המועצה לצרכנות: רוב התלונות בשנת 2015 - בתחום התקשורת
לפי המועצה, 28% מפניות הצרכנים היו בתחום הטלפוניה, האינטרנט והטלוויזיה. בסך הכול - 81% מהתלונות שהוגשו נמצאו מוצדקות
22:27
09.03.16
תחום התקשורת הוא התחום שהלינו עליו הכי הרבה צרכנים ב־2015, אבל העלייה החדה במספר התלונות שייכת לדואר ולשליחויות. כך עולה מדו"ח המועצה לצרכנות השנתי שמסכם את תלונות הצרכנים.
28% מהפניות למועצה היו בתחום אמצעי התקשורת - טלפוניה, אינטרנט וטלוויזיה. מרבית התלונות בתחום התקשורת היו על שירותי טלפון וסלולר, אך גם על תחום האינטרנט, שכמות הפניות למועצה בעניינו גדלו ב־50% לעומת השנה שעברה.
התחום שתפס את המקום השני במצעד התלונות היה תחום מוצרי החשמל. 15% מתלונות הצרכנים היו בתחום מכשירי החשמל, ובמקום השלישי המוצרים לבית ובפרט ריהוט (11%). העלייה החדה ביותר בכמות תלונות למועצה - 58% - נרשמה בשליחויות, הובלות ודואר. עלייה חדה של 23% נרשמה בתלונות בתחום התחבורה ורכב. בסך הכול, 81% מהתלונות שהוגשו נמצאו מוצדקות.

זינוק בתלונות בנוגע לאינטרנטצילום: שאטרסטוק


