סגור
ניוז רום גג חדשדסקטופ

8200 אקדמי- פסגת ההייטק- עולם האפשרויות הבלתי מוגבלות

אין זה סוד שהעולם כולו הולך לכיוון ההייטק. משכורות עתק, חברות חדי קרן, תנאים שלא יביישו חופשה בבית מלון חמישה כוכבים, סמל סטטוס מדהים להתגאות בו. כמו כן אופי המשכורות שעולה ועולה ככל שעולה הוותק, אירועי חברה מפוארים, נסיעות לחו"ל והמון חבר'ה טובים ואיכותיים. פשוטו כמשמעו - הגשמת חלום בדמות קבלת מציאות יום יומית טובה יותר משאפשר לדמיין. שלום לך קריירה בהייטק, זוהי ללא ספק תחילתה של ידידות מופלאה.

העולם בו אנו חיים מלא בהפתעות, בכל יום ביומו מצטרפת אל המהפכה המצאה או טכנולוגיה חדשה אשר משנה את חיינו מקצה לקצה, ויוצרת בנו טעם של עוד. עוד לקידמה, עוד לגילויים, עוד להתפתחות. אנו חיים את עולם ההייטק על כל גווניו כמעט בכל רגע ביום. כך שלא בכדי, המשכורות במקצוע ההייטק הם המקצועות הטובים ביותר בשוק ובעלי תנאי המשכורות ופוטנציאל הקידום הגבוהים ביותר בשוק. כך שלמעשה, גם במדד הביקוש וההיצע, עולם ההייטק מוביל את השיירה. מאחר שאנו חיים ונושמים טכנולוגיה בכל פינה, וכן מעודדים אותה, ומעודדים את העולם כולו להתפתח, הביקוש הוא אדיר והוא הולך ועולה ועולה עם השנים.
ומה בדבר ההיצע כיום? אין כלל ספק כי ישנם בקרבנו אנשים רבים, מוכשרים ואיכותיים. עם זאת ביחס לביקוש, ישנו תמיד צורך לשפר את ההיצע על מנת שתהיה האפשרות להמשיך להגדיל ולפתח את הטכנולוגיה. כך שאת ההיצע בעולם ההייטק, לנצח יהיה צורך אמיתי לפתח ולכן המשכורות, התנאים והחברות הגדולות תמיד ימנפו את האפשרויות לגיוס עוד ועוד.
שנית עומד מולנו גם מדד הצורך שלנו, כאנשים. אנו מחפשים את הפינה השקטה שלנו, את המקום הרגוע והשליו, כלכלית, פיזית, מנטלית שברצוננו להגיע אליו מהר ככל האפשר. רבים חושבים כי ניתן להגיע למקום הזה רק לקראת גיל 35, לאחר רכישת תואר אקדמי ומספר שנים של ניסיון בתחום, אך עולם ההייטק הפך לחלוטין את היוצרות. עולם ההייטק מאפשר לאנשים הכה מוכשרים הללו להגיע למנוחה ולנחלה הרבה הרבה לפני גיל 30, אם רק ירצו בכך ויהיו מוכנים להשקיע. עולם ההייטק חובק ומחבק את הבאים בשעריו ומאפשר להם לגדול ולהתפתח עוד ועוד יחד עם החברה, למנף את הקריירה ואת ההתפתחות האישית כאחד ולהגיע למחוזות מדהימים של הצלחה.
2 צפייה בגלריה
תמונת רחוב
תמונת רחוב
תמונת רחוב
(8200 אקדמי)
המסע לשם, אל פסגת ההצלחות של העולם העסקי בישראל, איננו פשוט, אך הוא בהחלט לא בלתי אפשרי. עם שק מלא בכלים, בעיקר מנטליים, כדוגמת המון רצון ומוטיבציה, ניתן לצלוח את התקופה המאתגרת של מסע הלמידה ולהגיע אל המנוחה והנחלה- הקריירה המבטיחה והאי השקט שכולנו מחכים להגיע אליו כל חיינו. לאחר כברת דרך, ישובים על הים הכחול שלפנינו עם משקפי השמש על פנינו, רק מטאפורית. ולמעשה בעולם ההייטק, לא רק מטאפורית.
