סגור

לא רק מגדלים במרכז תל אביב - המבנה האייקוני זוכה לחידוש ולפרויקט מגורים מודרני ואינטימי בלב העיר

הבנייה החדשה בתל אביב מתאפיינת בשנים האחרונות במגדלים בלבד. לצד היתרונות הרבים של מגדלי יוקרה, המגדלים כוללים גם לא מעט חסרונות, שלא מתאימים לכל אחד. האם עוד אפשר ליהנות מחוויית מגורים אינטימית ברמת פרימיום, בלב הפועם של תל אביב? ומהו המבנה האיקוני אשר זוכה לשימור המורשת ההיסטורית המפוארת שלו כחלק מפרויקט שאפתני ומודרני במרכז העיר?

תל אביב רושמת תנופה מפתיעה של בנייה למגורים במיקומים יחסית מרכזיים, אך היא מתמקדת כמעט אך ורק במגדלים. מגדל יוקרה אמנם מציע יתרונות רבים, אך הוא מגיע עם שורה של חסרונות: כמות עצומה של שכנים, חוויית מגורים מנוכרת, דמי ניהול גבוהים, מערכות המצריכות תחזוקה גבוהה, עומס בחללים המשותפים, ועוד.
לעיתים יש תחושה שקו הרקיע המשתנה של העיר, על שלל המגדלים מנקרי העיניים שלו, מזניח את המסורת וההיסטוריה המפוארת של העיר.
אחד המבנים האייקונים של תל אביב ההיסטורית, בצמוד למתחם שרונה, הוא 'בית הסופר' אשר משמש את אגודת הסופרים העברים כבר יותר מ-60 שנה. בתקופה הקרובה המבנה הוותיק בקפלן צפוי לעבור הליך שימור קפדני, ולצדו יקום פרויקט מגורים מודרני בעיצוב אדריכלי ייחודי.
3 צפייה בגלריה
פרויקט המגורים החדש במרכז תל אביב
פרויקט המגורים החדש במרכז תל אביב
פרויקט המגורים החדש במרכז תל אביב
(Design55)
'בית הסופר' - משמרים מורשת מפוארת של 65 שנים
בית הסופר ע"ש שאול טשרניחובסקי נחנך ב-1957 בתור מקום משכנה של אגודת הסופרים העברים במדינת ישראל. הייעוד של המבנה היה לשמש מרכז חיים של הספרות העברית, עידוד היצירה העברית, הגנה על זכויות הסופר ושמירה על אחדות בין הסופרים בישראל הצעירה.
בפרויקט החדש, אשר כולל שימור מחמיר וקפדני של המבנה ההיסטורי, יינתן כבוד מיוחד למורשת המבנה ולשימור הערך ההיסטורי והתרבותי שהוא אוצר בתוכו. שימור וחידוש המבנה יפיחו חיים חדשים במבנה הישן, תוך שילוב אלמנטים היסטוריים בתכנון חדשני, ברוח הקידמה והטכנולוגיה. חפצים ומיצגים היסטוריים, ביניהם שולחן הכתיבה של טשרניחובסקי, יוצגו במוזיאון לתולדות הספרות העברית אשר יפעל בבניין המחודש. אודיטוריום חדש יארח אירועים ספרותיים וימשיך להפיח את רוח הספרות העברית בישראל.
לא עוד מגדל בלב העיר: 'הספר הפתוח' בלב הסביבה האורבנית הוא פרויקט אינטימי ונדיר
דווקא על רקע העובדה כי הבנייה החדשה בתל אביב מתאפיינת בעיקר במגדלים, יש מי שמחפש חוויית מגורים אינטימית יותר, בסטנדרט בנייה פרימיום, מבלי להתפשר על מיקום במרכז העניינים.
בעורפו של בית הסופר המחודש, ייבנה פרויקט המגורים 'בית הסופר' מבית קבוצת איציק תשובה. הבניין המרשים יכלול 8 קומות ובהן 23 דירות בלבד. בנוסף, הפרויקט יכלול חניון תת קרקעי וספא פרטי בבניין הכולל סאונה, ג'קוזי וחדר טיפולים.
