סגור

5 סיבות שהופכות את הרכבים היפניים לאמינים ביותר בשוק

בישראל (ובכל עולם) יודעים כבר עשרות שנים – הרכבים היפניים מציעים שילוב אופטימלי בין אמינות, בטיחות ותמורה. מהן הסיבות המרכזיות שהופכות את יפן למעצמה של רכבים פונקציונליים ומשתלמים לאורך שנים? ומהו הדגם היפני של המותג האהוב, שמשלב עיצוב מרשים עם אמינות יפנית?

אם תשאלו את הישראלי הממוצע מהם הרכבים האמינים ביותר, התשובה תהיה ללא ספק 'רכבים יפניים'. כבר עשרות שנים שהצרכנים הישראלים (ובכל העולם) בוחרים במותגים יפניים בעקבות השקט הנפשי והיעילות המוכחת שלהם. בדירוג המותגים של ארגון הצרכנות המוביל Consumer Report האמריקאי, למשל, 6 מתוך 10 הדגמים האמינים ביותר הגיעו מיפן. מדובר על שליטה מוחלטת של מדינה אחת בעולם הרכבים האמינים והמשתלמים ביותר בשוק.
2 צפייה בגלריה
האמינות של מיצובישי - בדגם SUV מעוצב עם מקום לכל המשפחה
האמינות של מיצובישי - בדגם SUV מעוצב עם מקום לכל המשפחה
האמינות של מיצובישי - בדגם SUV מעוצב עם מקום לכל המשפחה
(ENVATO)
מהן 5 הסיבות לכך שהדגמים היפניים אמינים כל-כך?
1. הקפדה על הפרטים הקטנים
תרבות העבודה האיכותית, ההקפדה והמומחיות של יפן ידועה ברחבי העולם, לא רק בתחום הרכב. המהנדסים והמעצבים ביצרניות הרכב היפניות יוצאים מנקודת המוצא של חוויית נהיגה ואחזקת הרכב במשך שנים – ומשם הם מתחילים בתכנון הדגם. התוצאה היא רכב עם חוויה ארגונומית מתקדמת, חוויית נהיגה נעימה ורכב עם פחות בלאי.
2. ביקורים מועטים במוסך
על פי המסורת של 'פשטות ויעילות', המותגים היפניים לא ממהרים לעדכן את הדגמים במאפיינים חדשים רק לשם עדכון. כתוצאה מכך, לרכבים היפניים יש פחות 'מחלות' ידועות ששולחות את הרכב למוסך. הפחתת כמות הביקורים במוסך חוסכת הרבה כסף במשך השנים, ומבטיחה תוחלת חיים ארוכה של הרכב. אורך החיים של הדגמים היפניים מבטיח גם שמירה טובה על שווי הרכב בתור רכב משומש, מה שהופך אותם לבחירה משתלמת במיוחד.
3. ביצועים מכניים
גם בכל הנוגע למנועים ומערכות מכניות, קווי הייצור של המותגים היפניים מקפידים על ייצור מנועים חזקים ועמידים, שנבנו כדי לשרוד במשך שנים ולספק שירות אמין לבעלי הרכב.
לא משנה אם מדובר במנועים מודגשי טורבו, היברידיים או חשמליים – ביפן משלבים פריצות דרך טכנולוגיות עם שמירה על מערכות הנעה אמינות.
4. חלקי חילוף וטיפולים במחירים שפויים
לא מדובר בבאג, אלא בפיצ'ר – המותגים היפניים המובילים בנו את הרכבים ואת מערך השירות שלהם כך שחלקי החילוף של הרכבים יהיו מתומחרים באופן סביר וכי הטיפולים התקופתיים לא יהיו יקרים מידי. בטווח הרחוק, חיסכון יחסי בחלקי חילוף ובטיפולים מפחית משמעותית את עלויות אחזקת הרכב.
5. בטיחות ללא פשרות
לא מפתיע לגלות שהדגמים היפניים לא התפשרו על מערכות בטיחות מתקדמות במשך השנים. אחרי הכל, בטיחות היא חלק בלתי נפרד מאמינות.
הדגמים היפניים המודרניים כוללים מערכות בטיחות כמו בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת לשליטה אוטומטית על אורות גבוהים, בלימה אוטונומית במצב חירום, מערכת התרעה על סטייה מנתיב, מערכת התרעה על תנועה אחורית חוצה, מערכת לזיהוי רכב בשטח מת ועוד.
2 צפייה בגלריה
5 סיבות שהופכות את הרכבים היפניים לאמינים ביותר בשוק
5 סיבות שהופכות את הרכבים היפניים לאמינים ביותר בשוק
5 סיבות שהופכות את הרכבים היפניים לאמינים ביותר בשוק
(ENVATO)
האמינות של מיצובישי - בדגם SUV מעוצב עם מקום לכל המשפחה
יצרנית הרכב היפנית מיצובישי נחשבת בישראל לאחד המותגים האמינים ביותר בשוק הרכב. במשך השנים, המותג היה אחראי לדגמים שהפכו לפופולאריים במיוחד, הודות לאמינות היפנית הידועה. כיום המותג משווק בישראל דגמי מיני כמו Space Star, דגמי SUV כמו ASX ועד רכבי שטח מובילים כמו Outlander.
אחד הדגמים שהצטרפו בשנים האחרונות למשפחת הדגמים של מיצובישי בישראל הוא Eclipse Cross, ה-SUV שמצליח לשלב בין היתרונות של רכבים יפניים כמו תמורה למחיר, אמינות ובטיחות, לבין עיצוב Coupe ספורטיבי שקשה להתעלם ממנו.
ההופעה המוחצנת של הדגם כוללת נגיעות שמזכירות שהדגם מגיע מיפן, משלבת דינמיות ועוצמה מתפרצת לצד הרמוניה עיצובית, ירידה לפרטים ואלמנטים של עיצוב משפחתי. מתאים למי שרוצה לקבל אפקט מושך, במיוחד למי שבוחר בצבע האדום.
העיצוב, הביצועים ואחיזת הכביש של הרכב עזרו ל-Eclipse Cross לזכות בתחרות רכב השנה RJC Car of the Year 2019 של ענף הרכב היפני.
מתחת למכסה המנוע אפשר למצוא מנוע 1.5 ל' מוגש טורבו עם הספק של 152 כ"ס וביצועים של 10.5 שניות מ-0 ל-100 קמ"ש (בגרסת ההנעה הקדמית). גרסת הפלאג-אין ההיברידית מציעה מנוע בנזין 2.4 ליטר עם הספק של 98 כ"ס, עם תגבור תוספת של 2 מנועים חשמליים, קדמי עם הספק של 82 כ"ס ואחורי עם הספק של 95 כ"ס הספק של וטווח נסיעה חשמלי של 45 ק"מ.*(לפי נתוני יצרן).
כאשר מחברים לכך מרווח פנימי שמספק מקום לכל המשפחה, מערכות בטיחות מתקדמות, נוחות נסיעה וחיסכון בתחזוקה במרכז שירות - דגם Eclipse Cross של מיצובישי הוא אחת האופציות האטרקטיביות ביותר עבור המשפחה הישראלית.