סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק
ווטסאפ
ווטסאפ (צילום: Chris Ratcliffe)

נגמרו התירוצים: ווטסאפ תאפשר עריכת הודעות אחרי שנשלחו

החברה הודיעה כי המשתמשים יוכלו לתקן את ההודעות ב-15 הדקות שלאחר שליחתן; ההודעה שתשונה תקבל תג "נערכה" - היסטוריית העריכה לא תישמר; הפיצ'ר כבר מופיע אצל חלק מהמשתמשים, ואמור להיות נגיש לכולם בתוך כמה שבועות

אפליקציית ווטסאפ הכריזה סוף-סוף על הפיצ'ר שרבים חיכו לו – עריכת הודעות. האפשרות תהיה בתוקף 15 דקות מרגע שליחת ההודעה. ההכרזה פורסמה היום בבלוג של החברה ובפוסט שפרסם בפייסבוק מארק צוקרברג, מנכ"ל מטא, הבעלים של ווטסאפ. הפיצ'ר כבר מופיע אצל חלק מהמשתמשים, ואמור להיות נגיש לכולם בתוך כמה שבועות.
כדי לבצע את העריכה המשתמש נדרש ללחוץ על ההודעה, ללחוץ על כפתור העריכה שיופיע ברגע הלחיצה ואז לערוך את הטקסט.
ההודעה שתשונה תקבל תג "נערכה" בצמוד לסימון הזמן שבו בוצעה העריכה. בה בעת האפליקציה לא תשמור את ההיסטוריה של הטקסט שנערך, והמשתמשים לא יוכלו לראות גרסה מוקדמת יותר שלו.
"אנחנו נלהבים מכך שתוכלו לקבל שליטה מלאה יותר על הצ'אטים שלכם, כמו תיקון איות לא נכון או תוספת תוכן להודעה. ב-15 דקות מרגע שליחת ההודעה תוכלו ללחוץ על ההודעה הזו לזמן קצר ואז לבחור את 'ערוך' מהתפריט שיופיע", נכתב בהודעת החברה בבלוג שלה.
עד עתה משתמשים יכלו למחוק את ההודעה או לשלוח הודעה נוספת עם תיקון לזו הקיימת. בשנה שעברה ווטסאפ האריכה את הזמן שבו ניתן למחוק הודעות, מ-48 שעות ל-60 שעות.
המתחרות המובילות, ובהן טלגרם וסיגנל, מציעות מזמן את היכולת לערוך הודעות; טלגרם מציעה את הזמן הארוך ביותר, 48 שעות; ואפילו טוויטר כבר מציעה את האופציה הזו למנויים משלמים; וגם אפל מאפשרת לערוך הודעות שנשלחו ב-iMessage במערכת iOS 16.