$

30 דקות או פחות

"היה מענה קולי שהפנה למחלקות השונות בחברה, אבל אני הייתי העובד היחיד"

חן עמית, מנכ"ל הסטארט-אפ טיפלתי, מספר איך עיסוק צדדי הפך לחברה שמטפלת בהעברות כספים בהיקף של 7 מיליארד דולר בשנה ומתי השירות של החברה הציל את טוויטר

שירות כלכליסט 13:2726.05.19

עם השקעה קטנה והרבה מאוד זמן פנוי אחרי שמכר את החברה הקודמת שלו, חן עמית הסכים לעזור לפתור בעיה של חברת פרסום מקוון, שנתקלה בקשיים בתחום התשלומים. הוא חשב שבטח קיים כבר פתרון לעניין, וגם כשהבין שאין מוצר כזה הוא לא חשב שהפתרון שלו מצדיק הקמת חברה.

 

"היו לי ארבעה לקוחות והייתי העובד היחיד בחברה", מספר עמית בשיחה בפודקאסט "30 דקות או פחות". "היתה מערכת ניתוב שיחות למחלקות השונות, אבל כל השיחות הגיעו אליי. חשבתי שמצאתי עבודה שארוויח ממנה 30 אלף שקל בחודש וזהו".

 

חן עמית חן עמית

 

 

כיום הסטארט-אפ שלו הוא כבר מפלצת פינטק שמטפלת בהעברות כספים של יותר מ-7 מיליארד דולר בשנה, מעסיקה 160 איש בישראל ובארה"ב ("עד סוף השנה נגדל ל-220", הוא מעדכן) וגייסה 58 מיליון דולר. טיפלתי, שמטפלת בתשלומים לספקים עבור חברות כמו טוויטר, איירבאס ועוד מאות אחרות, היא אחת החברות הצומחות ביותר בהייטק הישראלי.

 

 

 

לפרקים נוספים של הפודקאסט "30 דקות או פחות" ליחצו כאן

  

בשיחה מספר עמית מה השתנה מאז הימים שבהם הוא היה המפתח, שירות הלקוחות, המנכ"ל ואפילו המזכירה של חברה של איש אחד, איך בונים תרבות ארגונית בין שתי יבשות ועשרה איזורי זמן, מתי השירות של טיפלתי הציל את טוויטר ומה צופן העתיד של החברה.

 

 

 
להאזנה לפודקאסט לחצו כאן >>

 

 

מראיינים:

נבות וולק, איש הייטק.

אביב פרנקל, איש התקשורת וסטארט-אפיסט.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x