$

הייטק בפקקים

התעשיות הוותיקות משתנות מהר: מה אפשר ללמוד ממה שקורה בביוטי-טק

איפור מותאם אישית, מראה חכמה ומכירת "חוויה" ושירותים - כך מאמצת תעשיית האיפור והטיפוח חדשנות, טכנולוגיות חדשות ושיתופי פעולה עם סטארט-אפים

שירות כלכליסט 15:5403.06.21

התעשייה המסורתית עוברת התפתחויות דרמטיות - מגה טרנדים כמו המעבר למסחר מקוון, אינטרנט של הדברים והיישום של בינה מלאכותית משפיעים על חברות ותעשיות שקיימות איתנו כבר הרבה מאוד שנים.

 

 

 

 

הפודקאסט "הייטק בפקקים" בודק כמקרה מבחן את תעשיית האיפור והטיפוח, או בשמה המודרני יותר "ביוטי-טק", ומראה איך ההתפתחויות בתעשייה הוותיקה הזו רלוונטיות לכל תעשייה שאתם מכירים.

 

כחלק ממעבר כולל של התעשייה ממכירת מוצרים למכירת  "חוויה" ושירותים, מוצאות את עצמן ענקיות הביוטי מפתחות מוצרים חדשים שמאפשרים חוויית קנייה רציפה מהאונליין לחנויות, כמו מראות חכמות. כמו כן, כניסתן של טכנולוגיות חדשות כמו בינה מלאכותית והאינטרנט של הדברים מאפשרות פיתוח מוצרים כמו איפור מותאם אישית שמיוצר בבית הלקוח.

 

כיצד תאגידי ענק כמו לוריאל מאמצים חדשנות? לחברה יש רשת מעקב פנימית המאפשרת לעובדיה לראות סטארט-אפים שנמצאים בהתקשרות עם החברה וסקאוטרים של החברה מחפשים סטארט-אפים רלוונטיים. ליאת אוליאל, סמנכ"לית הדיגיטל של לוריאל ישראל, מסבירה גם איך מתמודדת החברה עם חסמי הכניסה לשוק שנהיו הרבה יותר קלים, המעבר לאי-קומרס וטכנולוגיות חדשות.

 

 

 
להאזנה לפודקאסט לחצו כאן >>

 

 

הייטק בפקקים היא שילוב של פייסבוק לייב, ופודקאסט העולה בעמודי הפייסבוק של כלכליסט ואצטדיון הסטארט-אפ.
x