סגור
CORPORATE.890/100

מותג המשקאות האייקוני והאהוב משיק שפה תקשורתית חדשה ישנה- "WANTA FANTA"

בשפה צבעונית, שובבה ומלאת הומור, פאנטה משיקה מהלך מקומי רחב היקף לקהל הצעיר, שמציע גישה מרעננת לתרבות הצעירים - פשוט ליהנות מהרגע

בעולם שבו צעירים מופצצים במסרים על מה "צריך" ו"נכון" לעשות- מה ללמוד, איך להיראות ואיך "למקסם את עצמך", מותג המשקאות האייקוני והאהוב פאנטה בוחר להוציא את עצמו מהמרוץ המתיש, ומעודד את קהל הצרכנים- פשוט לשחרר.
1 צפייה בגלריה
מותג המשקאות האייקוני והאהוב משיק שפה תקשורתית חדשה ישנה
מותג המשקאות האייקוני והאהוב משיק שפה תקשורתית חדשה ישנה
הקמפיין החדש עם הסלוגן "WANTA FANTA"
(צילום: יח"צ)
הקמפיין החדש עם הסלוגן "WANTA FANTA" המוכר והאהוב שחוזר, מבוסס על תובנות אמיתיות מחיי היומיום. המסר ברור: אל תחיו לפי הציפיות- עשו מה שבאמת מתחשק לכם.
כחלק מהמהלך, תוכלו לפגוש ברשתות החברתיות את "האנ-קואוצ'רית" של פאנטה - דמות פרועה, משעשעת ונטולת פילטרים, המגלמת אנטיתזה מוחלטת לטרנד הקואוצ'ינג ברשתות החברתיות. את הדמות מגלמת השחקנית והקומיקאית עדי חבשוש, שלצידה מופיעים בן זיני, דה כהן, רומי פרנקל וליה נוגה. יחד הם מככבים בסדרת סרטונים קצבית וצבעונית, המדגימה איך נראית חוויית "אנקואוצ'ינג" אמיתית, בלי שיפור עצמי, בלי יעדים, ובלי לחץ.
הקמפיין, שמהווה מהלך 360 מקומי, כולל פעילות דיגיטל ענפה, עמדות מכירה מיוחדות ושלטי חוצות בולטים. במקביל, פאנטה מרעננת את מראה המותג עם עיצוב חדש לכל האריזות - צבעוניות נועזת, גרפיקה "חצופה" ורוח בינלאומית שמחברת את הצרכנים הצעירים לעולם ה-FUN השחרור והחברות.