סגור
המצטיינים של הצרכנים גג כתבה

"כיריים אינדוקציה של אלקטרולוקס הן חלום שהתגשם"

מבחינת אליה אומנסקי, ראש מחלקת מוצר ורגולציה ב-Miniline, הכיריים החשמליות של אלקטרולוקס הן חלום שהתגשם - בטיחותיות יותר, מתקדמות יותר וחסכוניות יותר. באמצעותן, הוא משוכנע, הוא יצליח לשכנע את הצרכנים הישראלים להתנער מתפישות מיושנות ולא רלוונטיות לגביהן

(כיריים אינדוקציה אלקטרולוקס באדיבות Miniline)

לכיריים אינדוקציה של חברת אלקטרולוקס, שאת מוצריה מייבאת לישראל חברת Miniline, הוענק לאחרונה תואר "המלצת הצרכנים" של BRAVO לשנת 2023 בקטגוריית כיריים. מדובר במותג פרימיום שבדי, שהייצור שלו מתבצע בגרמניה, ושנמכר במחירים נגישים.
אלקטרולוקס היא אחת משלוש יצרניות החשמל הגדולות בעולם, וכיריים האינדוקציה שהיא משווקת מיוצרות בגרמניה, וזאת בניגוד לכיריים של מותגים מתחרים, שמיוצרות בין היתר בטורקיה, ספרד או המזרח הרחוק.
הכיריים של אלקטרולוקס מוצעות בישראל על ידי חברת Miniline במגוון גדלים, צבעים ו"להבות". גיוון זה מאפשר התאמה לגודל המטבח אצל הלקוח, לצרכים שלו ואפילו לעיצוב המטבח שלו.
אחד היתרונות של כיריים בטכנולוגיית האינדוקציה הוא שהן מעניקות חופש מקסימלי: משטח האינדוקציה מאפשר להניח סירים ומחבתות בצורות ובגדלים שונים על המשטח, מבלי שיש תלות בלהבות הקיימות. בנוסף, טכנולוגיית האינדוקציה מאפשרת זמן בישול קצר יותר משום שהמזון מתחמם מהר יותר.
2 צפייה בגלריה
כיריים אינדוקציה אלקטרולוקס
כיריים אינדוקציה אלקטרולוקס
כיריים אינדוקציה אלקטרולוקס
(יח"צ)
הכיריים של אלקטרולוקס מציעות גם מספר יתרונות ייחודים:
  • "להבת ה-BRIDGE ("גשר") מאפשרת לאחד שני אזורי חימום נפרדים לאזור חימום אחד גדול יותר, כך שניתן לבשל עם סיר אובלי ומוארך או עם פלאנצ'ה באמצעות "איחוד" של שתי להבות.
  • חיישני הפעלה טאץ' וסליידר אינטואיטיבי עם מחווני עוצמת בישול, שקובעים את מידת החום של כל משטח בהזזת אצבע.
  • פונקציית טיימר לכל להבה, שמאפשרת לתכנת את הלהבה לזמן הבישול, ולדעת שהלהבה תכבה בדיוק בתום זמן הבישול הרצוי.
  • הכיריים מתאימים לחיבור גם בתלת פאזי וגם בחד פאזי, כלומר ניתן להתקין אותן גם בבתים ישנים מבלי שיש צורך לשדרג את מערכת החשמל.
"כיריים אינדוקציה הן חלום שהתגשם", אומר אליה אומנסקי, ראש מחלקת מוצר ורגולציה ב-Miniline, "אלו כיריים בטיחותיות יותר מכיריים חשמליות וגז ומדויקות יותר מבחינת הבישול. בנוסף, הן חסכוניות יותר בחשמל – הן מבטיחות שהבישול יהיה מהיר יותר, ויש להן 10-15 דרגות חום, לכן השפים המובילים בעולם מבשלים על אינדוקציה".
הלקוחות אוהבים את הניקיון ואת מהירות הבישול
