סגור
ניוז רום גג חדשדסקטופ

סוד ההצלחה: כך תגייסו עובדים בצורה יעילה ומהירה ב-2024

גיוס עובדים ללא ניהול נכון יכול להיות תהליך ארוך, מסורבל ויקר - ולפגוע בתהליכי הצמיחה של הארגון. בשנת 2024 הגיוס בחברות שרוצות להוביל ולצמוח חייב להיות מהיר, יעיל ומדויק. הכירו את מערכת גיוס עובדים Civi שעושה סדר בתהליכים ומעלה חיוך על הפנים גם של המגייסים וגם של המועמדים.

ממשק ידידותי וקל לתפעול
ידוע שקשה להצליח לבד. לרוב כדי להצליח אנחנו זקוקים לעוזרים, למישהו שיהיה לצידנו, יתן כתף ויעזור. והדבר נכון לא רק לעוזרים אנושיים! גם מערכת גיוס עובדים חייבת להיות ידידותית. בתור מגייסים, מערכת גיוס עובדים היא הכלי שאנו עובדים איתו כל היום. חשוב מאוד שתהיה ידידותית, קלה לשימוש, נוחה ואינטואיטיבית – ממש כמו עוזר קטן וחכם שניתן לסמוך עליו, שיידע תמיד לשלוף במהירות את המידע הנכון ולסייע לנו להתמודד עם עומס המשימות.
בדיוק כך בנויה מערכת גיוס עובדים Civi. זוהי מערכת שפותחה ע"י צוות מגייסים, ולכן היא מבינה היטב את הצרכים ואופן העבודה של צוותי הגיוס. Civi זהו ממשק קל ופשוט שמאפשר בשני קליקים לבצע את כל הפעולות הנחוצות ולהתמקד במשימות החשובות.
מערכת גיוס עובדים שעובדת בשבילך – כך נקראת Civi והיא מצדיקה את שמה כל שעה במהלך יום העבודה. כמו עוזר ידידותי וחרוץ היא מפרסמת משרות, קולטת קורות חיים, מסננת וממיינת אותם, שולפת את המועמדים הרלוונטיים ועוזרת לצוות הגיוס להעביר את המועמדים בכל שלבי הגיוס במהירות ובלי לאבד אף פרט מידע.
זיהוי ואיתור מועמדים מתאימים בשני קליקים
ואם כבר התחלנו לדבר על ביצוע פעולות חיוניות לגיוס בשני קליקים, חשוב לעצור רגע ולהתמקד דווקא בזיהוי מועמדים רלוונטיים. בעולם העבודה המודרני קיימת תחרות קשה על מועמדים מוכשרים. הארגון שיידע לאתר את המועמד האיכותי ביותר ובזמן הקצר ביותר הוא זה שיזכה בעובד הטוב ביותר, או במקרה של חברת השמה – גם בעמלת ההשמה.
עבודה מסורבלת, תהליכים ארוכים ומועמדים שהולכים לאיבוד, כלומר כל מה שמאפיין עבודת גיוס לא אפקטיבית יכולים להיות המכשול שפשוט לא יאפשר לארגון לזהות בזמן את המועמד הנכון ולגייס אותו.
המשתמשים של תוכנת גיוס עובדים Civi יודעים שלהם זה לא יקרה, ויש לכך תוכנת גיוס לארגון. שיטות סינון, אפיון וחיתוך מועמדים שפותחו במערכת מאפשרים לנהל מאגר מועמדים גדול בצורה יעילה ומדויקת, ולהגיע בתוך שניות לאנשים הרלוונטיים. ואם מדובר במועמדים שלא התקדמו בתהליך הגיוס בפעם הקודמת, המערכת תדע לספר בדיוק מה קרה לאותו מועמד, היכן הייתה הבעיה ואיזה תהליך הוא עבר ומתי נעצר. הכל מנוהל - אף מועמד לא הולך לאיבוד במערכת.
1 צפייה בגלריה
כך תגייסו עובדים בצורה יעילה ומהירה ב-2024
כך תגייסו עובדים בצורה יעילה ומהירה ב-2024
כך תגייסו עובדים בצורה יעילה ומהירה ב-2024
(FREEPIK)
צמצום משמעותי של עלויות הגיוס
כמובן, גיוס יעיל של עובדים איכותיים מביא כסף לארגון, אין ספק בכך. אבל האם הוא גם חוסך כסף לארגון? בוודאי! הרווח במקרה של שימוש במערכת גיוס עובדים הוא כפול: הן בפן של גיוס אפקטיבי והן בפן של חיסכון בעלויות הגיוס.
עלויות הגיוס כוללים מספר פרמטרים, כשהמשמעותיים ביותר הן עלויות שעות העבודה של צוות הגיוס ועלות פרסום המשרות.
