DJ נויה אסרף בקמפיין ל adidas Originals
לקראת עונת אביב-קיץ 2025, adidas Originals משיקה את הפרק הבא בסיפור המותג תחת הכותרת "The Original" - קמפיין המבוסס על התפיסה שכל מהפכה מתחילה מאחד
בישראל, הקמפיין העולמי מקבל פנים מקומיות עם ה-DJ פורצת הדרך נויה אסרף, שמייצגת את רוח המקוריות והחדשנות. אסרף, שהתבלטה בסצנת המוזיקה המקומית בזכות הסגנון המוזיקלי הייחודי שלה, המחבר בין תרבויות וסגנונות וביכולה לשבור גבולות, תוביל את הקמפיין שבמרכזו עומדים שלושת הדגמים האייקוניים של המותג- ה-Superstar II, ה-Handball Spezial וה-Samba OG.
בקמפיין החדש, adidas Originals מעבירה את הדגש מחגיגת המורשת התרבותית שלה לעבר השראה לדורות העתידיים, עם מסר עוצמתי שמהפכה מתחילה באחד בלבד. הקמפיין העולמי, שיעלה לאוויר ב-13 במרץ, מביא לידי ביטוי את החזון המשותף של המותג עם הבמאי המוערך Thibaut Grevet שהשפה החזותית הייחודית שלו עיצבה את הנוף התרבותי דרך עבודותיו המשלבות ספורט, מוזיקה ואופנה. הקמפיין יושק במגוון פלטפורמות דיגיטליות ופיזיות ברחבי הארץ.