סגור
כדאי להכיר

צילה גולן – חיים בסרט

הדרך הטובה ביותר להעביר מסר, מהר, חזק וברור היא בסרט, לא חשוב אם זה מסר עסקי ושיווקי, או הדגמה והסבר לתהליך וכמובן סיפור חיים. צילה גולן יודעת להעביר את הסיפור שלך ולרגש


3 צפייה בגלריה
צילה גולן - ניסיון של מעל 15 שנים
צילה גולן - ניסיון של מעל 15 שנים
צילה גולן - ניסיון של מעל 15 שנים
(יח"צ)
כבר למעלה מחמש עשרה שנה שצילה גולן, נשואה ואם לשניים מקיבוץ רביבים שליד באר שבע מספקת שירותי צילום ועריכת וידאו לקהל לקוחותיה. יש לה עין רגישה ואהבה לספר בתמונות, והיא מביאה את אלה דרך העדשה שלה למצוא את הסיפור המושלם שיתפוס את הצופה ויעביר מסר מדויק "אני תמיד מתרגשת להתחיל פרויקט חדש, יש בי סקרנות ורצון להמציא את עצמי כל פעם מחדש" היא מספרת.
היא התחילה כצלמת שכירה באולפן חדשות מקומיות בבאר שבע ובהמשך החליטה להביא את הידע והניסיון שלה למפעלים, חברות ובעלי עסקים קטנים כגדולים, בדרום. היא פתחה את הסטודיו שלה ברביבים, והיא מתניידת בכל הארץ עם הסטודיו הנייד הכולל מצלמות וידאו 4K, , רחפן, ציוד תאורה וסאונד, מסך ירוק, וכמובן שירותי עריכה הכוללים פוסט פרודקשן (הוספת אפקטים הנפשות ואנימציה).
גולן במלכות הדרום
גולן היא יותר מצלמת, היא יוצרת תוכן מצולם. "תמיד חלמתי להתעסק באמנות, כבר בתיכון ידעתי שאני רוצה ליצור סרטים. אחרי הצבא פניתי ללימודים באקדמיה, יצרתי סרט קצר ואז היה לי ברור שזה מה שאני רוצה וצריכה לעשות בחיים. בתחילת הדרך כעצמאית עבדתי בעיקר במרכז כי בדרום לא הייתה עוד מספיק מודעות לשיווק באינטרנט, לסרטונים לעסקים קטנים. היום גם כאן ברור לכל בעל עסק שסרטוני הסבר ברשת על המוצר, או סרטונים לגיוס מימון המונים ועוד, צריכים להיות מקצועיים ושהאפקט שלהם על הלקוחות הפוטנציאלים גדול. אני מרגישה שיש לי חלק בשינוי התפיסה כלפי סרט מקצועי כאן בדרום. אני שמחה על כך שיותר אנשים מחפשים ורוצים שירות איכותי ומקצועי".
3 צפייה בגלריה
צילה גולן - הפקת סרטונים
צילה גולן - הפקת סרטונים
צילה גולן - הפקת סרטונים
(יח"צ)
כל מטרה והסרט שלה
קהל לקוחותיה רחב ומגוון, והיכולות שלה מתבטאות ביכולת להתאים את הסגנון ללקוח ולצורך. כיוצרת מנוסה וותיקה היא הספיקה לעבוד במגוון סגנונות: סרטי תדמית לעסקים, סרטים משפחה אישיים, קליפים לחתונות ואירועים ועוד. בין לקוחותיה תמצאו ארגונים, מוסדות חינוך, עמותות המעוניינות ללוות תהליך לאורך תקופה, חברות שרוצות ליצור סיורים מצולמים באתרים או במפעלים. למשל, בתקופת הקורונה, יצרה סרט שהיווה תחליף מצולם לסיור ושיקף כיצד עובד תהליך הייצור במפעל לגידול דגים לטובת לקוחות המפעל מחו"ל שלא יכולים להגיע לארץ ולהתרשם בעצמם. סרטי מוצר, סרטי הדרכה לעסקים קטנים וגדולים, קורסים דיגיטליים, סרטוני הדרכה למוצרים, פרסומות לעסקים, סרטוני הסברה וגיוס לפרויקטים בהדסטארט.
