$
פרסום ושיווק

בנק מזרחי טפחות השיק רשת סניפים וירטואליים חדשה

מזרחי טפחות Live יאפשר להגיע לבנקאי בצורה ישירה, 13 שעות ביממה באמצעות טלפון, sms, פקס ואי מייל. אלי יונס, מנכ"ל הבנק: "כל היתרונות בהקמת שירות כזה גולגלו לטובת הלקוח"

רונית גודמן 15:4807.12.08

בנק מזרחי טפחות השיק היום (א') שירות בנקאות אישי תחת השם מזרחי טפחות Live. זאת בהמשך לאסטרטגיה הקמעונאית המתפתחת בבנקאות המקומית לשירות מהיר וזמין. מדובר ברשת סניפים וירטואליים שתאפשר להגיע לבנקאי בצורה ישירה, 13 שעות ביממה (מ-7:00 בבוקר ועד 20:00) באמצעות טלפון, sms,

פקס ואי מייל.

 

הסניפים החדשים יאפשרו חיסכון במשאבים כדוגמת נדל"ן וזמן פתיחת סניף מסורתי האורך כשנתיים. כמו כן, בשנה הראשונה יוזלו עלויות ללקוח: תינתן הנחה של 40% בעמלות, יינתן מספר חינם להתקשרות עם הבנקאי, 3 שליחויות חינם למסמכים, צ'יקים ועוד. "כל היתרונות בהקמת שירות כזה גולגלו לטובת הלקוח – כי זו למעשה המטרה. זוהי דרך טובה לצמוח ולשפר את השרות ללקוח במקביל", אמר אלי יונס, מנכ"ל בנק מזרחי טפחות.

 

עד כה הצטרפו לסניפי הלייב 4,000 לקוחות, כשבכל סניף מיועדים להיות 6,000 לקוחות. כוונת הבנק לפתוח עוד שני סניפים עד סוף השנה.

 

קהל היעד אליו מיועד השירות

 

"אנו פונים לכלל הלקוחות, אך מתמקדים בעיקר בכאלו בעלי פוטנציאל כחיילים וסטודנטים וגם כאלו שכבר מימשו את הפוטנציאל והם מפלח מבוסס כבר", אמר ישראל אנגל, סמנכ"ל ומנהל החטיבה הקמעונאית.

 

"כל האוכלוסיות יכולות ליהנות משירות זה", הוסיפה נעמה גת, סמנכ"ל השיווק של הבנק. "גם אוכלוסייה מבוגרת אשר אינה משתמשת באינטרנט יכולה לעשות את ענייניה באמצעות הטלפון. כמו כן, יש צוותים טכניים שתומכים בלקוחות מתקשים".

 

יונס הוסיף כי "הבנק מעריך שעד סוף השנה יוקמו 4 סניפים חדשים, 4,000 לקוחות חדשים כבר אצלנו. לכל סניף אנו מייעדים 6,000 לקוחות, כך שאנו מעריכים כי ה-2,000 הנותרים יגיעו מבנקים אחרים".

 

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x