סגור
ניוז רום גג חדשדסקטופ

GINDI TLV: המקום אליו נוהרים ההייטקיסטים

בסקרים שנערכו בקרב אנשי הייטק, אחוז גדול מהמשיבים ציינו כי הם מעדיפים לעבוד ליד הבית. פרויקט GINDI TLV היוקרתי מאפשר לרבים בתעשייה ליהנות מתנאי מגורים אטרקטיביים במיוחד בקרבת מקום לעבודה, בלב ליבה של העיר תל אביב

בענף הנדל"ן מודים, לאורך השנים הקפיצה הגדולה של מחירי הנכסים בארץ התרחשה תודות לקהל ההייטקיסטים, שלמעשה השתלטו על השוק והניעו אותו, בעיקר בכל הנוגע לדירות יוקרה.
אקזיטים בסכומי עתק ומשכורות גבוהות מאוד איפשרו לאנשי ההייטק לחפש אפיקי השקעה אטרקטיביים בעולם הנדל"ן ולהתגורר במקומות הנחשבים ביותר. מנתונים שפורסמו בשנת 2022 עולה כי שליש מרוכשי דירות היוקרה באותו פרק זמן בעיר תל אביב היו עובדי תעשיית ההייטק.
3 צפייה בגלריה
קומפלקס Rooftop ייחודי עם בריכת שחייה עם נוף לחוף הים
קומפלקס Rooftop ייחודי עם בריכת שחייה עם נוף לחוף הים
קומפלקס Rooftop ייחודי עם בריכת שחייה עם נוף לחוף הים
(יח"צ GINDI TLV)
תעשיית ההייטק מתאוששת ויחד איתה המרדף אחר נכסי הנדל"ן הנחשבים
לאחר רגיעה מסוימת בעקבות ההאטה במשק, עושה רושם כי ענף ההייטק עומד להתאושש מחדש. ירידת הריבית המסתמנת בעולם עתידה לחדש את הזרמת הכספים לסטארט-אפים מבטיחים, כאשר הגידול בהשקעות של חברות ענק בענף הסייבר לא עוצר לרגע אחד.
התחזית והנתונים השונים מאותתים כי בקרוב מאוד נחזה שוב בגל חדש של הייטקיסטים שישובו להשקיע בנדל"ן מקומי. רבים מהם כבר לוטשים את עיניהם אל עבר בנייתו של המגדל הרביעי והאחרון בפרויקט היוקרתי GINDI TLV. זה ממוקם באזור הכי נחשב במרכז תל אביב בין הרחובות חשמונאים וקרליבך, בסמיכות לכל מוסדות התרבות הנחשבים - היכל התרבות, תיאטרון הבימה, הסינמטק ומקומות הבילוי התוססים ביותר, מתחם שרונה, רחוב רוטשילד והסביבה.
הפרויקט המדובר משלב את שני הדברים המרכזיים שעובדי תעשיית ההייטק מבקשים לעצמם, דירות בוטיק במרחק הליכה ממקום העבודה.
"בעיר כמו תל אביב ככל שאתה ממעט להיעזר בתחבורה ציבורית או ברכב הפרטי, איכות החיים משתפרת בצורה משמעותית. מאחר ורבים מעובדי ההייטק מתגוררים בתל אביב, זה יוצר אווירה מיוחדת ברחובות, כי כולם שותפים לאותם מאפיינים. זאת אחת הסיבות מדוע לפני שנים כאשר בעלי החברה: מנור גינדי, אורי לוי וכפיר גינדי תכננו את פרויקט GINDI TLV, חוט המחשבה המרכזי היה לאפשר לעובדי תעשיית ההייטק להתגורר במתחם יוקרתי התואם את רמת החיים שלהם, לצד היכולת ללכת ברגל או לעשות שימוש באופניים או קורקינטים כדי להגיע אל מקומות העבודה תוך דקות בודדות", מספר אבי זמיר מנכ"ל GINDI TLV.
3 צפייה בגלריה
כל מה שההייטקיסטים חולמים עליו במתחם יוקרתי אחד
כל מה שההייטקיסטים חולמים עליו במתחם יוקרתי אחד
כל מה שההייטקיסטים חולמים עליו במתחם יוקרתי אחד
(יח"צ GINDI TLV)
כל מה שההייטקיסטים חולמים עליו במתחם יוקרתי אחד
המתחם המרשים כבר מכיל בתוכו שלושה מגדלים בני 385 דירות כל אחד, וכך בדיוק יהיה בנוי המגדל הרביעי והאחרון שהעבודות בו עתידות להסתיים תוך פרק זמן קצר. גם גודלן של חלק מהדירות במגדלי היוקרה מותאם לציבור ההייטקיסטים, על כך אבי זמיר מפרט: "לצד דירות בנות 4 ו-5 חדרים, השארנו מקום נכבד לדירות קטנות יותר, של 3 חדרים. מבחינתנו זה חלק בלתי נפרד מהחיבור לאורבניות של העיר, ומתוך הבנה שהדירות הקטנות ישמשו חבר'ה צעירים, רווקות ורווקים, זוגות או אפילו משפחה עם ילד/ה".
העיצוב היוקרתי בפרויקט GINDI TLV מורגש בכל פינה. ברמת הגימור, בהתייחסות לחללים ובתכנון מרשים שלקח בחשבון את הרעיון לחבר בין הצרכים השונים של כל הדיירים גם יחד, ובאותה הנשימה שלא תורגש צפיפות יתר במרחב. התוצאה? קומפלקס Rooftop ייחודי עם בריכת שחייה עם נוף לחוף הים, חדר כושר, סאונות ומועדונים נוספים שצועקים לייף סטייל ברמה הכי גבוהה שנראתה אי פעם הארץ.
3 צפייה בגלריה
פרויקט GINDI TLV היוקרתי בלב ליבה של העיר תל אביב
פרויקט GINDI TLV היוקרתי בלב ליבה של העיר תל אביב
פרויקט GINDI TLV היוקרתי בלב ליבה של תל אביב
(יח"צ GINDI TLV)
הייטקיסטים שכבר מתגוררים במגדלי GINDI TLV או מי מהתעשייה שעתידים לעשות בקרוב את המעבר אל המתחם היוקרתי והנחשב, ישמחו לגלות כי בסמוך למתחם המגורים, במרחק קילומטר אחד בלבד על דרך בגין ובצמוד לתחנת הרכבת, עומד לקום בניין משרדים על שטח של כ- 12 אלף מטרים והוא ישמש כבית לחברות הייטק רבות. "מבחינתנו מדובר בדובדבן שעל הקצפת. החוליה האחרונה בתכנון ארוך שנים שלקח בחשבון את כל הדברים גם יחד.
מגורים במגדלי יוקרה, דירות בסדר גודל מתאים לקהלים צעירים, כל הפסיליטיז המתקדמים ביותר מבחינה טכנולוגית, המיקום הכי מרכזי בלב ליבה של תל אביב, ומרחק הליכה קצר אל מקומות העבודה השונים", אבי זמיר מנכ"ל GINDI TLV סיכם את הדברים.
לאתר GINDI TLV לחצו כאן

זהו ערוץ פרסומי והידיעות הינן באחריות המפרסמים בלבד. לכלכליסט אין אחריות על תוכן הידיעות המפורסמות