סגור
ערוץ סופרברנדס דף כתבה

חדשנות ביטוחית, שמספקת ערך מוסף וחוויית שירות איכותית

כלל ביטוח ופיננסים פועלת כדי לשמר את מעמדה כחברה מובילה, חדשנית ואכפתית. החברה מקדמת פתרונות המספקים ללקוחות ערך מוסף בכל תחומי פעילותה, ומקדמת חוויית שירות איכותית ומותאמת אישית, וזאת תחת המסר "תשמחו שאתם בכלל"

חברת כלל החזקות עסקי ביטוח נוסדה ב-1987. הקבוצה מחזיקה בסוכנויות ביטוח, בקרנות פנסיה, בקופות גמל, בקרנות השתלמות ובחברות למתן אשראי. היא מעסיקה כ-4,300 עובדים ופועלת בשיתוף עם כ-2,000 סוכני ביטוח בישראל. מנכ"ל החברה הוא יורם נוה.
החברה עוסקת בתחומי ביטוח וחיסכון מגוונים, בהם פנסיה, קרנות גמל והשתלמות, ביטוחי מנהלים, ביטוחי רכב ודירה וביטוחי בריאות. הביטוחים מוצעים הן ללקוחות פרטיים והן לחברות ולעסקים.
הקבוצה מחזיקה בנתח של כ-13% משוק החיסכון ארוך הטווח בארץ. קרנות הפנסיה שלה מנהלות נכסים בהיקף כולל של כ-107 מיליארד שקל עבור כ-550 אלף עמיתים, וקופות הגמל מנהלות נכסים בהיקף של כ-50 מיליארד שקל עבור כ-450 אלף עמיתים. במסגרת פעילות ביטוח החיים מחזיקה הקבוצה בנתח שוק של כ-20% במונחי פרמיה, עם היקף פרמיה שנתית של כ-6.4 מיליארד שקל. חטיבת הבריאות של הקבוצה מנהלת פרמיות שנתיות המסתכמות בכ-1.4 מיליארד שקל (הנתונים הכספיים מתייחסים לשנת 2021). החברה מדורגת בדירוג +ilAA על ידי Standard & Poor's Maalot.
3 צפייה בגלריה
חדשנות ביטוחית, שמספקת ערך מוסף וחוויית שירות איכותית
חדשנות ביטוחית, שמספקת ערך מוסף וחוויית שירות איכותית
חדשנות ביטוחית, שמספקת ערך מוסף וחוויית שירות איכותית
(באדיבות כלל ביטוח)
האתגר השיווקי
כלל מחויבת לפעול בהגינות, בכבוד ובמקצועיות כלפי לקוחותיה, ולאפשר להם זמינות, שקיפות ופשטות בכל נקודות המגע. בסביבה תחרותית מורכבת ומשתנה, כלל ביטוח ופיננסים פועלת כדי לשמר את מעמדה כחברה מובילה, חדשנית ואכפתית. החברה מקדמת פתרונות המספקים ללקוחות ערך מוסף בכל תחומי פעילותה, ומקדמת חוויית שירות איכותית ומותאמת אישית, וזאת תחת המסר "תשמחו שאתם בכלל". המסר, שהוא חלק מהשפה התקשורתית של החברה, משקף את פניה של כלל ביטוח ופיננסים כחברה פיננסית ומובילה במשק הישראלי, עם ותק של עשרות שנים, אך גם עדכנית, חדשנית ודינמית.
הפתרונות היצירתיים
כלל פועלת במספר מישורים כדי לייצר עבור הלקוחות פתרונות מותאמים לצרכיהם, כאלו המעניקים ערך מוסף, וחוויית שירות איכותית.
כלל BEHAVE לצעירים. השנה פיתחה כלל את המוצר כלל BEHAVE והתאימה אותו לקהל היעד של נהגים צעירים, מתוך מטרה לעודד ולחנך לנהיגה בטוחה יותר. כלל BEHAVE הוא מסלול ייחודי בביטוח המקיף לרכב, המאפשר לנהגים להשפיע על גובה תשלום הפרמיה החודשית שלהם וליהנות מהנחה של עד 1,000 שקל בשנה, המשקפת את כמות הנסיעה (קילומטראז') ואיכות הנהיגה - באמצעות אפליקציית "הלחצן של כלל". לצד היתרונות במסלול עבור הנהגים הצעירים עצמם, השימוש באפליקציה מאפשר להוריהם של הנהגים הצעירים לקבל מידע חשוב על איכות הנהיגה של ילדיהם, וליהנות גם משקט נפשי. השנה, זכה השירות בפרס "המלצת הצרכנים" של BRAVO לאחר שנמצא כי לקוחות השירות הם המרוצים והממליצים ביותר בקטגוריה.
