סמסונג ישראל משיקה קמפיין מיוחד ליום האהבה בהובלת נבחרת היוצרים החדשה לשנת 2025
במהלך מפתיע, נבחרת היוצרים החדשה של סמסונג מובילה קמפיין שקורא להניח את הסמארטפון בצד עם סדרת סרטונים מיוחדת ושיתוף פעולה עם מסעדות נבחרות בת"א בערב יום האהבה
בצעד מפתיע במיוחד, סמסונג, יצרנית הסמארטפונים המובילה בעולם, בוחרת לצאת במסר להתנתק מהמכשיר שהיא בעצמה מייצרת. תחת הסלוגן "Love More, Scroll Less", החברה מציגה בקמפיין חדש ומתוחכם את הפרדוקס המעניין: כיצד הטכנולוגיה המתקדמת של Galaxy S25 יכולה לסייע לנו להתארגן ולהיערך ליום מושלם, אך בה בעת - חשוב לדעת מתי להניח אותה בצד ולפנות זמן לאנשים היקרים והחשובים בחיינו.
הקמפיין מציג הצצה להתכתבויות של חברי נבחרת היוצרים החדשה של סמסונג בהכנות ליום האהבה. בסרטונים נחשפים רותם סלע מתאמת ערב רומנטי עם בעלה אריאל, ליאור רז מתכנן בילוי עם ילדיו, נועה קירל קובעת דייט ספונטני עם בן זוגה דניאל פרץ, טל מורד מארגן ערב חברים. ודנה פרידר בהכנות לדייט בייתי עם בן זוגה, השחקן יהודה לוי. הסרטונים מדגימים כיצד הפיצ'רים המתקדמים מבוססי הבינה המלאכותית של ה Galaxy S25 הם חלק אינטגרלי מההתנהלות היומיומית, אך גם מתי הרגע הנכון להניח את המכשיר בצד.
כמהלך משלים, יוצאת סמסונג בשיתוף פעולה עם ארבע מסעדות מובילות בתל אביב: אמש, Fifty and One ,AKA ונורדר. בערב יום האהבה וביום שלפניו, יוזמנו הסועדים במסעדות אלו להניח את מכשירי הטלפון שלהם בקופסה ממותגת במרכז השולחן, ובכך לפנות זמן איכות אמיתי זה לזה. בנוסף לקוחות סמסונג שיציגו את מכשיר הגלקסי שלהם למלצר יקבלו קינוח או קוקטייל במתנה!
אורנית באוור, סמנכ"לית השיווק של סמסונג ישראל: "אנחנו גאים להשיק את הקמפיין הראשון של נבחרת היוצרים החדשה שלנו במהלך שמשקף את הערכים המובילים של סמסונג - חדשנות לצד אנושיות. סדרת ה-Galaxy S25 החדש מציעה את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר עם פיצ'רים מבוססי בינה מלאכותית שהופכים את החיים לפשוטים יותר, אבל המסר שלנו הוא שטכנולוגיה מתקדמת היא כזו שיודעת גם מתי לתת לנו את המרחב להתחבר מחדש לרגעים האמיתיים בחיים."















