סגור
CORPORATE.890/100

בראנץ', בירה ואהבה: 1664 BLANC משיקה חווית בראנץ' צרפתי ליום האהבה בשיתוף פעולה עם השף מוטי טיטמן

מותג הבירה הצרפתי המוביל משיק מהלך חדשני לוולנטיינ'ס דיי 2025: בראנץ' צרפתי אקסקלוסיבי בקפה סוסייטי, שילוב של מנות שף מיוחדות לצד בירת 1664 BLANC, שיתופי פעולה עם משפיענים מובילים ומארזים רומנטיים מיוחדים שימכרו במקום

1664 בלאנק, בירת החיטה הצרפתית המובילה, מכריזה על מהלך שיווקי חדשני לכבוד יום האהבה הקרוב - "Blanc love" זהו מהלך ראשון מסוגו בישראל המשלב את המסורת הקולינרית הצרפתית עם חוויית בירה פרימיום, במטרה להעניק לצרכנים הישראלים טעימה אותנטית מהרומנטיקה הפריזאית.
האירוע המרכזי יתקיים ב-14 בפברואר בשני לוקיישנים של "קפה סוסייטי" - בתל אביב ובקריית אונו. בת"א ייערך אירוע סגור לעיתונאים, מוזמנים וזוכי פעילות צרכנים ובק.אונו תפתח ההרשמה לקהל הרחב. במסגרת שיתוף הפעולה יוצע לסועדים תפריט בראנץ' ייחודי, שיכלול מנה שפותחה במיוחד לרגל המהלך. התפריט יכלול מבחר מנות המשלבות מרכיבים צרפתיים אותנטיים: מבחר גבינות צרפתיות משובחות, מאפים טריים וקינוחים מיוחדים בסגנון פריזאי. כל מנה תלווה בבירה 1664 בלאנק שתוגש בכוס ייעודית ומעוצבת.
1 צפייה בגלריה
 1664 BLANC משיקה חווית בראנץ' צרפתי ליום האהבה בשיתוף פעולה עם השף מוטי טיטמן
 1664 BLANC משיקה חווית בראנץ' צרפתי ליום האהבה בשיתוף פעולה עם השף מוטי טיטמן
חווית בראנץ' צרפתי ליום האהבה בשיתוף פעולה עם השף מוטי טיטמן
(צילום: שף מוטי טיטמן)
"הבראנץ' הצרפתי הוא הרבה יותר מארוחה - זו חוויה תרבותית שלמה", מסבירה אתי ינאי, מנהלת המותג של 1664 בלאנק בישראל. "החיבור בין יום האהבה לבין בירת 1664 בלאנק הייחודית, שכל-כך קל להתאהב בה, יוצר שילוב מושלם שילווה אותנו לאורך שנים."
המהלך כולל שלושה שלבים: תחילה, יצירת מנה ייחודית ע"י השף מוטי טיטמן לקראת יום האהבה, על בסיס ערכי בירת 1664 בלאנק. לאחר מכן, קמפיין דיגיטלי נרחב בהובלת יוצרי תוכן מובילים, שיחשפו את הקהל הישראלי לחוויה הצרפתית המיוחדת. ובשלב האחרון, מכירת מארזי יום האהבה ייחודיים ב"קפה סוסייטי", במחיר מיוחד לצרכנים, כך שיוכלו לחגוג את יום האהבה עם 1664 בלאנק לאורך כל החודש.
קפה סוסייטי, שנבחר לארח את האירוע, הוא המקום האולטימטיבי לקיום המהלך. "רצינו ליצור אווירה אותנטית שתעביר את האורחים ישר לבית קפה פריזאי, ואין מקום יותר מתאים מקפה סוסייטי על מנת להעניק לאורחים את החוויה הזו" מציין עדן כהן מנהל הלקוחות מטעם קבוצת בלוסטון, אשר חברה ל 1664 בלאנק לטובת הובלה ובניה של המהלך.
הפעילות תחל ב-2 לפברואר, דרך עמוד האינסטגרם הרשמי של 1664 בלאנק, כאשר מספר המקומות מוגבל. כל סרוויס יארח עד 40 משתתפים, על מנת להעניק חוויה אינטימית ויוקרתית. במקביל, ניתן יהיה להזמין מקום בקפה סוסייטי ק.אונו.