ללכת על זה

אימון הליכה על חבל מאמץ את כל השרירים ומבטיח סיפוק גדול

רעות ברנע 08:5215.12.15
יש משהו קסום בהליכה על חבל; ההולכים על חבל תמיד נראים כבעלי איזו יכולת על־טבעית. אבל מי תיאר לעצמו שזה גם אימון כושר מצוין?

 

ה־Slackline (בעברית: חבל רפוי) הוא רצועה ייחודית שמיועדת להליכה באוויר ותרגילי כושר, אשר פותחה בקליפורניה. "זאת פעילות גופנית שמאזנת בכל המובנים", אומר ארי סינגר, שמעביר שיעורי סלקליין עם כפיר אמיר. השיעורים מתחילים, מן הסתם, בלימוד ההליכה על הרצועה, אימון שנסמך על הרצון העז להצליח סוף סוף ולכן לנסות שוב ושוב. וכבר אחרי ניסיון אחד מרגישים ששרירי הליבה והבטן עובדים, ואיתם שרירי כל הגוף מרוכזים במאמץ לשמור על שיווי משקל.

 

מד קלוריות: באימון של שעה שורפים עד 300 קלוריות מד קלוריות: באימון של שעה שורפים עד 300 קלוריות צילום: עמית שעל

 

"יש מי שמצליחים ללכת כבר ביום הראשון, ויש כאלה שלא מצליחים אפילו להיעמד", מסביר סינגר, "לכן העבודה וההתקדמות הן אישיות. אנחנו משלבים באימונים גם תרגילים שלא דורשים שיווי משקל, משתמשים ברצועה כמו רצועת TRX, עושים שכיבות סמיכה, סקוואטים ועוד. למתקדמים יותר, אלה שכבר יציבים על הרצועה, אנחנו מוסיפים תרגילי כוח, תנוחות יוגה או מוטיבים מאמנויות הלחימה". האימון יכול להתבצע כמעט בכל מקום, "צריך רק שני עצים", והוא יכול להיעשות כאימון אישי, זוגי או קבוצתי.

 

פרטים: 50 שקל לשיעור קבוצתי, 100–150 שקל לפרטי, 054־7703736, middlewayslacklines.com

בטל שלח
    לכל התגובות
    x