סגור
רפי סער: "כפר סבא רואה בהתחדשות העירונית ערך עליון"
"תקווה למשפחות הוותיקות": מוטי ששון ועו"ד יוסי אומיד על מהפכת ההתחדשות בחולון
עוד בזירת הנדל"ן

פינוי-בינוי נוסח בני ברק: "מרגש לקחת שכונה שלמה ולעשות לה אפגרייד טוטאלי"

מגבלת קומות המכתיבה כללי משחק ייחודים לבני ברק, לא הרתיעה את החברה להתחדשות ירושלים, שמקדמת את הפרויקט הגדול ביותר בעיר בשכונת יונתן הוותיקה. כנס דיירים מוצלח לימד היטב על נכונותם להירתם למהלך. מנכ"ל החברה, אסף חרש: "הדיירים הם לב הפרויקט"

בשיתוף מערכת זירת הנדל"ן
המגורים בשכונת יונתן בבני ברק, שנראית לעיתים כאילו נלקחה מהתקופה בה נבנו בנייניה, אי שם בשנות ה-50 של המאה הקודמת – רחוקים מלהיות נוחים. תשתיות רעועות, נזילות, קירות מתקלפים ואפילו חולדות ועכברים, הם רק דוגמאות מייצגות למצב העניינים העגום.
אלא שכעת ניצבים בעלי הדירות בשכונה בפני אופק חדש: בשנים הקרובות צפויה השכונה לעבור מתיחת פנים אינטנסיבית, זאת במסגרת פרויקט הפינוי-בינוי הגדול בבני ברק, שמקדמת החברה להתחדשות ירושלים ויתפרש על למעלה מ-40 דונם. במסגרת זו ייהרסו כ-17 מבני רכבת בני 3-2 כניסות בשכונת יונתן, ובמקומם יוקמו בניינים חדשים ומודרניים בני 7 קומות כל אחד.
"אני מאמין באנשי החברה להתחדשות ירושלים, רוצה מאוד להישאר לגור כאן וליהנות בערוב ימי מדיור חדש, בלי נזילות ופיצוצים", אומר תושב השכונה, שמעון ברכיה. "זה כמו לעבור מאוטו מודל 1955 לרכב חדש, אז למה לא? המיקום הגיאוגרפי שלנו מעולה, עם תחבורה ציבורית לכל הארץ ובקרוב גם רכבת קלה. התשתיות יחודשו, השכונה תהיה ירוקה יותר ויהיה כיף לגור פה".
שמעון ואשתו איטה, התייצבו כמובן גם לכנס דיירים חגיגי שנערך לאחרונה באולמי "קונקורד" בעיר, בו נכחו מאות מבעלי הדירות בשכונה – אירוע אשר המחיש את שיתוף פעולה המוצלח בין החברה היזמית לנציגות הדיירים. "הובלנו את הפרויקט בשיתוף פעולה מלא עם בעלי הדירות וזה בהחלט נותן את אותותיו", מציין בסיפוק מנכ"ל החברה להתחדשות ירושלים, אסף חרש. "הדיירים הם העיקר והלב של הפרויקט, הבוסים האמיתיים שלו ואלו שנותנים לנו זכות קיום".
את חשיבות ההתחדשות העירונית לבני ברק, העיר הצפופה בישראל, ידעה לזהות החברה להתחדשות ירושלים מבעוד מועד. העניין בא לידי ביטוי בכמות הפרויקטים שיוזמת החברה בעיר, כשלצד שיקום ושדרוג שכונת יונתן, מקודמים על ידה שני מיזמי פינוי-בינוי נוספים.
החברה להתחדשות ירושלים היא זרוע היזמות בירושלים ובני ברק לפרויקטים של פינוי-בינוי, מבית החברה להתחדשות עירונית לישראל ו-ISA GROUP. לקבוצה זרוע יזמית וזרוע קבלנית, והיא חולשת על תחום הנדל"ן במגוון אפיקים, לרבות פינוי-בינוי ברחבי הארץ, נדל"ן למגורים, מסחר, מלונאות, ונדל"ן מניב.
עוד בזירת הנדל"ן
המומלצות שלנו
מומלצות וידאו