אחד היתרונות המדהימים בעולם ההייטק הוא הקלות שבה ניתן להתאהב בו. עולם ההייטק הוא עולם כה מגוון, אשר כל אחד מאיתנו יוכל למצוא עצמו בו, באחד התפקידים המרתקים והמעניינים ביותר בעולם הגדוש והמגוון ביותר בעולם התעסוקה. כפי שכולנו יודעים, ככל שתאהב יותר את מה שאתה עושה- כך גם יותר תצליח. כעולם אשר דורש למידה אינסופית והתמדה, אין כלל ספק כי הצורך במסגרת מחבקת ועוטפת כמו חברה גדולה הוא מהותי וחשוב ביותר להתפתחות האדם. עולם ההייטק משקיע משאבים רבים וגבוהים מנשוא בעובדיו, באפשרויות הקידום האישיות והמקצועיות שלהם ועל מנת להעצים אותם יותר ויותר בכל המישורים, כך שאין כל ספק שזהו בדיוק המקום כדי להצליח.
עולם ההייטק ככזה אשר דורש שילוב של ידע ומקצוענות לצד סקרנות ויצירתיות, הוא בדיוק המקום לפתח כל אחת מהמיומנויות הללו במידת הצורך ולהגיע לכדי העצמה בכל תחום בחיים. השילוב של אלו יוצר שילוב מנצח של הצלחות, הן אישיות, בין אישיות, מקצועיות ויסייע לכל הבאים בשעריו להצליח בכל תחום בחייהם שרק יבחרו בעתיד. מקצועית, בחיים האישיים ובכל צורך אחר.
שלא כמו בעבר, כיום ניתן להגיע לקריירה בהייטק בצורה מעט נעימה וקלה יותר, זאת לצד הרצון והצורך להשקיע ולא בלעדיו. כיום ישנן דרכים מיוחדות ומיזמים מדהימים אשר מאפשרים לאנשים מוכשרים מכל הקצוות, בפרט מתבגרים, להגיע לקריירה החלומית הזו. בין היתר, האפשרות להגיע ליחידת העילית 8200 בצה"ל, לאחר שעברו את המיונים המאתגרים. וכך, יחידות כמו גאמא סייבר, מקצועות המחשב של חיל התקשוב ויחידות טכנולוגיות כמו תלפיות, שחקים, חבצלות וכדומה, מאפשרות למתבגרים המתוקים שלנו להפוך לאנשי העולם הגדול באמצעות השירות בצה"ל. שירות שכזה הוא מאין מכונת זמן, ההופכת את המתבגר החכם לגאון התורן הבא. השלב הבא הוא בהכרח גיוס חברות ההייטק הגדולות ביותר בשוק, קיום מהיר, משמעותי ומשכורת מדהימה כבר בגיל 20. כמובן שעל מנת להתברג באחת היחידות הללו יש לעבור מיונים מאתגרים שאינם פשוטים כלל וכלל ולכן הצורך להשקיע חשוב מאוד.
הדרכים להגיע לכדי קריירה מצליחה בהייטק הן תחילה דרך המלך המוכרת והיא מעבר באוניברסיטה, רכישת תואר אקדמי ולאחר מכן מיונים לחברות ההייטק הטובות בשוק. דרך נוספת ואף חכמה ומהירה יותר, שאיננה מוכרת דיה כיום, היא כאמור דרך האפשרויות שמקנה לנו צה"ל. רבים אינם יודעים אך היחידות הטכנולוגיות של הצבא שלנו הן היחידות המלמדות והמעשירות ביותר בצה"ל, ואלו שגם יעניקו את הכלים המשמעותיים ביותר עבור כל הבאים בשעריו. מאחר שהשירות ביחידות הללו, בפרט ביחידת 8200 דורש המון לשם קבלה אליו, הוא גם מספק באותה העוצמה כלים משמעותיים רבים ויכולות גבוהות מנשוא אשר יוכלו להביא את אותו חייל אף למשרה גבוהה בגוגל, לא פחות. כל זאת, כשהוא רק עדיין בן 20 ואף טרם לפני סיום השירות.
