סגור
CORPORATE.890/100

ה- AI יפתור את תופעת ה"מחזירים הסדרתיים"? Forter הישראלית השיקה פתרון לכאב הראש הגדול של ענקיות הסחר

חברת הטכנולוגיה הישראלית הנחשבת למובילה גלובלית במניעת הונאות סחר מקוון, הודיעה על השקת פתרון דאטה מבוסס AI, שיפתור לראשונה את בעיית ניצול מדיניות החזרת המוצרים בעולמות הסחר המקוון ("Wardrobing"), שהפכה לתופעה בהיקף רחב ומניבה לאתרים נזקים בגובה מיליארדי דולרים

בשנים האחרונות הפכה תופעת ה"מחזירים הסדרתיים" (Wardrobing) למשבר של ממש עבור תעשיית המסחר המקוון. מחקר של NRF (פדרציית הריטייל האמריקאית) מדווח על נזקים בהיקף 12.6 מיליארד דולר בשנה לתעשיית הריטייל המקוון, כאשר התופעה הולכת וגוברת מדי יום.
בבסיס התופעה: רוכשים המנצלים לרעה את מדיניות החזרת המוצרים של אתרי המסחר, ורוכשים מוצרים רק כדי לעשות בהם שימוש קצר ואז להחזירם תוך קבלת זיכוי.
2 צפייה בגלריה
Forter הישראלית השיקה פתרון לכאב הראש הגדול של ענקיות הסחר
Forter הישראלית השיקה פתרון לכאב הראש הגדול של ענקיות הסחר
Forter הישראלית השיקה פתרון לכאב הראש הגדול של ענקיות הסחר
(באדיבות Forter)
56% רוכשים פריטים בכוונה להשיבם
חברת הטכנולוגיה הישראלית Forter, הנחשבת למובילה גלובלית במניעת הונאות סחר מקוון, הודיעה היום (ד'), על השקת פתרון דאטה חכם מבוסס AI, שיפתור לראשונה את הבעיה הנפוצה, באמצעות כלי "זיהוי פולשים" שיאתר רוכשים "בעייתיים" ולא אמינים.
מסקר שנערך לאחרונה עבור החברה על ידי מכון המחקר The Harris Poll, למעלה ממחצית הצרכנים בארצות הברית ובריטניה (כ56%), מודים כי נוהגים לרכוש פריטים מתוך כוונה ברורה להחזירם לאחר השימוש. יחד עם זאת, סוחרים רבים אשר מודעים לבעיה, אינם מצליחים להבדיל בין סוגי הצרכנים וההחזרות, ולהגיע לאיזון במדיניות ההחזרות שלהם.
הכלי החדש של Forter, אותו היא מגדירה כ"הדור הבא למניעת שימוש לרעה במדיניות ההחזרה ברשת", מאפשר לסוחרים לזהות ולחסום משתמשים פוטנציאליים לביצוע הונאה, לעקוב אחר פעילות הצרכנים, ולסווג את אלו אשר מבצעים מספר רב של החזרות פריטים, מה שיאפשר להקשות את מדיניות ההחזרות אצל אלו בעלי הפוטנציאל הרב ביותר לבצע הונאה מסוג זה, לצד הקלת המדיניות אצל "הלקוחות הטובים", ובכך לא לבצע פגיעה קולקטיבית בכלל צרכניהם.
2 צפייה בגלריה
לירון דמרי: נשיא פורטר, מיכאל רייטבלט: מנכ"ל ומייסד משותף פורטר
לירון דמרי: נשיא פורטר, מיכאל רייטבלט: מנכ"ל ומייסד משותף פורטר
לירון דמרי: נשיא פורטר, מיכאל רייטבלט: מנכ"ל ומייסד משותף פורטר
(Fabian Koldorff)
נזק של מיליארדי דולרים
"המצב כיום, בו צרכנים רבים רוכשים בגדים על מנת להחזירם לאחר לבישה, יחד עם החמרת תנאי ההחזרה שמבצעים הסוחרים, עולה לאתרים מיליארדי דולרים. הפתרון שיאפשר לסווג צרכנים וקונים ולדייק את מדיניות ההחזרה לפי זה, יעזור הן בחיסכון כספי משמעותי, והן בשימור לקוחות לאורך זמן, והעצמת חווית השימוש" אומר מיכאל רייטבלט, מנכ"ל ומייסד משותף של החברה.
בהודעת החברה, נמסר כי: "חידוש זה, לצד יישומים נוספים שמפתחת החברה, מייצגים את מחויבותה של Forter להמשיך ולהתפתח, לטובת הגדלת השליטה של הסוחרים ברשת. לקוחותינו יוכלו מעתה לנהל את כלל פעילותם מלוח מחוונים (דשבורד) מרכזי, לעקוב ולנתח פעילות צרכנים, לשפר את מצבם הכלכלי, ולשמר את לקוחותיהם לאורך זמן, בחוויית שירות אופטימלית".