$
ספורט עולמי

5.6 מיליון דולר ל-30 שניות: לראשונה פייסבוק תשדר פרסומת בסופרבול

בפרסומת מככבים כריס רוק וסילבסטר סטלון. פייסבוק מתמקדת כעת בשיפור התדמית של הרשת החברתית שלה, בעיקר דרך הקמפיין "יותר ביחד", הממקם את פיצ'ר הקבוצות שלה כדרך למשתמשים ליצור קשר עם אנשים שלהם תחומי עניין משותפים

שירות כלכליסט 18:2619.12.19

פייסבוק תשדר את הפרסומת הראשונה שלה אי פעם במהלך משחק הסופרבול, אחרי שרכשה דקת שידור בכיכובם של כריס רוק וסילבסטר סטלון, שתתמקד בקידום תוכנת הקבוצות של הרשת החברתית. המשחק יתקיים במיאמי ב-2 בפברואר.

 

 

 

בחודש שעבר הודיעה רשת פוקס, המשדרת את המשחק, כי מכרה את כל זמן הפרסום מהר יותר מהזמן שלקח לרשתות טלוויזיה למכור אותו בשנים שעברו. המשחק

 

מפרסמים משלמים עד 5.6 מיליון דולר ל-30 שניות פרסומת במהלך הסופרבול. אשתקד המחיר עמד על 5.3 מיליון דולר.

 

פייסבוק מתמקדת כעת בשיפור התדמית של הרשת החברתית שלה, בעיקר דרך הקמפיין "יותר ביחד" ("More Together") הממקם את פיצ'ר הקבוצות שלה כדרך למשתמשים ליצור קשר עם אנשים שלהם תחומי עניין משותפים.

 

 

מימין: כריס רוק וסילווסטר סטלון מימין: כריס רוק וסילווסטר סטלון צילום: גטי אימג'ס

 

המאמץ הוא חלק מהשקעה נרחבת יותר של פייסבוק, שהגדילה באופן ניכר את תקציב הפרסום שלה, בניסיון לבנות מחדש אמון וסנטימנט חיובי ממשתמשים אחרי סדרה של שערוריות הקשורות בנהלי פרטיות והפצת מידע מוטעה בפלטפורמה שלה. מנהל השיווק של פייסבוק, אנתוניו לוצ'יו, אמר בקיץ שעבר שהדחף לתקן את מעמדה של פייסבוק בעיני משתמשיה יכול להכפיל את תקציב הפרסום של החברה.

 

 

 

פייסבוק איננה מפרסם גדול באופן מסורתי בהתחשב בגודל שלה ובנוכחות שלה בשוק. חברת, Kanter, העוסקת במעקב אחרי פרסומות העריכה כי פייסבוק השקיעה 382 מיליון דולר בפרסומות בארה"ב בשנה האחרונה, בהשוואה ל-50 מיליון דולר ב-2017. אמזון, לשם השוואה, השקיעה ב-2018 כ-1.84 מיליארד דולר בשוק האמריקאי בלבד, מה שהפך אותה למפרסמת החמישית בגודלה במדינה.

 

הפרסומת של פייסבוק שתשודר במהלך הפסקת הפרסומות של הסופרבול תשים את החברה בצד אחד עם חברות גדולות אחרות בלילה שבו אנשים שמים לב לפרסומות הרבה יותר מבדך כלל.

x