סגור
דאנס רפואה הפניה דסקטופ

עתיד הטכנולוגיה בתחום רפואת השיניים כבר כאן - הכירו את המרכז לרפואת שיניים מתקדמת

עולם רפואת השיניים רושם התפתחויות טכנולוגיות משמעותיות כל העת. אחת ממרפאות השיניים המתקדמות ביותר מבחינה טכנולוגית בישראל היא המרכז לרפואת שיניים מתקדמת של ד"ר ישראל בק, המציעה One-stop-shop בתחום השיניים, לצד טיפולי רפואה אסתטית. ד"ר בק, שהיה הראשון לבצע השתלת שיניים ממוחשבת באמצעות רובוט בישראל, מוביל מרפאה הידועה בכל הארץ בשירות ובאבזור המתקדם שלה

אי אפשר להתכחש לכך - טיפול שיניים הוא לא הבילוי המועדף עלינו. רבים מאיתנו חוששים מהכאב, אי הנוחות והסביבה המאיימת.
אך מתברר שאפשר אחרת. המרכז לרפואת שיניים מתקדמת, מרפאת השיניים של ד"ר ישראל בק הפועלת קרוב ל-30 שנה, מציעה שילוב בין ייעוץ וליווי בכל שלבי הטיפול, יחס חם ואישי, מקצועיות ללא פשרות ושימוש במכשור המתקדם ביותר בשוק - הכל כדי להפוך את הטיפול לחוויה חיובית ככל האפשר.
מה הופך את המרכז לרפואת שיניים מתקדמת של ד"ר בק לאחת המרפאות הידועות בכל הנוגע לשירות, מומחיות וטיפולים מתקדמים?
הראשון לבצע השתלת שיניים ממוחשבת בישראל - כך הפך ד"ר בק למומחה בינלאומי בתחום
אחד מהמאפיינים הייחודיים של המרכז לרפואת שיניים מתקדמת הוא האבזור הטכנולוגי המתקדם. המרפאה של ד"ר בק משתמשת בסורקים דיגיטליים, CT והשתלות ממוחשבות.
1 צפייה בגלריה
 ד"ר ישראל בק ,המרכז לרפואת שיניים מתקדמת
 ד"ר ישראל בק ,המרכז לרפואת שיניים מתקדמת
ד"ר ישראל בק ,המרכז לרפואת שיניים מתקדמת
(Duns 100)
למעשה, ד"ר בק היה הראשון להשתמש ברובוט ממוחשב מסוג Navident להשתלת שיניים בישראל - תהליך הכולל מיפוי וירטואלי וטיפול מדויק, כמעט ללא תפרים וללא כאב. עד היום ביצע ד"ר בק למעלה מ-140 ניתוחים בעזרת הרובוט, מה שהופך אותו לאחד הרופאים המנוסים בישראל וברחבי העולם בתחום. ד"ר בק אף מרצה בכנסים בחו"ל על שימוש בטכנולוגיות מתקדמות ברפואת שיניים.
כחלק מהשאיפה להיות תמיד בחזית הטכנולוגיה, צוות המרפאה דואג להתעדכן בכל החידושים המושקים בתחום, על מנת לשלב אותם בטיפולים במרפאה.
השלב הבא של רפואת השיניים - יצירת החיוך המושלם לפני התכנון הכירורגי
אחת הבעיות הנפוצות בתחום טיפולי השיניים היא חוסר התאמה בין התוצאה הסופית למראה הפנים. כאשר מבצעים ראשית את בחינת צילומי הרנטגן וה-CT ומתכננים את השתלים על בסיס איכות העצם בלבד, נתקלים בחלק מהמקרים בתוצאה שלא מתאימה ויזואלית למבנה הפנים והחיוך.
המרפאה לרפואת שיניים מתקדמת מובילה בימים אלו גישה חדשנית של טיפולי שיניים – צוות המרפאה מעצב בשלב ראשון את החיוך והשיניים לפי מראה הפנים, ועל סמך התוצאה הסופית הרצויה, מתכנן את ההליך הכירורגי וממקם את השתלים במיקום האופטימלי.
צוות המרפאה מיישם את הגישה המהפכנית באמצעות טכנולוגיות מונחות מחשב ותלת מימד, על מנת להגיע לתוצאה המדויקת ביותר בסוף התהליך.
בניית התהליך החדשני נובע מתוך ראייה הוליסטית של טיפול השיניים, אשר משלב בין מראה פנים לבין כירורגיה ברמה הגבוהה ביותר, תוך שימוש באמצעים ממוחשבים.
טיפול מקיף מקצה לקצה, על ידי מומחים בתחומם
המרפאה של ד"ר בק מציעה טיפול מקיף ושירותים רב-תחומיים (מלבד רפואת שיניים לילדים), באמצעות צוות מומחים המעניק טיפול ופתרונות ברמה הגבוהה ביותר. בין היתר, הרופאים במרפאה מתמחים בטיפולי שורש, רפואת הפה ויישור שיניים בקשתיות שקופות. המרפאה מעסיקה כירורג המשמש במקביל בתור סגן מנהל בית חולים.
לאחרונה החלה המרפאה להציע גם רפואה אסתטית באמצעות הזרקות, בהובלת ד"ר טל בק, בתו של ד"ר ישראל בק ומומחית לאסתטיקה של הפנים.
צוות המרפאה דוגל בשיטת One Stage ככל האפשר, מתוך מחשבה ודאגה לנוחות של המטופלים. איכות החיים של המטופלים נמצאת במרכז החל מהפגישה הראשונה ועד לסיום הטיפול במרפאה.
כאשר מדובר בבריאות, מראה הפנים ואיכות החיים שלכם, כדאי לשים את הפה בידיים המנוסות והמומחיות ביותר.