מעבר לעבודה עם מערכת גיוס עובדים אוטומטית וקלה לשימוש, כפי שמעידים משתמשים רבים על מערכת גיוס מומלצת Civi, בעלת כל הפונקציות שצוות הגיוס זקוק להן, חוסכת למגייסים שעות רבות של הזנת נתונים, חיפוש, מעקב, העברת נתונים ממקום למקום ועוד. רוב הפעולות הידניות, אלה שזוללות לרוב שעות רבות של עבודה מתישה ומשעממת, מבוצעות במהירות ע"י המערכת, תוך חיסכון משמעותי של הזמן לצוות וכסף לארגון. המגייסים מקבלים הזדמנות לעסוק אך ורק בדברים שבאמת חשובים לגיוס והמערכת לגיוס עובדים לוקחת על עצמה את העבודה השחורה, אותה היא מבצעת בשניות וללא טעויות.
עבודה עם תוכנת גיוס עובדים גם מאפשרת לחסוך את עלויות פרסום המשרות. ראשית, בזכות מערכת דו"חות אפקטיבית כמו זו של מערכת Civi, ניתן לעקוב אחרי מקורות הגיוס של הארגון ולדעת היטב איזה מהם הביא מועמדים רלוונטיים ואיזה סתם הכביד על תקציב הגיוס. מעקב ובקרה מאפשרים לנהל את הגיוס בצורה יעילה ולשלוט היטב במקורות הגיוס של הארגון.
כמו כן, חשוב לזכור שאחד ממקורות הגיוס המשמעותיים שיש לכל ארגון הוא מאגר המועמדים שהחברה בונה לעצמה. כפי שכבר דנו בנושא הזה קודם, יכולת ניהול של מאגר מועמדים מסוגלת לעשות את ההבדל בין גיוס איכותי וחסכוני לגיוס מסורבל ולא יעיל.
מיקוד בחוויית המועמד ובמהירות התגובה
נקודה נוספת שכדאי לחשוב עליה בבניית תהליכי הגיוס הוא כל הנושא של חוויית המועמד שמתקשר הן לנושא של גיוס אפקטיבי וזכייה במועמדים איכותיים, והן לנושא נרחב הרבה יותר של מיתוג מעסיק.
ככל שעלתה המודעות לעובדה שתהליך הגיוס הוא בעצם תהליך של בחינה הדדית, בו לא רק הארגון בודק האם המועמד מתאים למשרה, אלא גם המועמד בוחן האם ברצונו להעביר במקום העבודה הזה שעות רבות של חייו, כך עלתה המודעות לחשיבות החוויה של המועמד בתהליך הגיוס. זהו רושם ראשוני שהארגון מייצר, ורגעים שליליים כמו זלזול מצד המגייסים או תחושה של כאוס בארגון יכולים לגרום למועמד איכותי לחשוב לוותר על המשרה לטובת ארגון אחר.
ואילו תהליך הגיוס בו המועמד זוכה למענה מהיר, יודע היטב מה מצפה לו התהליך ובאיזה שלב הוא נמצא כרגע יכולים דווקא להכריע לטובת הארגון ולהוות נקודת פתיחה נהדרת לתהליך ארוך ועמוק של מיתוג מעסיק. חשוב כמובן גם שבכל התהליך המועמד לא יצטרך לענות שוב ושוב על אותן שאלות ולהגיש פעם אחרי פעם אותם מסמכים, רק כי כל מה שעשה אתמול לא נשמר במערכת או לא הועבר כראוי מרכז לרכז.
עבודה במערכת גיוס עובדים Civi מבטיחה שמירה קפדנית לא רק על נוחות העבודה של צוות הגיוס, אלא גם על חוויית המועמד. כל תיעודי השיחות וכל המסמכים נשמרים במערכת, מערכת שליחת הודעות אוטומטיות מקלה על הקשר מול המועמד, והפיתוח החדש של Civi: מודול תודה, מבטיח שהחיוך יעלה על פניו של המועמד כבר מרגע שליחת קורות החיים לחברה. הרי מיד אחרי זה הוא יקבל מייל תודה אוטומטי ממותג ומעוצב עם הפניה למקורות מידע נוספים על הארגון. וכך יגיע לשיחה ראשונה הרבה יותר מוכן ועם מוטיבציה הרבה יותר גבוהה לעבוד דווקא בארגון המדובר או להשלים תהליך דרך חברה השמה ספציפית.
אז איך ניתן לסכם את סוד ההצלחה של גיוסים קלים ואיכותיים? בשתי מילים: בחירה נכונה. בשלוש מילים: מערכת גיוס עובדים Civi. תעשו את הבחירה הנכונה, תבחרו במערכת גיוס עובדים שבאמת עובדת בשבילכם ו... זהו בעצם. פיצחתם את הסוד.

זהו ערוץ פרסומי והידיעות הינן באחריות המפרסמים בלבד. לכלכליסט אין אחריות על תוכן הידיעות המפורסמות