הבשורה האדריכלית של 'בית הסופר', אשר תוכנן על ידי האדריכלית הידועה לאה רובננקו ממשרד האדריכלים המוביל 'רובננקו אדריכלים', היא השמירה על הסינרגיה בין המבנה ההיסטורי למבנה החדש. ההשראה לתכנון האדריכלי נלקחה מהמורשת המפוארת של בית הסופר ומדמה ספר פתוח לרווחה - התוצאה המתקבלת היא מבנה יפהפה ושונה, אשר משתלב באופן טבעי באורבניות הייחודית של העיר ללא הפסקה.
3 צפייה בגלריה
עיצוב הבניין כספר פתוח
עיצוב הבניין כספר פתוח
עוצב כספר פתוח כמחווה ל'בית הסופר'.
(Design55)
בתור חלופה למפרט ועיצוב סטנדרטיים לכל הדירות, יצרה מעצבת הפנים האחראית על הפרויקט, איריס רוזנהיימר, שלוש חבילות עיצוב שונות: אורבני-אקלקטי, או קלאסי על-זמני. תכנון החלל הפנימי, עם מפתחים רחבים וכמעט ללא עמודים תומכים, מאפשר לרוכשים לבחור את העיצוב המתאים להם בגמישות מקסימלית, תוך בחירה של מספר החדרים וחוויית המגורים הרצויה.
קרוב לכל מה שחשוב
אחד היתרונות הבולטים של 'בית הסופר', הוא השילוב של בניין אינטימי ויוקרתי למיקום מרכזי מאוד בעיר. הפרויקט נמצא מרחק הליכה קצר ממוקדי עניין ותרבות כמו מתחם שרונה, כיכר הבימה, היכל התרבות, מוזיאון תל אביב ומשכן אמניות הבמה, שדרות רוטשילד, דיזנגוף, ועוד.
במרחק הליכה או נסיעה קצרה, ניתן להגיע לכל מתחמי ההייטק והתעסוקה של תל אביב - רמת גן: מידטאון, עזריאלי, יגאל אלון, רוטשילד, הבורסה או מגדלי שרונה.
דירות ייחודיות בפרויקט על-זמני - פנטהאוז עם בריכה ודירה עם גג של 180 מ"ר
המבנה ייחודי, העיצוב האדריכלי האיכותי ומספר הדירות המצומצם, מאפשרים לרוכשים לבחור בין דירות ייחודיות. לדוגמה, דירת 112 מ"ר עם 21 מ"ר מרפסת, מיני פנטהאוז בגודל 133 מ"ר עם 46 מ"ר מרפסת, או דירה בגודל 223 מ"ר עם גג המתפרס על 182 מ"ר מעל לבית הסופר המקורי, יחד עם 49 מ"ר מרפסת.
3 צפייה בגלריה
'בית הסופר' - משמרים מורשת מפוארת של 65 שנים
'בית הסופר' - משמרים מורשת מפוארת של 65 שנים
'בית הסופר' - משמרים מורשת מפוארת של 65 שנים
(קסם הדמיות )
הפנטהאוז המפואר, בגודל 357 מ"ר ו-90 מ"ר מרפסת, כולל גם גג פרטי בגודל 126 מ"ר עם בריכה פרטית.
הטבות מיוחדות בשלב ה-Pre-Sale: תנאי מימון נגישים עד להשלמת הפרויקט
בשלב ה-Pre Sale יוכלו לבחור הרוכשים בין שתי הטבות מיוחדות: במסלול השכירות, הרוכשים יקבלו שכירות למשך כל תקופת השכירות, ובמסלול המימון, הרוכשים יקבלו גידור של הצמדה למדד וכיסוי על תשלום הריבית לבנק בתקופת הבנייה, על חשבון החברה היזמית.
קבוצת איציק תשובה, העומדת מאחורי פרויקט השימור ובניית פרויקט 'בית הסופר', מתמחה בייזום, ניהול ושיווק פרויקטים יוקרתיים בתחומי המגורים, מסחר, תעסוקה והתחדשות עירונית. הקבוצה משתפת פעולה עם מיטב האדריכלים בישראל.