סגור
ניוז רום גג חדשדסקטופ

הכשרת SkillsBuild לתפקידי כניסה לעולם ההייטק

חברת IBM בשיתוף בלוטק אדיוקיישן ועמותת הזנק לעתיד מובילה את תכנית ההכשרה SkillsBuild לתפקידי כניסה בהייטק עבור מאות לומדים

במסגרת שיתוף הפעולה של IBM עם בלו טק אדיוקיישן, זרוע ההדרכה של קומבלק איי. טי. להכשרת ג'וניורים עבור מגוון תפקידים נדרשים בהייטק ועם עמותת הזנק המעניקה ליווי מקצועי ואישי, מוצעים סדרת קורסים ומסלולי הכשרה לקהל הרחב במיומנויות המבוקשות ביותר במקום העבודה העולמי. בין היתר קיימת כוונה לגייס בוגרים שיעברו בהצלחה את התכניות השונות.
פלטפורמת ההדרכה של IBM, SkillsBuild, מאפשרת לסטודנטים ממכללות אקדמאיות וטכנולוגיות ללא רקע טכנולוגי, אשר רוצים להרחיב את סל הידע, או דורשי עבודה ללא רקע טכנולוגי וגם כאלו המעוניינים ללמוד מרחוק, להשתתף ללא עלות בהכשרה היברידית בת 8 חודשים ובה קורסי אונליין שפותחו על ידי יבמ במיומנויות מפתח דרושות בתחום ההייטק.
את ההכשרה מלווים אנשי המקצוע של בלוטק אדיוקיישן. עמותת הזנק לוקחים חלק משמעותי בהעצמת משתתפי ההכשרה ובניית כלים ומיומנויות רכות שיסעו בהשתלבות בחברות טכנולוגיות. בסיום ההכשרה מקבלים המשתתפים תעודה רשמית של IBM מוכרת בתעשייה - דרך מצוינת להתחיל את הקריירה, שבהחלט משדרגת את קורות החיים, עם ידע וניסיון מעשי שמעסיקים מחפשים.
1 צפייה בגלריה
הכשרת SkillsBuild לתפקידי כניסה לעולם ההייטק
הכשרת SkillsBuild לתפקידי כניסה לעולם ההייטק
הכשרת SkillsBuild לתפקידי כניסה לעולם ההייטק
(freepik)
מדובר בעצם בתהליך מקצועי בינלאומי במימון מלא של IBM הבנוי משלושה שלבים: שלב ראשון – מכינה להייטק, שלב שני לאלו שעברו בהצלחה את המכינה - התמחות ב-IT או בפיתוח תוכנה, שלב שלישי - פיתוח כישורי תעסוקה גלובליים מבוקשים וקריטיים לעולם ההייטק: עבודת צוות, יזמות, פתרון בעיות, חשיבה ביקורתית, חשיבה יצירתית, אסרטיביות מקדמת, גמישות מחשבתית, תקשורת בין אישית אפקטיבית, לימוד עצמאי ולמידה מתמדת וסקרנית.
המשתתפים בהכשרה מקבלים ידע משמעותי וכישורים פרקטיים לפיתוח קריירה בתחום. שווי ההכשרה: כ-25,000 ש"ח לאדם והיא כוללת: למידה מקוונת בקצב אישי, שיעורים וסמינרים וירטואליים חיים, התנסות במעבדות מעשיות, מפגשים עם מומחים מהתעשייה, מפגשי פיתוח אישי ומקצועי בליווי מנטורים, סדנאות להקניית מיומנויות לעבודה בהייטק, מפגשי אימון פרקטיים וסיוע בהשמה לבוגרים שיעברו בהצלחה את תכנית ההכשרה.
תכנית הכשרה זו היא חלק מהמחויבות של IBM להכשיר 30 מיליון אנשים עד 2030, כדי לסייע בצמצום פער הידע בחברה שלנו ולאפשר לסטודנטים ברחבי העולם, להסתגל מהר יותר לעולם המקצועי שמחכה להם לאחר הלימודים. הם מקבלים מעטפת ייחודית בהתאמה אישית דרך סקילסבילד ומגיעים לשטח מוכנים.
"מאז הקמתה, פועלת בלוטק אדיוקיישן לצייד את המועמדים לתפקידים השונים בכלים האופטימליים הדרושים להתמודדות עם שוק העבודה באמצעות למידה חווייתית, תוך שילוב לימודים עיוניים ומעשיים", אומרת שרון סרי מנכ"לית בלוטק. "הטרנספורמציה הטכנולוגית הגיעה לנקודה שבה היא משפיעה על כלל החברה. לכן הצורך לגוון את הידע על ידי הכשרה כחלק מהשגרה, הוא הכרחי בכל שלב בקריירה להסתגלות ולהתפתחות כאינדיבידואלים וכחברה". עוד מוסיפה, "שיתוף הפעולה עם IBM ועמותת הזנק לעתיד הינו מבורך ונחוץ. ההכשרה דרך סקילסבילד מאפשרת הזדמנות שווה לכל נפש לקבל את כל הכלים הדרושים להתפתחות זו".
את דבריה מחזקת מנכ"לית הזנק לעתיד, שרון חזקיה: "התכנית מאפשרת גיוון והכלה של צעירים וצעירות מהפריפריה להשתלב בתחומי ההייטק, ללא מגבלה של זמן ומקום גיאוגרפי ולתת חלק לבניה של חברה צודקת שוויונית וחזקה יותר".

זהו ערוץ פרסומי והידיעות הינן באחריות המפרסמים בלבד. לכלכליסט אין אחריות על תוכן הידיעות המפורסמות