סגור
כדאי להכיר

חופשון: כך תקבלו תמורה מלאה לכסף שלכם בחופשה

זה ממש לא סוד שמגפת הקורונה פגעה אנושות בענף התיירות, הן בארץ והן בעולם, בין היתר בשל עצירת הטיסות הכפויה בנמלי התעופה. על אף השנים הקשות שעברו על הענף בצל המגפה, מצאנו סוכנות נסיעות מקומית שהצליחה לפרוח בתקופה זו חרף הקשיים: הכירו את "חופשון"

את "חופשון" הקים אודי שמרת, 39, אחד השמות העולים בענף התיירות בישראל. את הקריירה המקצועית שלו התחיל כדיג'יי מצליח, אך בעשור האחרון החליט לשנות כיוון ולהתנסות בתחומים נוספים. תחילה, התמחה אודי בשיווק ברשתות החברתיות, ובהמשך, בזכות הידע המקצועי הרחב שצבר – נכנס אל עולם סוכני הנסיעות כעצמאי.
2 צפייה בגלריה
חופשון - סוכנות נסיעות
חופשון - סוכנות נסיעות
חופשון - סוכנות נסיעות
(יח"צ)
"אני טיפוס שלא נח לרגע", מספר אודי. "לאחר שהחלטתי לפרוש מעולם האירועים התמחיתי בלא מעט תחומים, עד שהגעתי לאקדמיה לתיירות, שנמצאת בתוך פלטפורמה לסוכני נסיעות מהבית. למדתי את המקצוע ומאז אני חי ונושם את התחום 24/7".
הידע והניסיון הרחב של אודי במגוון של תחומים שונים, אפשרו לו לבנות לעצמו קהל לקוחות מרוצים תוך זמן קצר. כיום, הוא מנהל צוות שמונה 150 סוכני נסיעות עצמאיים, אותם הוא מדריך בשיטת העבודה הייחודית שבנה בעצמו.
סוכני הנסיעות: אנשי מקצוע הכרחיים יותר מאי פעם
על אף שעם התקדמות הטכנולוגיה כיום, כל אדם יכול להזמין לעצמו חופשה בכמה קליקים פשוטים, אודי מסביר כי לסוכני הנסיעות אין באמת תחליף: "משום מה יש לאנשים נטייה לחשוב שאם הם מבצעים הזמנה באופן עצמאי מאחד מאתרי החופשות, הם יקבלו את המחירים הטובים ביותר – אבל זה לא נכון. לסוכני הנסיעות יש כל מיני אפשרויות להוזיל את מחיר החופשה – בין אם על ידי הוזלת מחיר הטיסה, בין אם על ידי הוזלת מחירי המלון ובין אם על ידי הוזלת שירותים נוספים בחופשה, כמו למשל השכרת רכבים".
כמו כן, אודי מסביר כי מאז שמגפת הקורונה פקדה את העולם, הנוסעים נדרשים למגוון של אישורים ופרוצדורות – ואדם שלא מתמצא היטב בדרישות והתנאים השונים שמעמידה כל מדינה, עלול למצוא את עצמו נאבק בבירוקרטיה מסובכת. "זה רק אחד מכאבי הראש שאנחנו מונעים מהלקוחות שלנו", הוא מסביר.
בנוסף, בשונה מאתרי האינטרנט שמהם ניתן להזמין חופשות – הזמנת חופשה באמצעות "חופשון" מלווה בשירות לקוחות איכותי ואדיב, שזמין עבור הלקוחות החל מ-9:00 בבוקר ועד ל-23:00 בלילה. כששואלים את אודי איך מתאפשר לו להיות כל כך זמין עבור כל לקוחותיו, הוא מסביר: "העובדה שאני סוכן עצמאי מאפשרת לי גמישות רחבה יותר, שבאמצעותה אני יכול להעניק שירות VIP לכל אחד מהלקוחות שלי. מדובר בשירות אישי, שונה לגמרי מזה שהנוסעים מקבלים במשרדים רגילים או באתרי אינטרנט שהנציגים שלהם אינם דוברים עברית".
2 צפייה בגלריה
חופשון - טכנולוגיה מתקדמת, מגוון של חופשות
חופשון - טכנולוגיה מתקדמת, מגוון של חופשות
חופשון - טכנולוגיה מתקדמת, מגוון של חופשות
(יח"צ)
טכנולוגיה מתקדמת, מגוון של חופשות
לאחרונה, השיקה "חופשון" אפליקציה נוחה לשימוש, באמצעותה יכולים הלקוחות למצוא חופשות בארץ ובחו"ל במחירים אטרקטיביים למדיי. "זו אפליקציה מאוד פרקטית, כיוון שהמחיר הסופי שהלקוחות רואים מולם הוא באמת המחיר הסופי – ללא תוספות של מיסים ועוד, כפי שקורה במקומות אחרים", מסביר אודי.
כיום, החברה מציעה ללקוחותיה חופשות למגוון של יעדים שונים, כאשר הפופולאריים שבהם הם סיישל ודובאי. בסיישל, למשל, מציעה "חופשון" חופשה בת חמישה לילות, הכוללת טיסה ישירה עם חברת אלעל, מלון חמישה כוכבים, חדר מול הים על בסיס לינה וארוחת בוקר – וכל זאת במחיר מצחיק של 4870 ₪ לאדם. בדובאי, מציעה החברה חופשה הכוללת טיסה ישירה, מלון מרכזי חמישה כוכבים, חדר מול הים על בסיס לינה וארוחת בוקר – במחיר של 1900 ₪ בלבד לאדם לארבעה לילות, או 2100 ₪ בלבד לאדם לשבעה לילות ושמונה ימים מלאים. כשמסתכלים על הנתונים הללו, זה לא פלא ש"חופשון" מספקת ללקוחותיה את התמורה הטובה ביותר עבור הכסף שלהם.
חופשון
טלפון: 052-5738846