סגור
ניוז רום גג חדשדסקטופ

פינוי דירות – כיצד ניתן ליהנות מכל התועלות?

פינוי דירות מקצועי, יכול לטמון בחובו רשימה ארוכה של תועלות. יחד עם זאת, בכדי למצות אותן עד תום, בשלב הראשון חשוב להיות מודעים אליהן ובשלב הבא, לבחור את החברה אשר תאפשר ליהנות מהן.

דרור מחברת "דרור פינויים", המחזיק ביותר מ-15 שנות ניסיון בפינוי דירות וברכישת ירושות ותכולת דירות, מסביר איך ניתן לעשות את זה נכון.
ישנו פתגם אמריקני מוכר על פיו "זבל של אדם אחד הוא אוצר של אדם אחר", את מה שמסתתר מאחורי אותו פתגם, ניתן לחוות כאשר עולה הצורך בשירות של פינוי דירה.
לא משנה מהי הסיבה בגינה עלה הצורך בשירותי הפינוי: קבלת דירה בירושה, רילוקישיין, אגרנות כפייתית או מכל סיבה אחרת, מאוד יכול להיות שתגלו, שתכולת הדירה, אשר נראית לכם אולי כחסרת ערך, דווקא יכולה להסב לכם רווחים נאים.
אבל, רגע לפני שמגיעים לשלב החישובים והרווחים, צריך תחילה לענות על השאלה - איך לפנות את התכולה? בכל זאת, המטרה היא ליהנות מפינוי מקצועי, בטיחותי ומסודר וכמובן, לעשות הכול בכדי להימנע מפגיעות בדירה או ברכוש אשר נשאר בה..
אז אם נחזור רגע לפתגמים, ישנה דרך באמצעותה ניתן "לתפוס 2 ציפורים במכה":
גם למכור את התכולה (או לפחות חלק גדול ממנה) וגם ליהנות משירותי פינוי תכולה מקצועיים.
הדרך הזאת עוברת בפנייה לחברת פינוי דירות אשר גם קונה תכולה – ובמקום הזה בדיוק, חברת "דרור פינויים" המקצועית והמנוסה נכנסת לתמונה.
כיצד ניתן ליהנות מכל התועלות?
המפתח ליהנות מכל התועלות של שירותי פינוי וקניית תכולה, טמון בבחירה מושכלת ונבונה באותה החברה אשר מתמחה בנושא של פינוי דירות.
בשלב הראשון, כדאי לוודא שהחברה הרלוונטית, אכן מחזיקה בידע ובכלים אשר יאפשרו לה לבצע את עבודת הפינוי בצורה מקצועית.
בהליך הבחירה מומלץ לשים דגש על פרמטרים כמו:
• שנות ניסיון בתחום – ההמלצה היא לבחור בחברה פינוי דירות שהינה בעלת וותק בתחום, כאשר, שנות הניסיון יכולות להעיד במידה רבה על היכולות שלה ועל הרמה המקצועית שלה.
• בדיקת המלצות אותנטיות של חברת הפינוי.
• ההכשרה של צוות החברה - כדאי לבדוק מהן ההכשרות של הצוות ולהתמקד בעיקר של אלו שמבצעים את עבודת הפינוי בפועל.
• שירותי ייעוץ מקדימים – תודעת השירות של החברה יכולה להשפיע גם היא על הבחירה ושירותי ייעוץ מקדימים מנציג החברה, יכולים להעיד במידה רבה על נושא זה.
הכלים בהם החברה עושה שימוש לצורך הליך הפינוי – כיצד מתבצע הליך הפינוי, שירותים נלווים ועוד..
• הצעת המחיר – כמובן, שבהליך בחירת החברה אי אפשר באמת להתעלם מהצעת המחיר, הן מגובהה והן ממה שהיא כוללת בתוכה (וזה נכון גם במקרם בהם רכישת התכולה עתידה להתקזז מהמחיר הנקוב בהצעה).
בשלב הבא, כדאי לוודא שאותה החברה גם רוכשת תכולת דירה וכמובן, בהמשך הדרך, לבקש ממנה הערכה של שווי התכולה.
חשוב לחזור ולהדגיש, כי יכול להיות שבעין בלתי מקצועית, ערמת סירים משומשים או רהיטים כבדים אשר נקנו לפני עשרות רבות של שנים, לא טומנים בחובם כל ערך כלכלי.
יחד עם זאת, איש מקצוע אשר מתמחה בהערכת שווי תכולה, יכול לחשוב אחרת ואף להפתיע אתכם – ואם קצת מזל אולי בכלל תגלו שיש לכם בידיים "אוצר" שלא ידעתם על קיומו.
כאן חשוב לציין, שבכדי שתקבלו הערכה שהינה הוגנת ותואמת את שווי הציוד, יש להקפיד ולבחור בחברה אמינה – כאשר, פרמטרים כמו ניסיון מקצועי, המלצות וחוות דעת חיוביות מלקוחות ושיחת ייעוץ ראשונית, יכולים לסייע להגיע לתשובה לגבי אמינות החברה.
1 צפייה בגלריה
פינוי דירות -חברת "דרור פינויים"
