סגור
ניוז רום גג חדשדסקטופ

הכירו את חברת השיווק המובילה "נתן אלימלך בע"מ"

הגיע הזמן שתקדמו את העסק שלכם בעולם הדיגיטלי עם חברת קידום שבאמת יודעת מה היא עושה. ספוילר? אחרת חבל על הכסף

קידום דיגיטלי הוא ה"לב הפועם" של השוק העכשווי ויש ביכולתו לזרז נראות עסקית, להביא לצמיחה משמעותית, ובעיקר למתג את העסק כמותג מוביל. אבל בואו נודה באמת, ידעתם את זה כבר וזאת הסיבה שאתם כאן איתנו. אז היכן באמת טמון האתגר של קידום דיגיטלי? בביצוע שלו כמובן, וכאשר הביצוע לא אופטימלי כך גם התוצאות שלו. זו בדיוק הסיבה שהבחירה בחברה לקידום דיגיטלי היא משמעותית ושאסור להתפשר על שירותים דיגיטליים בינוניים. אך מה בעצם מבדיל חברת קידום אחת מאחרת, הרי מדובר בסופו של יום באותם כלי קידום לא כך? ובכן, ההבדלים טמונים בניסיון ובמומחיות, בהכרת הטכנולוגיות שעומדות מאחורי כלי הקידום, והכי חשוב? בחשיבה חדשנית. למעשה, הקו הדק שמפריד בין קמפיין מצליח לקמפיין בינוני (או במקרה הגרוע לכושל!) זו החשיבה היצירתית, התכנון שעומד מאחוריו, והביצוע שלו. אז אתם מחפשים מומחים לקידום דיגיטלי שמחזיקים בכל האיכויות הדרושות? הגיע הזמן שתכירו את חברת "נתן אלימלך בע"מ".
חברת "נתן אלימלך בע"מ": כי יש בעלי מקצוע, ויש מומחים
כאשר מדובר בתחום של שירותי קידום דיגיטלי, אין ספק שחברת נתן אלימלך בע"מ מצליחה להבדיל את עצמה משאר החברות. מה הסיבה לכך? ובכן, בעוד שישנם רבים בעולם הקידום שחושבים שהיכרותם היסודית עם הפן הטכני של התחום הינה מספקת כדי לקדם עסקים, הצוות של חברת "נתן אלימלך בע"מ" מבין היטב שהיעילות של כלי הקידום השונים תלויה גם באלמנטים שאינם טכניים כגון עיצוב, כתיבה, יצירה, אינטליגנציה רגשית, זיהוי מגמות, תעוזה, וכמובן מקוריות. לשם כך בחברת "נתן אלימלך בע"מ" קיים צוות מגוון של מומחים מובילים אשר מעניק ללקוחות החברה מעטפת מלאה של כל שירותי הדיגיטל .ONE STOP SHOP למעשה, הצוות בנוי מכותבי תוכן, מעצבים גרפיים, בוני אתרים, מתכנתים, מומחים לאוטומציה, אנליסטים, יוצרי תוכן, מומחים בבניית מותגים, אנשי שיווק ופרסום, ועוד, כאשר לכל פרויקט קידום נבנה צוות ייעודי ומותאם של מומחים במטרה לתת מענה לכל הצרכים של העסק ולקידומו בצורה האופטימלית ביותר.
1 צפייה בגלריה
נתן אלימלך בע"מ
נתן אלימלך בע"מ
נתן אלימלך בע"מ
(יח"צ)
אז מיהו נתן אלימלך ומה הוביל אותו להקים חברה לשירותי קידום דיגיטליים?
נתן אלימלך, מייסד החברה, הינו יזם המתמחה בתחום השיווק והמיתוג אשר נחשב לחלוץ ומומחה בתחום השיווק הדיגיטלי וקידום אתרים. למעשה, כבר לפני 15 שנים שרוב המותגים רק התחילו להבין את העולם הדיגיטלי, נתן זיהה את הפוטנציאל האדיר של המדיה הדיגיטלית והרשתות החברתיות בשוק השיווק ופעל כדי לחקור ולהבין לעומק את הטכנולוגיות שעומדת מאחוריו. לאורך השנים נתן ניהל קמפיינים שיווקיים אמיצים בתקציבי ענק של עשרות מיליוני שקלים בפלטפורמות מרכזיות כמו פייסבוק, אינסטגרם, גוגל, ויוטיוב, ועוד והפך לשם מוכר בענף. חשיבה פורצת גבולות ותשוקה עזה לחדשנות וטכנולוגיה הן אלו שהובילו אותו להקים את חברת "נתן אלימלך בע"מ", חברה ייחודית שמתמקדת במתן מעטפת 360 של פתרונות שיווק דיגיטליים מקיפים. כיום החברה כוללת צוות מוביל של מומחים בתחום, אשר כל אחד מתמקד בתת-תחום המקצועי שלו כדי להבטיח שכל לקוח יקבל את הפתרון המדויק והמועיל ביותר לצרכיו. נתן וצוותו המיומן בונים קמפיינים חדשניים, יעילים ויצירתיים, תוך שמירה על ערכים של שקיפות, מקצועיות ושיתוף פעולה עם הלקוחות, ובעזרת המומחיות, הניסיון, והביצועים המרשימים, חברת "נתן אלימלך בע"מ" מצליחה פעם אחר פעם להביא לתוצאות קידום מרהיבות, לקדם את גבולות השיווק הדיגיטלי ,וליצור שינויים חיוביים בשוק.
מעוניינים בשירותי הקידום הדיגיטלי של חברת "נתן אלימלך בע"מ"?
בין אם אתם עסק קטן המחפש דרך להתבלט בשוק, או חברה גדולה המעוניינת להגדיל את ההשפעה שלה ברשת, צוות המומחים של החברה ישמח ללוות אתכם בכל שלב ולהפוך את החלומות והמטרות של העסק שלכם למציאות. עכשיו זה הזמן להתחבר ללקוחות פוטנציאליים, לשדרג את תדמית העסק, ולבנות מותג משגשג.
צרו קשר עוד היום כדי לשמוע פרטים נוספים ולתאם פגישת היכרות ללא התחייבות.
לשיחת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות חייגו: 050-7276446
אתר החברה: www.natanelimelech.co.il
המסע שלכם להצלחה מתחיל עכשיו!

זהו ערוץ פרסומי והידיעות הינן באחריות המפרסמים בלבד. לכלכליסט אין אחריות על תוכן הידיעות המפורסמות