• תפריט
רכישות

העיתון המקוון של דרק גטר גייס 9.5 מיליון דולר

לפני כשנה גייס כוכב היאנקיז גייס 3 מיליון דולר בסבב גיוס ההון הראשון. הסכום שגויס עכשיו הוא מתוך גיוס מתוכנן של 15 מיליון דולר, בהובלת קרן ההון סיכון וויט שו וחברת ההשקעות NEA

שירות כלכליסט 13:5618.06.15

פליירס טריביון (The Players Tribune) פורטל האינטרנט המוקדש לספורט שהקים כוכב הניו יורק יאנקיז לשעבר דרק ג'טר, זוכה להצלחה בכל הקשור לגיוס הון.

 

 

 

 

ג'טר. הום ראן מחוץ למגרש ג'טר. הום ראן מחוץ למגרש צילום: רויטרס

 

פחות משנה לאחר שגייס 3 מיליון דולר בסבב גיוס ההון החיצוני הראשון, רשת הספורט המקוונת השיגה 9.5 מיליון דולר מתוך גיוס מתוכנן של 15 מיליון דולר, בהובלת קרן ההון סיכון וויט שו וחברת ההשקעות NEA. משקיעים קודמים, ביניהם תאגיד הבידור לג'נדרי, גם לקחו חלק בסבב ההשקעות הנוכחי.

 

ההון החדש ישמש להרחיב את התכנים ולהוספת מאפיינים חדשים, כך הכריז נשיא החברה ג'יימי מסלר. באתר כבר פועלים להגדלת מספר הסרטונים, שכוללים הקלטות של שחקנים שפונים ישירות לקהל ויצירת תכניות כמו Singular Focus, משטר האימונים של כריס ווידמן.

 

"במלוא הכנות, זה יעזור לנו להעשיר את האתר", הסביר מסלר. "אנחנו בונים צוות של מפיקים ועורכים טובים והספורטאים מספקים לנו רעיונות".

 

בהמשך, מסלר מעריך כי יופיעו באתר גם ידיעות לייף סטייל קצרות. "אנחנו נשיק את זה במהלך השנה הבאה", טען.

 

הקשר בין הפליירס טריביון וקרן ההשקעות במיליארדי דולרים של NEA החל בכנס של גולדמן זאקס, שבו פגש השותף ב-NEA ג'ון סקודה את ג'טר. "הוא התחיל את האתר ולא היה לו מושג למה הוא יכול להפוך", מספר סקודה. "הוא התעניין באופן שבו הטכנולוגיה תוכל להאיץ ולהרחיב את מה שהוא מנסה לעשות, והחזון שלו היה לתת לספורטאים דרך להתקשר ישירות עם האוהדים ולעשות זאת באמצעות תכנים מערכתיים אמיתיים".

 

הפגישה קרתה זמן קצר לאחר שסקודה השקיע בחברה בשם בלו ג'ינס נטוורק, שעבדה על פלטפורמה הודעות רבת משתתפים שניתן להשתמש בה לשיחות וידיאו בין אלפי המשתמשים השונים. סקודה הבחין בדרכים השונות שבהן ניתן יהיה להשתמש בפלטפורמה כדי לחבר את השחקנים עם מאות ואלפי האוהדים שלהם. כך החלה השותפות שהתפתחה עד למחויבות האחרונה הזו.

 

NEA השקיעה כבר בעבר בתכנים. החברה היא אחת מבעלי המניות הראשונים (אם לא הראשונה בכלל) בבאזפיד, והיא כיום אחת המשקיעות הגדולות ביותר באתר. סקודה טוען כי המחויבות לחזון של ג'טר ומסלר לגבי פליירס טריביון הוא חלק מתזה מורחבת יותר לפיה עדיין ניתן למצוא הזדמנויות במדיה החדשה.

 

"אין ספק שהגישות המסורתיות למדיה נאבקות", אומר סקודה. "אך אני חושב שיש הזדמנויות מערערות בתוך המדיה, ונחלנו הצלחה בכך. תמשיכו לראות אותנו מצעים השקעות סלקטיביות במרחב הזה".
בטל שלח
    לכל התגובות
    x