סגור
ניוז רום גג חדשדסקטופ

מהו סוד ההצלחה של "מגן יועצים" אל מול הבנקים והמוסדות הפיננסים?

כמעט כל אדם בוגר שרוצה לרכוש בית או נכס חייב לקחת משכנתא ובודדים הם אלו שיכולים לעשות את זה בלי ההלוואה הזו.

משכנתא כידוע היא "חתונה קתולית" כזו שאפשר להשתחרר ממנה רק 20-30 שנה מאוחר יותר וככזו היא כובלת אותנו מול הבנק שהאינטרסים שלו הם אלו שנמצאים לנגד עיניו.
אם הבנק דואג לעצמו ולרווחיות שלו הלקוחות שנוטלים את המשכנתאות צריכים מישהו שידאג להם ולאינטרסים שלהם ואל הוואקום הזה נכנסות החברות לייעוץ משכנתאות. אך האם החברות הללו יכולות באמת לעזור? האם הן אלו שיסייעו לנוטלי המשכנתאות להשתחרר מהכבלים שאליהם הם מרותקים?
הנה קצת נתונים. בשנת 2021 מעל ל-10,000 זוגות צעירים נטלו משכנתא בכל חודש שאלו 120,000 משכנתאות חדשות, מה שאומר שהם נכנסו להתחייבות שתכבול אותם לעשרות השנים הבאות. גובה המשכנתא הממוצע בשנה זו היה 887,304 ₪ מה שאומר שהמשכנתאות שנלקחו היו לזמן רב ואלו שלקחו אותם עתידים לחיות תחת מגבלות לאורך זמן.
אז למה שאנשים צעירים ירצו להיכנס להתחייבות כזו? יש לזה תשובה פשוטה אחת – כי אין אפשרות אחרת. מי שרוצה היום לרכוש דירה בישראל כמעט ב-100% מהמקרים יהיה חייב לקחת משכנתא והתחייבות כזו.
מטרתו של הבנק היא להרוויח. לא שום דבר אחר!
הבנקים לפעמים מציעים לנו הצעות שנראות לנו כגלגל הצלה, הלוואות כאלו ואחרות ודברים שונים נוספים. אך חשוב לזכור שלבנקים יש האינטרסים שלהם והם יעשו הכול בשביל לעמוד בהם או במילים אחרות, הם "יירתמו" לעזרה רק אם הם ירוויחו מכך.
אז נכון שלא פעם זה יהיה הגוף היחיד שיהיה מוכן לעזור לכם אבל עבור ה"עזרה" הזו אתם תשלמו בחתונה הקתולית שהוזכרה, מה שאומר שתהיו כבולים עם הקרן והריבית וכל מה שנלווה אליהן. גם נקודות היציאה כמו מיחזור משכנתאות, איחוד הלוואות או פירעון מוקדם יכולות להיות מלכודת. אתם חייבים להבין שאתם חייבים ייעוץ חיצוני, נטול אינטרסים שיסייע לכם לקבל תנאים הוגנים מהבנקים.
1 צפייה בגלריה
סוד ההצלחה של "מגן יועצים"
סוד ההצלחה של "מגן יועצים"
סוד ההצלחה של "מגן יועצים"
(freppik)
למה דווקא "מגן יועצים" ומה מייחד אותם על פני חברות אחרות?
הבדל ראשון – בגלל בניית הפרופיל הכלכלי. "מגן יועצים" היא חברה עם ניסיון רב, חברה שמבינה עד כמה חשובה בניית הפרופיל הכלכלי והתיק הכלכלי של כל לקוח ולקוח. לפעמים יש פרטים קטנים שמשנים את התמונה כולה ויכולים לסייע וצריך להתאים את הפתרון הפיננסי המתאים לצרכיו של כל לקוח ואת זה "מגן יועצים" יודעת לעשות. אם ניקח לדוגמא איחוד הלוואות מה שאומר שללקוח יש עוד הלוואה או הלוואות נוספות למשכנתא, נראה שב"מגן יועצים" יאסוף מנהל התיק האישי את כל הפרטים ויעשה הכול על מנת להציג אותם בצורה יעילה כזו שבסופו של דבר תאפשר איחוד של ההלוואות ופריסה מחודשת שלהן.