נבחרת הבוטים החדשה. השנה השיקה כלל ביטוח ופיננסים את נבחרת הבוטים החדשה שלה, המעניקה שירות ללקוחות החברה באמצעות הווטצאפ במגוון תחומים, 24/7. הפנים של המהלך הם 5 מעובדי החברה, נותני שירות מצוינים, שנבחרו במסגרת קמפיין פנימי. השירות החדש מתחבר למערכות המידע ויכול לספק ללקוחות מידע רלוונטי במגוון נושאים - פנסיה, גמל, חיים, בריאות, חו"ל, ביטוח כללי ותביעות - בשעה שמוקדי השירות סגורים. שירות זה הוא דוגמה מובהקת לאופן שבו רותמת החברה תהליכי חדשנות, לצד שימור הקשר האישי עם הלקוחות. ההשקה לוותה בקמפיין טלוויזיוני אותו הוביל איל קיציס, הפרזנטור של החברה.
כלל PAY. החזרה של הקהל הישראלי השנה לטייל בעולם במלוא המרץ, הובילה את כלל ביטוח ופיננסים להציג פתרון חדש לקהל המטיילים: כלל PAY - כרטיס דיגיטלי נטען, לתשלום מיידי בגין הוצאות רפואיות בחו"ל, וזאת מבלי להוציא כסף מהכיס ומבלי להיות מוגבלים, לרשימה סגורה של רופאים פרטיים. התשלום מתבצע ישירות דרך אפליקציית הלחצן של החברה, בתהליך קל, מהיר ופשוט. הכרטיס מספק מענה זמין ומיידי ללקוחות השוהים בחו"ל והנזקקים למענה רפואי, ומונע מהם את הצורך לעסוק בבירוקרטיה. הפיתוח הטכנולוגי, בשיתוף עם חברת האשראי MAX, מאפשר לכרטיס לזהות את בתי העסק הרלוונטיים ומעמיד לרשות הלקוח 500 דולר עבור הוצאות רפואיות שונות. השקה זו, אף היא, לוותה בקמפיין אותו הוביל קיציס.
מעסיקה מועדפת. כלל ביטוח ופיננסים ממשיכה לטפח את עובדיה, ולשמר את מעמדה כמעסיקה אטרקטיבית. השנה דורגה החברה במקום הראשון מבין חברות הביטוח המסורתיות בישראל בדירוג "100 החברות שהכי טוב לעבוד בהן בישראל", על פי דירוג CofaceBDI.
בנוסף, דורגה כלל ביטוח ופיננסים בדירוג של Linkedin במקום ה-14 המכובד ברשימת 25 החברות המובילות בישראל לשנת 2022 המעניקות יציבות תעסוקתית, לצד טיפוח כישורי העובדים ובניית קריירה.
כלל ביטוח ופיננסים בקהילה. במסגרת הפעילות החברתית בשנת 2021, תרמה כלל ביטוח ופיננסים כ־4 מיליון שקל, בהתאם לאסטרטגיה שהוגדרה על ידי החברה ואושרה בדירקטוריון, שבמרכזה תמיכה בגופים ועמותות, הפועלים למען טיפוח אוכלוסיות עם צרכים מיוחדים, לרבות אוכלוסיות חולות, אוכלוסיות מעוטות יכולת, ובדגש על טיפוח ילדים ואוכלוסיות של צעירים, גם בהיבטים של עידוד השכלה.
