סגור
CORPORATE.890/100

קוקה-קולה מזמינה את קהל הצרכנים לפעילות המוזיקלית של הקיץ עם אומנים ויוצרי תוכן מהמובילים בישראל

המהלך החדש של קוקה-קולה ישלב יצירת תוכן אישי עם סאונד מוזיקלי מקורי שנוצר במיוחד עבור הקמפיין

קוקה-קולה משיקה בימים אלה מהלך קיץ חדש עם מיקוד במוזיקה, המזמין את הצרכנים והגולשים לקחת חלק ביצירת תוכן עם סאונד הקיץ של קוקה-קולה.
במוקד המהלך: Coca-Cola Summer Sound, סאונד מוזיקלי ייחודי שבו ישולבו אלמנטים סנסוריים שהמעבירים את חווית המותג ומזוהים איתו.
1 צפייה בגלריה
קוקה-קולה מזמינה את קהל הצרכנים לפעילות המוזיקלית של הקיץ
קוקה-קולה מזמינה את קהל הצרכנים לפעילות המוזיקלית של הקיץ
קוקה-קולה מזמינה את קהל הצרכנים לפעילות המוזיקלית של הקיץ
(צילום: יח"צ)
הגולשים יוזמנו לייצר את התוכן שלהם בהשראת הסאונד ולהעלות אותו לאפליקציית קוקה-קולה או הסושיאל, לשתף ברשתות ולהיות חלק מחווית הקיץ של קוקה-קולה. הפעילות תעלה בקרוב בהובלת יוצרי רשת מוכרים.
כל אחד מיוצרי התוכן יבחר את המשתתפים הבולטים במיוחד שיזכו במקרר קוקה-קולה אישי ופחיות קוקה-קולה/קוקה-קולה ZERO. תכנים נבחרים מתוך ההשתתפות הדיגיטלית ישולבו בפלטפורמות הרשמיות של קוקה-קולה.