הבדל שני – משלמים רק אם חוסכים – חברת "מגן יועצים" נמצאת בראש רשימת חברות הייעוץ למשכנתאות ולא סתם. זו חברה שמספקת שירות מעולה אבל יש משהו אחד שהופך אותה למשתלמת במיוחד. מהו הדבר? גישת ה"לא חסכת – לא שילמת". מה זה אומר? בדיוק כמו שזה נשמע, מי שלא חוסך בסוף התהליך, לא משלם עליו. ולמה בחברה מוכנים לקחת "סיכון" כזה? כי זה לא סיכון מבחינת "מגן יועצים". החברה מאמינה שהיא יכולה להתמודד עם כל אתגר, ועד היום היא חסכה עשרות ומאות אלפי שקלים ללקוחות רבים בגלל המקצועיות ובגלל הניסיון של החברה.
הבדל שלישי – הצלחה גם כשזה מאתגר במיוחד – הבנקים כידוע לא מאשרים לכל אחד משכנתא. יש סיבות שונות למה הם נותנים תשובות שליליות ואלו יכולות להיות במצבים כמו קבלת משכנתא חדשה, איחוד הלוואות או משכנתא הפוכה. יש לא מעט חברות שלא מתחילות בכלל לנסות כשמגיע לקוח שהבנקים דחו אותו אבל "מגן יועצים" היא חברה אחרת גם בתחום הזה. עם המומחים של החברה כמעט לכל אחד יש סיכוי, והחברה לא מפחדת להסתכן בירידת נתוני ההצלחה שלה. גם כאן זה קורה מסיבה פשוטה, כי ב"מגן יועצים" אחוזי ההצלחה גבוהים מאוד גם אצל מסורבי משכנתא והלקוחות הללו רואים בחברה ככזו שעושה ניסים והצליחה איפה שאחרים פחדו אפילו לנסות.
הבדל רביעי – הנוחות. בכל חברה אחרת, בשביל לקבל שירות צריך לצאת מהבית מה שכרוך לא פעם בהפסד שעות עבודה או באי נוחות מרובה. לא ככה ב"מגן יועצים" שהפגישות עם הלקוחות אותם היא מלווה מתקיימות בביתו. תפיסת השירות הכוללת של החברה היא יצירת מצב כמה שיותר נוח עבור הלקוח, והגעה אל ה"מגרש הביתי שלו" איפה שהוא מרגיש הכי בטוח בשביל לתת את השירות הטוב ביותר. מבית הלקוח ועד לפגישה בבנק הלקוח מקבל ליווי צמוד ומרגיש כל הזמן שהוא בידיים הטובות ביותר.
אפשר גם אחרת!
הלקוח הממוצע רואה את עצמו כנמלה אל מול הפיל הענק שהוא הבנק. לא פעם רק מהחשש הלקוחות לא חושבים שכדאי לנסות ויכול להיות קל יותר, ואת זה "מגן יועצים" באה לשנות. חברת "מגן יועצים" היא החברה המומחית בישראל כיום למי שרוצה לקחת משכנתא חדשה, למי שצריך איחוד הלוואות ולמי שחושב על מחזור משכנתא. היא מגיעה לכל מקום בארץ בזכות פריסה רחבה ברמה הארצית כמו גם בזכות הניסיון הרב שלה לתפור לכל לקוח ולקוח את ה"חליפה" המתאימה לו – המשכנתא הנוחה והכלכלית ביותר עבורו.
ב"מגן יועצים" מכירים את המערכת הבנקאית מקרוב ויודעים להתמודד עם הבירוקרטיה הסבוכה שלה אך גם יודעים לחשוב מחוץ לקופסה על מנת למצוא את הפתרונות הטובים ביותר ללקוחות שלה.
אם אתם מחפשים את הטובים ביותר, את המקצועיים ביותר ואת אלו עם הניסיון הרב ביותר, אתם מחפשים את "מגן יועצים"

זהו ערוץ פרסומי והידיעות הינן באחריות המפרסמים בלבד. לכלכליסט אין אחריות על תוכן הידיעות המפורסמות