פינוי דירות -חברת "דרור פינויים"
פינוי דירות -חברת "דרור פינויים"
(דרור פינויים)
איך זה עובד?
ראשית כל, אתם אמורים לבקש ולקבל הצעת מחיר מהחברה לגבי עלות שירותי פינוי הדירה.
הצעת המחיר אותה אתם עתידים לקבל, אמורה להיות מפורטת ולהתבסס על פרמטרים כמו: סוג הציוד אותו נדרש לפנות, מורכבות העבודה, הקומה בה ממוקמת הדירה ופרמטרים נוספים.
*טיפ קטן - בהליך בחירת החברה, כדאי לקחת בחשבון לא רק את גובה ההצעה, אלא גם את שאר הפרמטרים אשר יכולים להשפיע על טיב ואיכות העבודה.
לאחר השלמת הליך הפינוי, ניתן יהיה לבצע הערכה מסודרת לגבי שוויה של התכולה.
במידה והערך הכולל של התכולה יהיה נמוך מהצעת המחיר שקיבלתם, תתבקשו להשלים את ההפרשים.
במידה והערך יכסה את הצעת המחיר אותה קיבלתם, אתם לא תדרשו לשלם על השירות.
וכמובן, אם הערך של התכולה יהיה גבוה יותר, אתם עתידים לקבל את ההפרשים שבין סכום הפינוי (הנקוב בהצעת המחיר) לבין שווי התכולה אשר נקבע.
חשוב לציין, שבהליך פינוי דירה, מתגלים במקרים רבים חפצים קטנים שאו שלא ידעתם על קיומם או שמסיבות כאל ואחרות שכחתם מהם – ופריטים אלו יכולים להתגלות כשווי ערך וזאת הסיבה, שחשוב שההערכה של שווי התכולה, תתבצע רק לאחר שלב הפינוי בפועל.
האם תמיד כדאי להסתייע בשירותיה של חברה לפינוי דירה?
כידוע בחיים לא הכול זה "שחור או לבן?" לכן, אם אתם מעוניינים בפינוי של כמה כיסאות קטנים מהדירה, כדאי לשקול לבצע את הפעולה באופן עצמאי – הסיבה לכך טמונה בעובדה שגם אם תבחרו בחברה פינוי דירות אשר קונה תכולה, בגלל הערך הנמוך של הכיסאות, עדיין תדרשו לשלם לחברה סכום כסף מסוים ולכן, במקרה כזה, השירות לא תמיד ישתלם לכם.
בכל מקרה, באפשרותכם ליצור קשר מקדים עם חברת פינוי דירה ולהציג את הצורך והציפיה שלכם מהשירות, במידה ומדובר בחברה מקצועית אשר שמה דגש על השירות, נציג מטעמה ידאג לבצע אתכם סוג של תיאום ציפיות, מה שיאפשר לכם לקבל החלטה נבונה.
לרוב, הצורך בפינוי דירה, עולה בסיטואציות כמו: קבלת דירה בירושה, כתוצאה מאגרנות כפייתית, בעקבות מעבר לחו"ל וכיוצא בזה – ובמקרים כאלו, מדובר בדירות אשר כוללות תכולה רבה ומגוונת, מה שמעלה את הסיכויים שחלק לא מבוטל ממנה גם יהיה בעל ערך.
כך שאם מדובר בצורך לפנות את כלל התכולה של הדירה, מרבית הסיכויים שתוכלו בסופו של דבר ליהנות משירותי הפינוי ללא עלות – בתמורה כמובן, לתכולה ובהתבסס על מה שסוכם מול החברה בהתחלה – וכאן חשוב לציין, שכדאי לערוך תיאום ציפיות מקיף מול אותה חברת פינוי דירה, לפני שיוצאים לדרך המשותפת.
לסיכום,
אצל מרבית האנשים, הצורך בפינוי דירות יעלה פעם אחת או פעמים ספורות בלבד במהלך החיים. מהסיבה הזאת, יכולות לעלות לא מעט שאלות לגבי הדרך הנכונה לבצע את הפינוי, לגבי מה יותר משתלם לפנות לחברת פינוי או למכור את הציוד באתר של יד 2 וכיוצא בזה..
בכדי ליהנות בסופו של דבר מהמענה המיטבי על האינטרסים של מי שמעוניין לפנות את הדירה, ההמלצה היא להיוועץ בשלב הראשון עם נציג מקצועי מטעם חברת פינוי דירות מקצועית ומנוסה, להציג לו את כל השאלות הרלוונטיות והתבסס על התשובות שתקבלו, להגיע להחלטות.
באפשרותכם ליצור קשר עם חברת דרור פינויים שהינה חברה מנוסה בתחום פינוי דירות ובראשה עומד מעריך מקצועי ומנוסה בשווי של תכולות וירושות.
התקשרו כבר היום - 072-397-6777 ונציג מטעם החברה הוותיקה, ישמח לעמוד לשירותכם, לענות על כל שאלה ולסייע לכם להגיע להחלטה מתאימה.

זהו ערוץ פרסומי והידיעות הינן באחריות המפרסמים בלבד. לכלכליסט אין אחריות על תוכן הידיעות המפורסמות