סגור
ניוז רום גג חדשדסקטופ

עורכים אירוע לעובדים? הקולינריה כמרכיב בלתי נפרד

בחיפושנו אחר רעיונות לעריכת אירוע חברה, הרי שניתן למצוא מגוון עשיר ורחב של חברות המספקות שירותים, רעיונות וחוויות בלתי נשכחות.

זהו יכול להיות אולם אירועים רחב ידיים המספק תפאורה, מוזיקה ותאורה שאיננה יורדת מאיכותן של מסיבות סוף שנה, וזוהי יכולה להיות סוכנות המספקת חוויות שטח לעובדים עם שלל משימות מלאות אדרנלין.
אך אם נשים לרגע בצד את שלל הרעיונות המקוריים והמהנים לאירוע המתוכנן עבור העובדים, הרי שעלינו תמיד לחשוב על המרכיב המשמעותי, זה שתמיד ינעים את זמנם של כל הנוכחות והנוכחים.
הקולינריה המלווה את האירוע, הייתה ותמיד תהא מרכיב משמעותי ביום הכיף. אולם אין זה תמיד המקרה ובו אנחנו נערוך יום גיבוש עובדים ובמסגרתו גם נבקר במסעדה, ולעתים נחפש אחר פתרונות פשוטים יותר, אך כאלו שעודם יקלעו הישר אל תוך המטרה.
להוקיר תודה לעובדים
אירוע לעובדים הוא שם כולל שטומן בחובו שפע של חוויות, קטנות ומרגשות וגם גדולות וסוחפות.
ייתכן ואנחנו עורכים אירוע פנימי במשרד ובו אנו מבקשים לשבור לרגע את השגרה השוטפת, ולקבץ את כולם יחדיו. ייתכן ומדובר בהרמת כוסית עבור בואם של החגים והמועדים למיניהם.
מנגד, אולי יהיה מדובר במסיבה הנחגגת בלופט במיוחד עבור העובדים, ומטרתה לציין את סוף השנה או הישגים יוצאים מגדר הרגיל אותם השיג בית העסק, והרבה בזכות יכולותיהם הפנומנליות של העובדים.
בכל מקרה ומקרה שכזה, הרי שהיכולת שלנו לבטא את עצמנו ולהוקיר תודה לעובדים, היא הרבה מעבר לנימוס. מדובר בדרך נהדרת וחשובה לדרבן את העובדים, להראות להם כי פועלם ניכר ואיננו חומק מעיניהם של המנהלים והמנהלות.
זוהי דרך נפלאה לא רק להוקיר תודה, כי אם להניע את אותו הכוח הלאה אל עבר כיבושם של יעדים חדשים.
1 צפייה בגלריה
קייטרינג תמרים- מציעים פתרונות קולינריים
קייטרינג תמרים- מציעים פתרונות קולינריים
קייטרינג תמרים- מציעים פתרונות קולינריים
(פזית אסולין)
בקייטרינג תמרים פצחו את הנוסחה
על אוכל טוב כולנו יכולים להסכים, ולעתים כאשר אנחנו מחפשים אחר פתרונות קולינריים 'פשוטים' או בו-זמנית מורכבים, הרי שמאתגר למצוא את המקומות שקולעים למנעד רחב של טעמים.
בקייטרינג תמרים שמחים להציע מגוון רחב ועשיר של מגשי אירוח הכוללים קייטרינג חלבי עשיר ומגוון ולצידו שפע אפשרויות למטעמים צמחוניים וטבעוניים.
החל ממנות ראשונות ומתאבנים, דרך מנות משניות ועיקריות ועד לקינוחים, בתמרים התמחו היטב בענף מגשי האירוח, כאשר כל הזמנה והזמנה יוצאת מן המטבח, הישר אל תוך המגשים ומשם עם שליח מיוחד המגיע עד ליעד.
באמצעות שיטה זו, יכולים לקוחות תמרים ליהנות מאוכל טרי שזה עתה יצא מן התנורים, ומקינוחים חמים או קפואים, בדיוק בטמפרטורה הנדרשת כדי שניתן יהיה להפיק מהם את מלוא הטעמים.
מגוון אפשרויות לטבעונים
בניגוד לימים עברו, יותר ויותר חברות מחפשות אחר פתרונות שיקלעו למנעד הטעמים של כל העובדים והעובדות.
בבתי עסק רבים העורכים אירועים לעובדים, מחפשים אחר פתרונות טבעוניים וצמחוניים, כאלו שיקלעו אל המטרה ויעניקו את מלוא הטעמים מבלי להתפשר ולו על פרט אחד קטן.
בקייטרינג תמרים הגדילו לעשות, ושכרו את שירותיה של השפית הדס מילר, בעלת מומחיות ארוכת שנים בקולינריה הטבעונית.
את הידע הרב שצברו בזכות ניצוחה בגאון של הדס מילר על המטבח של תמרים, מספקת החברה כיום מגוון עשיר ורחב של פתרונות שלא רק נראים נהדר, אלא גם מביאים עמם מנעד טעמים נפלא (ואפילו כזה שיגרום לעובדים הבשריים לקנא).
פתרון שזמין בכל עת
היופי שטמון במגשי אירוח הוא בכך שחברת הקייטרינג יכולה לספק את שירותיה לעתים אף מהיום להיום.
בחיפושכם אחר שירותי קייטרינג איכותיים וטעימים להפליא, בתמרים שמחים להציע שירות מקצועי ואדיב הקשוב לצרכי הלקוחות. שירות הכולל בניית תפריט מלא בהתאמה אישית, ושבא לידי ביטוי בכל מגש ומגש אירוח.
בכל שאלה והתייעצות, בקרו באתר קייטרינג תמרים>>

זהו ערוץ פרסומי והידיעות הינן באחריות המפרסמים בלבד. לכלכליסט אין אחריות על תוכן הידיעות המפורסמות