סגור
ניוז רום גג חדשדסקטופ

למעלה מ-20 שנה: כל הדיגיטל בבית אחד

A-2-Z: שותפות אסטרטגית עם הלקוח החל מבניית תכנית שיווק ועד ניתוח התוצאות.

ניהול חברות ועסקים בשוק התחרותי של שנת 2022 הוא אתגר קשוח. אם בעבר ערוצי המדיה בהם התפרסמו תכנים שיווקיים שונים היו אמצעי תקשורת כמו עיתונות, רדיו וטלוויזיה, כיום, עולם השיווק מבוסס בעיקרו על דיגיטל.
קראו על החברה שצפתה את עתיד הדיגיטל כבר לפני 2 עשורים, ומובילה עד היום את תחום השיווק והנגישות באינטרנט - כל השירותים תחת קורת גג אחת.
A-2-Z - זרוע השיווק במרחב הדיגיטלי של החברות המובילות.
אלון זכאי: "חשבתי שאני הולך לקראת חצי פנסיה..."
"12 שנים מחיי עסקתי כיזם ומנכ"ל בתחום ההייטק והסטארטאפים, אז הכרתי את עולם האינטרנט ואת תחום הדיגיטל". כך משתף אותנו בראיון אישי, אלון זכאי, נשוי פלוס 4, מייסד ומנכ"ל סוכנות הדיגיטל A-2-Z.
"אחרי תקופה זו, החלטתי לפתוח עסק קטן שייתן שירותים המתמחים בדיגיטל ללקוחות עסקיים.
לרגע דמיינתי אז שהנה, אחרי שעות העבודה האינסופית בהייטק, אני הולך לקראת חצי פנסיה, עבודת ייעוץ קלה מ- תשע-עד-ארבע..
הדיגיטל מתפתח במהירות
"העסק צובר תאוצה יחד עם כל תחום הדיגיטל, מה שדורש מאיתנו כמובן פול טיים ג'וב, ויחד עם עבודה מאומצת הופך אותנו לשחקן מוביל בתחום הדיגיטל. כיום, אחרי 20 שנות פעילות, אנו נותנים מעטפת שירותי דיגיטל מלאה לחברות המובילות במשק: בנקים, שוק ההון, חברות ביטוח, יבואני רכב, משרדים ממשלתיים, רשויות מקומיות, רשתות שיווק, סלולר, אלקטרוניקה ואופטיקה, אוניברסיטאות ומכללות, חברות תקשורת, בתי חולים, חברות נדל"ן, תיירות, חברות תחבורה, מוסדות ציבור וחברות מסחריות.
אנחנו מספקים ללקוחות שלנו את כל מגוון הפתרונות והשירותים לשיווק בעידן האינטרנט, מא' ועד ת', כאילו היינו סמנכ"ל הדיגיטל בארגון".
הרבה לפני הסמארטפון, האינסטגרם, הפייסבוק והווטסאפ
זוכרים את העידן טרום שלטון המדיה החברתית? קשה להאמין, אבל עד לפני כמה עשורים, עולם הדיגיטל היה בחיתוליו. A-2-Z היו שם כבר אז.
אלון, מה יש לך לומר על סוכנות הדיגיטל שצמחה כשעולם האינטרנט עוד היה בראשיתו?
"החברה קמה בשנת 2002, לפני פריצת הרשתות החברתיות, הווטסאפ או המובייל. מנוע החיפוש המוביל היה בזמנו יאהו, וגוגל היה רק בתחילת הדרך. ערוץ השיווק המרכזי בדיגיטל היה דיוור במייל, היו מעט פורומים ואתרים ספורים כמו וואלה ותפוז שהציעו פרסום בבאנרים.
עם הזמן, הדיגיטל מתפתח בקצב מסחרר ואנו מוסיפים עוד ועוד פלטפורמות רלוונטיות לסל השירותים שלנו, כדי להיות תמיד בחזית הטכנולוגיה של השיווק הדיגיטלי".
מה קורה הלאה?
אלון זכאי, מנכ"ל A-2-Z ממשיך לפרט את סיפור חייה של סוכנות דיגיטל מובילה: "עם השנים, במקביל להתפתחות האינטרנט, הוספנו את כל ההתמחויות הדרושות לשיווק בדיגיטל: בניית אתרים, קידום אורגני / SEO, הקמת מסעות לקוח, הנגשת אתרים, פרסום, מדיה חברתית ואנליטיקה. אנו מספקים תמהיל שיווק דיגיטלי מקיף הכולל אסטרטגיה, תוכנית עבודה, ביצוע בפועל וניתוח תוצאות- הכל בתוך הבית".
"כדי להשלים את היכולות, וכדי לספק את כל תמהיל השיווק הדיגיטלי - רכשנו במשך השנים מספר חברות, ומיזגנו אותם לתוכנו. ביניהן: חברת דיגיטל-מרקט, חברת get-together, חברת wild-web וחברת סול-מדיה. היזמים שהתמזגו איתנו ממשיכים את הפעילות בהצלחה רבה כמנהלי תחומים.
'כל הדיגיטל בבית אחד' זו אמירה יפה, איך היא עובדת בתכלס?
"הפעילות מתבצעת באמצעות 5 מחלקות של התמחויות מקצועיות, מעל הכל אסטרטגיה ותוכנית עבודה, ותמיד מלווה באנליטיקה ומדידות:
בונים אתר מ-0
אתר אינטרנט מוצלח מהווה את התשתית הבסיסית לשיווק הדיגיטלי -
כלקוחות מחלקת בניית אתרים ב A-2-Z תקבלו שירות מלא של הקמת אתר מאפס, כולל-
