סגור
סגנית נשיא וורנר בראדרס, קנצי בלוסביץ
(צילום: חגי דקל)

ועידת לונדון
סגנית נשיא וורנר ברדרס: "המיזוג עם דיסקברי אפשר לנו להרחיב את הפעילות"

קנצ'י בלוסביץ' אמרה את הדברים במסגרת ועידת Mind The Tech של כלכליסט ובנק לאומי שנערכת בלונדון. "אנחנו מותג בן 100 שנה", הוסיפה. "נמשיך להעשיר את התוכן שלנו, להגיע לקהל גלובלי ולספר סיפורים טובים כי זה הדנ"א של החברה שלנו"

"שימוש בטכנולגיה כדי לנתח ולהבין התנהגות צרכנים מאפשר לנו להתקדם" - כך אמרה קנצ'י בלוסביץ', סגנית נשיא לפיתוח עסקי והפצה בענקית המדיה Warner Bros. Discovery, בוועידת Mind The Tech של כלכליסט ובנק לאומי שנערכת בלונדון. "אנחנו מותג בן 100 שנה", הוסיפה. "נמשיך להעשיר את התוכן שלנו, להגיע לקהל גלובלי ולספר סיפורים טובים כי זה הדנ"א של החברה שלנו".
בלוסביץ' פתחה את דבריה בסקירת השינויים הטקטוניים שעברו על תעשיית הבידור העולמית בשנים האחרונות. "התעשייה שלנו עברה הרבה שינויים בשלוש השנים האחרונות", היא אמרה. "חווינו שינוי אדיר. ראשית הייתה המגפה - בתי קולנוע נסגרו, תשומת הלב הקולקטיבית שלנו הופנתה למסכים בבתים ואנשים גילו את שירותי הסטרימינג. הם צרכו שעות על גבי שעות של תוכן. ואז העולם התחיל להיפתח ותהינו כמה מההתנהגות הזו תישאר לאורך זמן. פתאום נטפליקס, שירות הסטרימינג הגדול בעולם, הגיע לתקרה של צמיחת מנויים".
"בו בזמן מצב הכלכלה נעשה מאתגר", הוסיפה בלוסביץ'. "משקיעים החלו להבין שהשוק ברווייה והטילו ספק בהשקעות הגדולות בתוכן ובגיוס מנויים. איך יכול שירות סטרימינג צעיר למשוך צרכנים שרוצים להגביל את היקף הכסף שהם משקיעים בבידור ובתוכן? המאבק על תשומת הלב החריף כי אנחנו מתחרים בשוק עם הרבה שחקנים על משאב מוגבל של כסף וזמן, וגם מול תוכן משתמשים בפלטפורמות כמו יוטיוב וטיקטוק".
בלוסביץ' ציינה כי כרגע וורנר ברדרס נמצאת במצב מצוין, לאחר שהשלימה את המיזוג עם דיסקברי. "זה נתן לנו דריסת רגל גדולה יותר, אפשרות להרחיב את הפעילות של החברה הן מבחינה גיאוגרפית והן מבחינת פלטפורמות. עושר המותגים שלנו יוצר אקוסיסטם ענק. זה נותן לנו ביטחון שנוכל להתאים את עצמנו למצב, ולהתחבר לרצונות של קהלים בכל העולם".
"אנחנו ממוקדים בהכנת הפעילות שלנו לעתיד באמצעות בניית יכולת להתאים את עצמנו לתנאי שוק והתנהגות צרכנים", הוסיפה בלסוביץ'. "יש לנו היצע תוכן ענק שפונה לקהל ענק של משתמשים במגזרים שונים. היינו צריכים לחשוב איך מגיעים לקהל ואיך מהוונים את הנכסים שלנו. אנחנו לא צריכים להיות חברה ששורדת רק באמצעות פעילות ממוקדת. אנחנו צריכים להגיע לקהל ולעבוד עם חברות אחרות, בשוק שבו הרבה מתחרים פועלים לגיוס תשומת הלב המוגבלת של הצרכנים.
"אחת הדרכים שעשינו את זה היא באמצעות גיוון אופן אספקת התוכן שלנו. השקנו בצרפת בשיתוף עם אמזון פריים וידיאו את הוורנר פס, שמאפשר לגשת לכל התכנים שלנו מ-HBO, וורנר TV, יורוספורט, דיסקברי ו-CNN ב-VOD ובערוצים לינארים, הכל במקום אחד. עשינו עסקה עם איגוד השידור האירופאי להנגשת תכנים שונים של דיסקברי בערוצים במדינות חברות. בישראל חתמנו על עסקה עם ספקית הטלוויזה הרב-ערוצית יס, שבמסגרתה אפשר לקבל את כל התוכן שלנו ב-VOD דרך דיסקברי+ ובערוצים לינאריים".