$
אופנה

לחשוב על שמלה כעגיל: מותג האופנה Colville רוצה לגנוב את ההצגה מבגדי היומיום

מותג האופנה הטרי Colville רוצה לשנות את הדרך שבה אנו מתלבשים עם פריטים שלא אמורים להרכיב לבדם מראה, רק להעשיר את המראה של הלובש אותם

מורן לונדון 08:3919.12.18

עונת הסיילים מאפשרת לנו להתפרע עם הקניות ולנסות דברים שאולי לא היינו מתקרבים אליהם כי הם גם יקרים וגם שימושיים רק לסירוגין. כך נחשפנו לאחרונה לקולוויל (Colville), מותג צעיר מאוד שפונה לאלה שאוהבים להתבלט בקהל עם פריטים שנראים כמו יצירת אמנות שהפכו לבגד ומתאימים לחובבות אקסטרים עיצובי.

 

את המותג הקימה לפני חצי שנה לוסינדה צ'יימברס, לשעבר דירקטורית האופנה וסטייליסטית ב"ווג" הבריטי, עם מולי מולוי וקריסטין פורס ששימשו בעבר כמעצבות בבית האופנה מארני, מה שאומר שחיבה לצבעוניות ולגזרות שפורצות את המבנים המסורתיים, יש להן מהבסיס. "אם אני קונה משהו במחשבה שהוא שימושי, לעולם לא אשתמש בו", הסבירה צ'יימברס את המחשבה מאחורי קולוויל. "אני לא רוצה שימושי, אני רוצה משהו שגורם לי להרגיש מעולה וליצור בגדים יוצאי דופן, מוזרים וקצת מאתגרים שיגרמו לי להתאהב בהם".

 

 

מימין: שמלה שהיא עליונית, עגיל שהוא פסל סביבתי ושרוולון יוצא דופן של קולוויל מימין: שמלה שהיא עליונית, עגיל שהוא פסל סביבתי ושרוולון יוצא דופן של קולוויל צילומים: matchesfashion.com

 

 

קולוויל, אם כן, לא משגרת את הקולקציה הטיפוסית שהיינו מצפים למצוא אצל מעצבים בתחילת דרכם שמנסים להאפיל אל לב הצרכנים. היא יותר כמו ניסוי באופנה שנועד לאתגר את הקונה לשחק עם הסגנון שלו, משום שהפריטים מאוד אמנותיים, מיועדים לשילוב במלתחה הבסיסית שלכם ובעלי היכולת להרים מראה עדרי של טי שירט וג'ינס הרחק משאר הכבשים במרעה.

 

בין הפריטים בקולקציית הביכורים המצומצמת אפשר למצוא עגילי ענק זהובים שנראים כמו פסל סביבתי, שרוולון תפוח שלא דומה בכלום לשרוולון הדקיק שנהוג לקבור בתיק למקרה שיהיה קר בקולנוע, ושמלה בעלת פתחים ומלמלות שנועדה בכלל לקשט בגדים אחרים ולהילבש מעל ג'ינס, חליפה או שמלה אחרת. אפילו את כובע הגרב הפשוט והקלאסי הצליחו לרענן שם בשתי גרסאות שמקצינות את הצורה המוכרת.

 

 

כובע גרב מהקולקציה כובע גרב מהקולקציה צילום matchesfashion.com

 

 

הנשים שמאחורי קולוויל דווקא סולידיות בבחירות האישיות שלהן וסיפרו בראיון ל"ריפיינרי29" שהן לרוב מעדיפות גוונים נייטרליים וגזרות פשוטות כשזה נוגע לבגדים שהן לובשות, מה שמחזק את התפיסה שעולה מהקולקציה הראשונה ששחררו — הבגדים שהן מעצבות הם אקססוריז, כאלה שנועדו להעשיר את המראה של הלובש אותם, כמו תכשיט, ולא להוות בסיס למראה שלו. וכפי שהגדירה זאת צ'יימברס: "אף אחד לא צריך עוד תיק, אף אחד לא צריך עוד חולצה. אבל אם הם יפים במיוחד, אז למה לא?".

 

מתוך השאיפה להישאר נישתיות במיוחד החליטו השלוש למכור את הפריטים בחנות האונליין Matchesfashion.com ורק שם, ובמחיר שרחוק מלהיות נגיש — החל ב־90 יורו לכובע גרב ועד 1,300 יורו למעיל. מזל שיש עונת סיילים.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x