אפיון, עיצוב, פיתוח, עלייה לאוויר, אחסון ותחזוקה, וניהול שוטף של האתר.
בנוסף, בניית אתר חדש כבר מזמן אינה רק טכנולוגיה, אלא מחייבת תפיסת פתרון הוליסטית המחברת בין המרכיבים השונים הדרושים לבניית אתר מודרני ומותאם לדרישות השוק.
כך, אתר חדש אצלנו כולל כבר בשלב התכנון והבנייה התאמה לקידום בגוגל, עמידה בתקנות הנגישות, והכנה לקמפיינים ומדידות.
שמים אתכם ראשונים בגוגל
במחלקת הקידום האורגני של החברה, מקדמים את האתר שלכם למקומות הראשונים בתוצאות החיפוש בגוגל, בביטויי המפתח החשובים לכם.
הקידום האורגני התפתח מאד בשנים האחרונות, וכולל קידום לוקאלי כמו בגוגל עסקים, קידום בגוגל שופינג, וחיבורים חכמים למדיות החברתיות.
1 צפייה בגלריה
קרול קרמונה מחברת A-2-Z
קרול קרמונה מחברת A-2-Z
קרול קרמונה מחברת A-2-Z
(יח"צ)
פרסום אפקטיבי באמת
מחלקת הפרסום של A-2-Z – תקים ותנהל עבורכם את הקמפיינים בכל ערוצי הפרסום בדיגיטל- פייסבוק, אינסטגרם, גוגל, טוויטר, יוטיוב ובערוצי התוכן. המחלקה כוללת סטודיו אין-האוס המספק את כל שירותי הקריאייטיב, הגרפיקה והבאנרים.
תחום נוסף במחלקה הינו: מרקטינג אוטומיישן - פעילות קריטית בתחום הפרסום והשיווק הכוללת את תכנון מסעות הלקוח בתחום הדיוור, לשיפור יכולת ההמרה שלכם ורכישת לידים חדשים.
הי, כאן מנגישים!
תקנות נגישות השירות מחייבות אתרים להיות מונגשים עבור אנשים עם מוגבלות. מחלקת הנגישות שלנו מתמחה בהנגשת אתרי אינטרנט, אפליקציות ומסמכים בהתאם לתקן הנגישות. המחלקת מלווה את רוב הארגונים הגדולים בארץ בתהליכי ההנגשה של הנכסים הדיגיטלים, ומובילה את תחום הנגישות בדיגיטל.
בשורה התחתונה – מדידות ואנליטיקה
בתור מנהלי עסק או חברה, אחרי שהשקעתם בקידום ופרסום, טבעי שתרצו לדעת מה קרה עם כל שקל שלכם. באמצעות המדדים המדויקים ובדיקות בזמן אמת במחלקת אנליטיקה, תוכלו לדעת אילו אפיקי קידום היו מוצלחים יותר, ואיך כדאי להמשיך הלאה.
למחלקת האנליטיקה של A-2-Z יכולת ניתוח מסע לקוח ושיפור המרה. במעקב אחר תנועות העכבר של הגולש באתר שלכם וצילום מפות-חום, ניתן להסיק איך אפשר לשפר את יחס ההמרה בין מבקר לרוכש, ולהגדיל את ההכנסה של העסק, בלי להגדיל את ההוצאות על קניית מדיה.
הי, אם קראנו נכון את המפה, תחום הנגישות הוא היחידי שלא קשור לשיווק, איך הוא נכנס כ'חבר מערכת'?
"נכון, נקראנו לדגל על-ידי עמותת נגישות ישראל, ושילבנו את ההתמחות של הנגשת אתרים בסל- השירותים שלנו. עם הזמן גילינו שיש קשר הדוק בין עולם הנגשת התכנים לאנשים עם מוגבלות, לבין עולם הקידום במנועי גוגל והקמת אתרים. מסתבר שתוכנת הסריקה של גוגל המדרגת את האתרים בתוצאות החיפוש, דומה מאד לתוכנת ההקראה של גולשים עיוורים. וכך, כאשר אנחנו מנגישים אתר בהתאם לתקן הנגישות, אנחנו למעשה גם מקדמים אותו בדרוג התוצאות בגוגל."
A-2-Z חוגגת 20 וכולנו גוזרים קופונים
השנה A-2-Z מציינת 20 שנות פעילות בדיגיטל, עם מוניטין מקצועי של הצלחה וניסיון רב בתחום.
ספר לנו איך אתם חוגגים את שינוי הקידומת
"הסלוגן שמלווה אותנו בקמפיין הזה" כך אלון, "הוא: 'A-2-Z חוגגים 20 וכולנו נהנים'. במסגרת חגיגות ה-20 אנו משלבים בניוזלטר החודשי שלנו כתבה מקצועית על חידושים בדיגיטל, יחד עם הטבה ייחודית מאחד הלקוחות שלנו, בזיקה ל-20: 20% הנחה, 20 לקוחות ראשונים זכאים ל… או כל הטבה אחרת.
כך שהלקוח המפרסם נהנה מפלטפורמה שיווקית מעולה ללא עלות, וכל שאר הלקוחות מרוויחים הטבות. והכל- ללא עלות לכבוד החגיגה".
אלון, משהו אחרון לסיום?
"כן, צריכים משהו בדיגיטל? בואו אלינו – A-2-Z כל הדיגיטל מבית אחד."

זהו ערוץ פרסומי והידיעות הינן באחריות המפרסמים בלבד. לכלכליסט אין אחריות על תוכן הידיעות המפורסמות