$
פרסום ושיווק

יצרנית המזון a1c מתרחבת לחו"ל עם לחם מופחת פחמימות

חברת a1c, יצרנית מזון בעל ערך גליקמי נמוך, מתרחבת לחו"ל עם מותג הלחם מופחת הפחמימות Eatsane

נורית קדוש 08:3006.01.21

חברת a1c, המייצרת מזון בעל ערך גליקמי נמוך, מרחיבה את פעילותה לחו”ל עם מותג הלחם מופחת הפחמימות Eatsane, שהיא השיקה לפני שנה, כך נודע ל”כלכליסט”.

 

החברה חתמה על הסכם עם חברת Baldinger Bakery, שבמסגרתו תשווק סדרת לחמים בעלי ערך גליקמי מופחת בצפון ארה”ב ובקנדה. בשלושת החודשים הראשונים ישווקו הלחמים במכירה מקוונת בניו אינגלנד, ולאחר מכן יורחבו השיווק וההפצה לניו יורק ולקליפורניה.

 

בלדינגר היא בין היתר ספקית לחמניות למקדונלד'ס בארה"ב, ובחברה בוחנים אפשרות לשווק לחמניות מופחתות פחמימות גם לרשת. "ננסה להכניס את המוצר למקדונלד'ס או לרשתות הסעדה אחרות כפי שעשתה לדוגמה ביונד מיט, ששיווקה את ההמבורגר ללא בשר דרך התפריט של מקדונלד’ס", מסביר רן הירש, מנכ"ל ומייסד החברה.

הלחם של a1c. רק 2.6 פחמימה בכל פרוסה הלחם של a1c. רק 2.6 פחמימה בכל פרוסה צילום: סטודיו דן לב

 

 

במקביל החברה נערכת להרחיב את מגוון מוצריה בישראל. הלחם מופחת הפחמימה שלה מכיל 2.6 גרם פחמימה לעומת 15 גרם פחמימה בפרוסת לחם רגיל ו־7 גרם פחמימה בלחם קל.

 

"היעד שלנו היה למכור כ־2,000 יחידות בחודש”, אמר הירש, “אבל מהתחלה הביקוש היה כפול וצמח כך שבחודשים האחרונים מכרנו כ־20 אלף לחמים בחודש. חתמנו על הסכם הפצה עם חברת ליב מקבוצת ליימן שליסל, והחיבור מאפשר לנו להגדיל את מגוון המוצרים ולהכניס גם לרשתות השיווק את השוקולד בעל הערך הגליקמי הנמוך, שהיה המוצר הראשון שעל בסיסו הוקמה החברה".

x