בינת נבחרה להקים את מוקד ״חזרה בטוחה״ המסייע לישראלים לשוב ארצה
״אנו גאים לספק מענה מקצועי, מהיר ומקיף – גם בשעת חירום״
כחלק ממבצע ״חזרה בטוחה״ להשבת ישראלים למדינת ישראל, משרד התחבורה, באמצעות פיקוד העורף, העמיד לרשות הציבור מוקד טלפוני שיספק מידע לישראלים השוהים בחו"ל ומבקשים לחזור לישראל על פי קריטריונים שהוכנו מראש. את המוקד, שהחל לפעול היום (חמישי), הקימה יחידת ה-Contact Center של בינת תקשורת מחשבים.
המוקד בנוי על פלטפורמת ACE הרב־ערוצית של בינת, המבוססת פלטפורמת Cisco בשילוב מערכת פניות תקשורת כתובה בוואטסאפ ומייל של ״99 דיגיטל״ לניהול פניות במספר ערוצים במקביל, המערכת הוטמעה בזמן אמת וביעילות גבוהה תוך שילוב של טכנולוגיה חכמה, ניהול עומסים מדויק, ומענה אנושי איכותי.
מבינת תקשורת מחשבים נמסר: ״המוקד שנועד לסייע ליותר מ־150,000 ישראלים המבקשים לשוב הביתה, הוקם בתוך שעות ספורות. אנחנו גאים לקחת חלק בעשייה משמעותית, ולספק מענה מקצועי, מהיר ומקיף – גם בשעת חירום״.
ACE היא מערכת לניהול מוקדים בזמן אמת בתצורת ענן ציבורי וענן פרטי, באמצעותה מופעלים מוקדי השירות והמכירה של ארגונים מהמובילים במשק במגוון תעשיות. המערכת כוללת סרגל נציג, ממשק ניהול ודוחות, IVR וחייגן, וכן שירות ACE HOME המאפשר להמשיך לנהל את נציגי המוקד גם כשהם עובדים מהבית, באמצעות מחשב נייד או סמארטפון.
אמיר פורקוש, סמנכ״ל טכנולוגיות בבינת תקשורת, הסביר כי ״לאחרונה הושק מודול חדש למערכת ה-ACEuP, שפותח יחד עם חברת קלאיידו מבית בינת – פתרון ייחודי זה מאפשר ל-ACE יכולות עצמאיות באמצעות מאות סוכני בינה מלאכותית המתרגמים צרכי לקוח, תקלות וכל פניה ושיחה לתובנות בעלות ערך עסקי ומפעילות את כלל הארגון בהתאם לכך. כמובן, שהמערכת שפותחה בישראל תומכת בעברית בצורה מלאה״.
המענה יינתן במוקד שמספרו: 077-7703003. המוקד יפעל 24 שעות ביממה במהלך השבוע וביום ו' עד השעה 13:00, וכן בשבת יפעל המוקד במתכונת חירום