בכלל מכירים בחשיבות של מעורבות עובדים בתרומה לקהילה ומעודדים פרויקטים למען הקהילה, תוך יצירת שיתופי פעולה ארוכי טווח עם עמותות וארגונים, הכוללים גם התנדבות עובדים. החיבור בין צרכי הקהילה, העובדים והחברה מהווה נוסחה מנצחת המניעה לשינוי אפקטיבי. עובדי החברה נרתמים יחד למען הקהילה, חשים תחושת משמעות וגאווה ומקבלים ערך מוסף ממקום העבודה שלהם, שמאפשר להם לעשות משהו טוב למען אלו שבאמת זקוקים לכך. החברה המשיכה השנה את מעורבותה בפרויקטים קהילתיים ואת תמיכתה בנבחרת הזהב הפאראלימפית של ישראל, תוך שהיא מעניקה תמיכה אישית לשני ספורטאים פאראלימפיים: אסף יסעור, לוחם טאקוונדו ישראלי קטוע-ידיים, בעל הישגים רבים המועמד להשתלב באולימפיאדת פריז, ויוליה צ'רנוי, קלעית וחותרת בעלת שיתוק מוחין, שקיבלה השנה את כרטיס הכניסה הנחשק להשתתפות באולימפיאדת פריז.
אנשים מאחורי המותג
3 צפייה בגלריה
גלי שבד משנה למנכ"ל, מנהלת מערך שיווק ואסטרטגיה
גלי שבד משנה למנכ"ל, מנהלת מערך שיווק ואסטרטגיה
גלי שבד משנה למנכ"ל, מנהלת מערך שיווק ואסטרטגיה
(יח"צ)
גלי מכהנת בתפקיד מינואר 2013 ומובילה ב-10 השנים האחרונות מהפכה שיווקית בכלל ביטוח ופיננסים, ללקוחותיה ולסוכניה.
כחלק מכך, מובילה גלי את תחום ה-DATA וניהול מסעות הלקוח בחברה, בין היתר באמצעות הטמעת תהליכים ושירותים מתקדמים ואפליקציות חדשניות. בהובלתה השיקה החברה אסטרטגיה שיווקית ושפה פרסומית חדשה שחיזקה משמעותית את מובילות המותג בענף. בנוסף, גלי מנהלת את תחום האחריות התאגידית בחברה, הממוקם בדירוג הגבוה ביותר של ארגון מעלה - פלטינה פלוס.
בעבר כיהנה כמנהלת שיווק בקבוצת שטראוס, כראש אגף אסטרטגיה ותקשורת שיווקית בפרטנר וכראש אגף שיווק בלאומי. לגלי תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת UK Heriot Watt.
3 צפייה בגלריה
ענת צלדטי סמנכ"לית שיווק ו-DATA
ענת צלדטי סמנכ"לית שיווק ו-DATA
ענת צלדטי סמנכ"לית שיווק ו-DATA
(יח"צ)
ענת הצטרפה לכלל ביטוח ופיננסים בנובמבר 2020, ומובילה את תחום ה-DATA וניהול מסעות לקוח בחברה. לענת ניסיון רב שנים בענף הפיננסים, בהובלת תהליכי DATA מתקדמים.
במסגרת תפקידה מנהלת בחברה את הממשקים עם הלקוחות, באמצעים דיגיטליים חדשניים ומערכות מידע מתקדמות.
מאז 2022, מנהלת ענת גם את תחום השיווק, בנוסף לתחום ה-DATA, לרבות תוכנית התקשורת השיווקית של מותג כלל ביטוח ופיננסים, בדגש על יצירת חוויית לקוח רב-ערוצית, ייחודית ומותאמת אישית.
לענת תואר ראשון במנהל עסקים, עם התמחות בשוק ההון, מהקריה האקדמית אונו.
דברים שאולי לא ידעת על כלל ביטוח
  1. זרוע ההשקעות של הקבוצה, כ.נ.ף (כלל ניהול פיננסים), אחראית על ניהול נכסים בהיקף של יותר מ-280 מיליארד שקל.
  2. כלל ביטוח ופיננסים השקיעה יותר מ-3 מיליארד שקל באנרגיה ירוקה. לחברה פורטפוליו מכובד של השקעות בתחום האנרגיות המתחדשות בארץ ובעולם.
  3. כלל ביטוח ופיננסים זכתה, זו השנה השלישית ברציפות, בדירוג מעלה ESG הגבוה ביותר - "פלטינה פלוס", והיא משתייכת לקבוצה היוקרתית של החברות העסקיות המובילות בישראל בתחום האחריות התאגידית.