גם סרט עסקי "מספר סיפור" ויכול להיות מעניין
גולן היא יוצרת סרטים ולא רק צלמת, זה בא לידי ביטוי היכולת שלה 'לבנות' סיפור ולייצר תסריט, או לשאול את השאלות הנכונות שיובילו לסיפור. "למשל, בסרטוני עדויות, בהם לקוחות ממליצים על בית העסק, יש אתגר לשאול את השאלות הנכונות וכיצד להוציא את המידע המדויק מהמרואיין כדי שיצייר את העסק בצורה אותנטית ונכונה מבחינה שיווקית, ולכוון לאן שבעל העסק רוצה. כמובן שאחר כך נכנסת גם עבודת העריכה, שתהיה מעיינת ותגרום לצופה להמשיך ולראות". מ
היא מנוסה מאוד גם בצילום כנסים של עמותות וחברות, היא מלווה עם המצלמה את היום ובסופו יוצרת קליפ שמספר את סיפור המותג דרך הפריזמה של האירוע. "לאחרונה עשיתי סרט כזה לכנס 'אשכול נגב מזרחי - כנס בכירים בנושא התכנית האסטרטגית לאשכול' בירוחם. הרעיון היה להציג את הכנס את העוצמה והיכולת בורה מעניינת. אתגר נוסף שמאוד נהניתי לעשות לאחרונה, לעמותת 'עתיד במדבר' של העיר ירוחם. עבורם הפקתי מקבץ סרטונים המספרים סיפורי חיים מרגשים על אנשי העיר הוותיקים. זה לא סתם לצלם את העיר אלא לחשוף את החיבור האנושי ואת הקשר והחיבור הרגשי שיוצר הזדהות בצופה".
3 צפייה בגלריה
 צילה גולן - צילומי תדמית
 צילה גולן - צילומי תדמית
צילה גולן - צילומי תדמית
(מורן ניסים)
סיפורי חיים
"יש לי פינה חמה ללקוחות פרטיים שרוצים להפיק סרטים לשלל אירועים ומטרות" היא מספרת. מרגש אותי להיות שותפה לרגעים משמעותיים בחיים. כמו בר או בת מצווה, חתונות ועוד. וכן סיפורי זיכרון על אדם או סיפור משפחתי מצולם.
היא מציעה מתנה מיוחדת "סרט זיכרון משפחתי, - בתהליך משותף, אינטימי ומותאם לבקשתכם. אני הכי אוהבת בעבודה שלי זה את המגע עם האנשים, לשמוע ולראות את סיפורי החיים המרגשים והמרתקים, וליצור סיפורים שיישארו איתם לכל החיים, להיות חלק מזה זאת מתנה עבורי ואני אוהבת כל רגע במהלך הדרך".
קליפים וסרטונים לאירועים - אינסטנט
כולם יודעים שהיום באירועים כמו בר או בת מצווה, חתונות ועוד, נהוג להקרין סרטון. גולן מציעה פתרון למי שלא רוצה להשקיע בהפקה אבל לא ממש יודע או יכול להשקיע שעות בעריכה על המחשב. "אני יוצרת קליפים לאירועי חתונה, בר\ת מצווה, ימי הולדת, ביוגרפיות וסרטי חיים. בשירותי עריכה בלבד. פשוט מעבירים סרטונים, תמונות שיש לכם בבית ובעריכה מקצועית הם הופכים לסרט או קליפ". לא דורש ימי צילום, בעלויות נמוכות יחסית, צילה גולן מפעילה את הקסם והופכת את החומרים ששלחתם לסרטון משעשע, מרגש או מרתק.
לא חשוב אם זה כדי להציג מוצר, שירות, מפעל או לרגש בבר מצווה, סרטון שישקף אתכם באמת, יישאר למזכרת ובו אתם תהיו הכוכבים לאורך כל הדרך. צילה גולן תעלה אתכם על המסך.
צילה גולן, צלמת. 054-5325544.