סגור
ניוז רום גג חדשדסקטופ

פרשוק – כי על איכות לא מתפשרים

בשנים האחרונות ניתן לראות מעבר של רכישות מוצרים מהחנויות אל אתרי האינטרנט.

יותר ויותר אנשים מעדיפים לבצע קניות דרך אתרי האינטרנט השונים בגלל אילוצים שונים הקשורים לזמן, הספק, סידורים, מטלות שונות וכמובן עקב מגפת הקורונה אשר תרמה רבות לביצוע קניות דרך האינטרנט, מתוך מטרה לצמצם כמה שניתן קרבה פיזית לאנשים אחרים ולהימנע מהדבקה בנגיף. בשונה ממוצרי ביגוד, ריהוט, מוצרי חשמל וכדומה אשר יודעים למה לצפות כאשר מקבלים את המשלוח ולא צפויות הפתעות מיוחדות בנוגע לטיב המוצרים המתקבלים, כאשר מדובר בפירות וירקות, המצב הוא שונה לגמרי.
רבים מהאנשים אוהבים לחוש ולגעת בפירות ובירקות השונים ולהרגיש את הטריות והאיכות שלהם ובאמצעות כך לבחור את המוצר המתאים ביותר להעדפות שלהם. כאשר מדובר בהזמנת משלוחי ירקות ופירות דרך האינטרנט, השליטה היא לא בידיים שלכם ויש לסמוך על הירקן והחקלאי, שידעו לבחור עבורכם את הפרי והירק המתאימים ביותר עבורכם. ישנם מקרים רבים בהם לקוחות רכשו תוצרים חקלאיים באינטרנט והתאכזבו לנוכח הסחורה שקיבלו לביתם. בדיוק בשביל המצבים הללו, הוקמה חברת פרשוק אשר שמה לה למטרת על, להיות קשובים לצרכי הלקוחות ולהשיג עבורם את התוצרת החקלאית האיכותית והטרייה ביותר, אשר תזכה לשביעות רצון מלאה מצד הלקוחות.
1 צפייה בגלריה
מארז לגריל
מארז לגריל
מארז לגריל
(חיים יוסף)
שירות לקוחות יוצא דופן
אחד הנושאים החשובים ביותר בקניות בחנויות בכלל ובאינטרנט בפרט, הוא כל נושא שירות הלקוחות, אשר במידה והוא אינו יהיה ברמה מספקת ויטפל בכל דרישות הלקוחות, חוויית הרכישה תהיה שלילית ותשפיע על מידת שביעות הרצון של הלקוחות מהחברה ועל הפיכתם ללקוחות קבועים. שירות הלקוחות בחברת פרשוק, הינו מהמובחרים הקיימים בענף החקלאות, מדובר על שירות יוצא דופן המבוסס על אמון בין החברה לבין הלקוחות, תוך מתן דגש מרבי לרצונות הלקוחות ולאספקת הסחורה החקלאית הטרייה ביותר.
אחד הדגשים המרכזיים ביותר הנוגעים לשירות לקוחות, הוא הדגש על זמינות המשלוחים. משלוחי מזון, לעיתים מתעכבים ואף מתקבלים בבית הלקוח לאחר כמה ימים, דבר שאינו עולה על הדעת בפרשוק שם עושים הכל על מנת שהזמנות אשר מתקבלות עד לשעות הצהריים המוקדמות, יגיעו כבר באותו היום ללקוחות באמצעות מערכת הזמנות משומנת ואיכותית אשר כל מטרתה, היא ליצור שביעות רצון גבוהה מצד הלקוחות ולאפשר להם ליהנות ממוצרים טריים ואיכותיים אשר יגיעו אל ביתם באותו היום וללא ספק, מדובר על שירות פורץ דרך.
סחורה איכותית ללקוחות פרטיים ולעסקים
פרשוק פונה אל כל המגזרים הפרטיים והעסקיים גם יחד. יש אפשרות לכל הלקוחות הפרטיים ליצור הזמנה אותה הם יקבלו באופן מידי וללא דיחוי, החל מתום ההזמנה. בנוסף, עסקים אשר מוכרים פירות וירקות, יכולים ליצור קשר באתר האינטרנט וניתן לבצע הזמנות קבועות של תוצרת חקלאית איכותית וטרייה אשר תגיע אל בית העסק בימים קבועים. המטרה שלנו בפרשוק היא לתת את השירות הטוב ביותר הן לצרכנים הפרטיים והן לבעלי העסקים המעוניינים להציג סחורה חקלאית טרייה ואיכותית אשר תשיג עבורם לקוחות רבים.
בשיתוף A-WEB

זהו ערוץ פרסומי והידיעות הינן באחריות המפרסמים בלבד. לכלכליסט אין אחריות על תוכן הידיעות המפורסמות