וב-8200 יודעים גם יודעים את העבודה. מדובר ביחידה המשקיעה ביותר בחייליה בצה"ל. היחידה משקיעה סכומים רבים מאד בכל חניך שמגיע, כלכלית ומנטלית כאחד. קורסים, הכשרות, הקניית ידע בתחומי ההייטק והטכנולוגיה בכמויות ובגיוון בלתי נדלה, תנאים מצוינים והמון סיוע אישי, תהליך של ממש שהופך את הנער מילד לגבר. מדובר בהשקעה רחבה ומשמעותית במיוחד, אשר משמשת מקפצה אדירה עבור החיילים המוכשרים. כך שלמעשה, עוד בעת שירותם, מגיעות חברות ההייטק הגדולות ביותר בשוק על מנת להציע להם עבודה, בסכומי משכורות מדהימים של 30 ואף 40 אלף ש"ח בחודש, רכב חברה ותנאים ללא סוף.
2 צפייה בגלריה
תלוש שכר
תלוש שכר
תלוש שכר
(8200 אקדמי)
יש לציין, המיונים ליחידות הללו קשים ומאתגרים במיוחד, שכן מדובר בהזדמנות של פעם בחיים שהרי צה"ל לא מעניק הזדמנות שנייה להתקבל ולהיכנס בשערי היחידות הללו. שלא לומר, אחוזים בודדים אשר עוברים את המיונים ומגיעים אל היעד. בעקבות זאת, עלה הצורך בחיפוש אחר מסגרת שתהווה סיוע לאלו המעוניינים לשנות את חייהם מהקצה אל הקצה ולהתקבל אל היחידות המובחרות. מבירור שנערך התברר כי ההכנה הטובה ביותר לכך היא ההכנה שגיבשו במיזם ההכנה 8200 אקדמי, היא ההכנה היחידה בארץ למיונים של יחידת העילית בצבא- 8200, חיל התקשוב ויחידות טכנולוגיות נוספות. מדובר במיזם פורץ דרך, פרי יצירתם של בוגרי יחידת 8200, המורכב מצוות מקצועי ומיומן, שעבר את המיונים בהצלחה, הגשים את חלומותיו ואת חלום הקריירה המפואר בפרט. כעת, מעוניין הצוות של 8200 אקדמי להעביר הלאה את משנתו ואת כל הטוב הזה, ולסייע לתלמידים בגילאי 15-18 לקבל את הכלים המדויקים ביותר על מנת להגיע לכדי תוצאות מצוינות במיונים ליחידות הללו. מהן, חלום הקריירה המפואר ממש מעבר לפינה.
כעת, אם רק תרצה באמת ותהיה מוכן לעבוד מעט קשה לתקופה קצובה, תוכל להצליח ולהגיע אל המקום השקט, המנוחה והנחלה, ואפילו יחסית די מהר, ממש לאחר סיום השירות הצבאי. מדובר בהשקעה חד פעמית, אשר תצריך השקעת משאבים לתקופה מסוימת, אבל פירותיה- מתוקים מדבש. על מנת לקבל את הכלים הטובים ביותר עבורך בכדי לעבור את המיונים ליחידת 8200 אשר תפתח לך את האפשרות לקריירה עניפה בהייטק, עליך להתחיל ממש עכשיו. ככל שתתמיד- תוכל להגיע למחוזות שלא חלמת.

זהו ערוץ פרסומי והידיעות הינן באחריות המפרסמים בלבד. לכלכליסט אין אחריות על תוכן הידיעות המפורסמות