• תפריט
המלצות

איך לעצב ולהגיש כרטיס ביקור?

כרטיס הביקור אומר עלינו הרבה. על מה חשוב להקפיד בעיצובו, אילו פרטים להכניס ועל אילו לוותר - ובאיזה אופן למסור אותו

פגישות ואירועים רשמיים יכולים להעמיד את הנוכחים בפני מצבים מביכים, במיוחד בעולם העסקים אז יש חשיבות רבה לרושם ראשוני וקשרים אישיים.

 

מי מציג את עצמו ראשון ואיך? איך לוחצים יד? האם נשיקות הן אקט מקובל? איך מעניקים כרטיס ביקור ולא פחות חשוב איך מקבלים כרטיס ביקור בכבוד?

 

על כל השאלות האלה ועוד תענה מדי שבוע כוהנת הנימוסים וההליכות תמי לנצוט לייבוביץ, שגם איגדה את כל כללי ההתנהגות הנכונים בספרה החדש ibl code - שפת העסקים הבינלאומית

 

כרטיסי ביקור

 

החלפת כרטיסי ביקור היא דרך טובה להכיר בין שני אנשי עסקים בפגישה ראשונה. כרטיס הביקור מעניק פרטים ראשוניים על האדם ועוזר להפיג מבוכה. אז רגע לפני שאתם מדפיסים כרטיס ביקור במאות עותקים, כמה דברים שחשוב לשים אליהם לב:

 

בעיצוב הכרטיס צריך להקפיד להדפיס את הפרטים החשובים ולא להעמיס נתונים ועיצובים מיותרים. אין לתת כרטיס מקומט או מקופל ולעולם לא לכתוב על הכרטיס.

 

הדרך בה נותנים את הכרטיס חשובה לא פחות מעיצובו. יש תרבויות בהן חובה להגיש את הכרטיס מהכיס הפנימי בשתי ידיים ולקבל בשתי ידיים ויש כאלה בהן מגישים ומקבלים את הכרטיס ביד אחת. תמי לנצוט ליבוביץ עם כל הפרטים.

 


 

לסרט הקודם:

איך להשאיר רושם ראשוני חיובי?

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x