$

30 דקות או פחות

הגאדג'ט שלא מצא קהל בקרב החותרים הפך לפריט חובה לכדורגלנים

גיא אהרון רצה לתת לחותרים את אותן אפשרויות מעקב שיש לרוכבי אופניים, למשל, אבל גילה שהחיישן שפיתח עוזר יותר דווקא לקבוצות כדורגל. כיום חברת Playermaker עובדת עם ליברפול ומנצ'סטר סיטי ועוזרת לזהות כשרונות ולטפח אותם

שירות כלכליסט 15:2819.06.22

הדרך לקבוצות הכדורגל הגדולות בעולם התחילה מחתירה בקיאק בתל אביב - גיא אהרון חשב שקהילת החותרים בקיאק ישמחו לקבל גאדג'ט למעקב אחרי נתוני החתירה שיציע גם טיפים לשיפור, כמו האביזרים שרוכשים רוכבי אופניים או השעונים שהחלה להוציא באותו מן Fitbit. הוא הקים את Motionize שעשתה את זה ואפילו היתה שותפה של נבחרת ארה"ב באולימפיאדה, אבל אז גילה שהשוק לא גדול כפי שחשב.

 

 

 

 

החיישן שפיתחה החברה עדיין אסף מידע חשוב, ואהרון קיבל המלצה לעבור לתחום אחר. החברה שינתה גישה ושם ל-Playermaker, והתחילה לעבוד עם קבוצות כדורגל. כיום היא מוכרת בעשרות מיליוני דולרים, עובדת עם 200 מועדונים, כולל קבוצות כמו ליברפול ומנצס'טר סיטי, ועל הדרך גייסה אפילו את המאמן האגדי ארסן ונגר כמשקיע.

 

גיא אהרון גיא אהרון צילום: אוראל כהן

 

 

בראיון לפודקאסט "30 דקות או פחות" מספר אהרון איך צלחה החברה את הגלגולים השונים, על הקבוצה שחשבה שיש טעות בנתונים שנאספו מהחיישן ואז גילתה שהיא מגדלת שחקן עם כישרון יוצא דופן, איך יצרו הכדורגלנים אתגרים אחד לשני באמצעות הכלים שמציעה החברה כשנאלצו להפיסק לשחק בגלל הקורונה ומה השוק הבא אליו הוא מתכוון להיכנס.  

 

 

 
להאזנה לפודקאסט לחצו כאן >>

 

 

מראיין: אביב פרנקל, איש התקשורת וסטארט-אפיסט.

 

 

x