זכיתם ב-BRAVO משום שיותר מ-75% מהצרכנים שצרכו את המוצר שלכם היו שבעי רצון ממנו והציון המשוקלל שקיבלתם: שביעות רצון + המלצה – היה הגבוה ביותר בקטגוריה. מהפידבקים שאתם מקבלים מהצרכנים, מה יש במוצר שלכם שהם כל כך אוהבים ושגורם להם להרצות להמליץ עליו למשפחה ולחברים?
"כל מי שעבר לכיריים שלנו מגלה שני דברים עיקריים – הניקיון ומהירות הבישול. אלו כיריים אסתטיות מאוד וגם קלות לניקוי. יותר ויותר אנשים מבשלים בבית, ורוצים איכות גבוהה של התוצר הסופי. בכיריים שלנו, מכיוון שהחלק הגלוי הוא למעשה משטח זכוכית, החימום מתבצע על שטח מגנטי ומחמם ישירות את הסיר עצמו, ולא את האזור הסמוך כפי שקורה בכיריים חשמליות או גז. הדבר מבטיח בישול מדויק יותר. העובדה שכל האנרגיה ממוקדת בבישול היא הסיבה שבישול עליהן מהיר יותר מבישול על גז או כיריים חשמליות, והתוצאות עקביות – כשמטגנים שניצל הוא יהיה רך מבפנים וקריספי מבחוץ, לא חצי מבושל. בכיריים אינדוקציה החום של המשטח לא עובר את 130 המעלות, בכיריים גז זה יכול להגיע ל-600 מעלות ובחשמל ל-400 מעלות. הן בטיחותיות יותר גם בהיבט נוסף – ברגע שמכבים אותן החום יורד במהירות רבה. בנוסף, כיריים אינדוקציה ניתן לכוון מראש לכמה זמן שרוצים, בלי לדאוג לשכוח את האוכל על הגז".
2 צפייה בגלריה
אליה אומנסקי, ראש מחלקת מוצר ורגולציה ב-Miniline
אליה אומנסקי, ראש מחלקת מוצר ורגולציה ב-Miniline
אליה אומנסקי, ראש מחלקת מוצר ורגולציה ב-Miniline
(יח"צ)
מהם האתגרים השיווקיים שעומדים בפניך?
"נתח השוק של כיריים אינדוקציה באירופה עומד על 80%, בישראל – עדיין פחות. הסיבה היא תפיסות מיושנות ומוטעות. למשל, יש אנשים שחושבים שלמי שיש קוצב לב אסור להשתמש באינדוקציה, וזה לא נכון. הקיבעון המחשבתי נובע מחוסר הבנה איך המוצר עובד. אנחנו משקיעים המון אנרגיה בהסברה באמצעות פרסום, וגם עורכים הדרכות לצוותי מכירה, כדי שידעו כיצד להעביר את המסרים הנכונים ללקוחות".
הכיריים יתחברו לבית החכם
איזה עוד חידושים מעניינים השקתם לאחרונה או אתם מתכוונים להשיק בזמן הקרוב?
"בהקשר של כיריים אינדוקציה אפשר לקבל בקרה על הכיריים, ובנוסף, יהיו חיישנים שיסייעו לכיריים לדעת מתי המזון מוכן. למשל, אם הלקוח רוצה סטייק בדרגת הכנה מסוימת, הכיריים ידעו בדיוק מתי הסטיק הגיע לאותה רמת עשייה ויפסיקו לעבוד".
יש טענה שאת הצרכן הישראלי "מעניין רק המחיר". זה נכון מניסיונך?
"ישנם לקוחות שבטוחים שכל המוצרים אותו דבר ומיוצרים באותו מפעל. כמובן שזאת טעות מוחלטת וכל יצרן רציני עם מותג איכותי מפתח ומייצר את המוצרים במפעלים שלו. יש קהל מאוד גדול שמבין שלמותגי מוצרי חשמל שונים יש איכויות שונות ומקפיד על רכישת מותגים איכותיים, מתוך הבנה שהם ישרתו אותו נאמנה לשנים רבות יותר, ויהיו נוחות וקלות יותר לעבודה".