adidas השיקה את קולקציית פורמולה 1 בשיתוף מרצדס AMG
במעמד חגיגי בחנות הדגל של ענקית הספורט בישראל, הושקה הקולקציה החדשה בליווי תוכן ייחודי מאחורי הקלעים של עולם המרוצים
adidas ישראל השיקה בחמישי האחרון את קולקציית הביגוד החדשה שנוצרה במסגרת השותפות האסטרטגית עם קבוצת מרצדס AMG בפורמולה 1. האירוע המיוחד, שנערך בחנות הדגל של המותג בדיזינגוף סנטר, הציג בפני הקהל הישראלי את הקולקציה הראשונה מסוגה, הכוללת פריטי לבוש, הנעלה ואביזרים בעיצוב ייחודי.
את האירוע ליוותה קהילת התוכן של ליהי ברוש, המוכרת ברשתות בתור the f1 girl, שהציגה זווית מרעננת ובלתי שגרתית על עולם הפורמולה 1, כולל תכנים בלעדיים מאחורי הקלעים של ענף הספורט היוקרתי. השילוב בין אופנת הספורט המתקדמת של אדידס לבין עולם המרוצים המסעיר משקף את המגמה העולמית של הפיכת הפורמולה 1 לתופעה תרבותית רחבה, המושכת קהלים חדשים ומגוונים.
הקולקציה החדשה, שהושקה במקביל ברחבי העולם לקראת פתיחת עונת המרוצים 2025, מציגה את החיבור בין המומחיות של adidas בפיתוח ביגוד ספורט טכנולוגי לבין הדרישות הייחודיות של ספורט המוטורי.














