איש השיווק של 2009: רן גוראון, סמנכ"ל השיווק של בזק
גוראון זכה בתואר לאחר שהוביל וניהל את מהלך המיתוג מחדש של בזק, במסגרתו התמקדה החברה בהרחבת השירותים שהעניקה ללקוחותיה
רן גוראון (41), סמנכ"ל השיווק של בזק, נבחר לאיש השיווק של 2009. גוראון, המכהן בתפקיד ארבע שנים, זכה בתואר לאחר שהוביל וניהל את מהלך המיתוג מחדש של בזק תחת הסלוגן "בזק - הכי טוב בבית". בזק התמקדה בשנה החולפת בהרחבת השירותים שהעניקה ללקוחותיה ובהשקת רשת ה-NGN.
גוראון
גוראון מצטרף בזכייתו לרשימה ארוכה של זוכים בתואר בשנים קודמות, מבכירי תעשיית השיווק והמדיה בארץ. בין השאר ניתן למצוא ברשימה את מנכ"ל קשת, אבי ניר; מנכ"ל ובעליה של רשת קסטרו, גבי רוטר; מיכל המאירי שהיתה בעבר מנהלת אגף שיווק של תשלובת החלב של וכיום מנהלת את משארד הפרסום גיתם, ומנכ"ל בנק דיסקונט, גיורא עופר.