יאיר בל, מנכ"ל adidas ישראל: "שיתוף הפעולה הזה הוא ציון דרך, המסמן את חזרתה של אדידס ללב הכדורסל הישראלי"
מסיבת העיתונאים של 'מכבי ראפיד תל אביב' לפתיחת עונת 2025/26 סיפקה לא רק הצהרות ספורטיביות על הסגל החדש, אלא גם הכרזה רשמית על חידוש השותפות עם ענקית הספורט העולמית. באירוע השתתפו נציגי הקבוצה, הצוות המקצועי והנהלת adidas ישראל, שהציגו את מדי הקבוצה החדשים לקראת העונה הקרובה
מסיבת העיתונאים הרשמית של מכבי 'ראפיד תל אביב' לקראת פתיחת העונה החדשה סיפקה הפעם לא רק בשורות מקצועיות על הסגל, אלא גם חידוש מסקרן : חזרתה של adidas להיות המלבישה הרשמית של המועדון.
יאיר בל, מנכ"ל adidas ישראל, הציג את שיתוף הפעולה והגדיר אותו כ"רגע מרגש ופתיחת פרק חדש". לדבריו, החיבור עם מכבי תל אביב מחבר את המועדון לפורטפוליו הכדורסל הגלובלי של adidas, הכולל בין היתר את ריאל מדריד, באיירן מינכן ופנרבחצ'ה. "זהו ציון דרך חשוב, בתהליך שמחזיר את adidas למרכז במת הכדורסל הישראלי", אמר בל.
במהלך האירוע הוצגו גם המדים החדשים לעונת המשחקים הקרובה, מדים שעוצבו בהשראת היסטוריית המועדון והעיר תל אביב. החולצה הראשונה נשענת על צבעי המועדון הקלאסיים ומשלבת פסים דומיננטיים. השנייה עוצבה בהשראת הטיילת התל־אביבית, בעוד החולצה השלישית ,עם יחוד משל עצמה תיחשף רק בדצמבר. בל ציין כי צוותי העיצוב של adidas העולמית עבדו יחד עם צוות אדידס המקומי ואנשי המועדון על עיצוב המדים. במסיבת העיתונאים נשאו דברים גם ראשי המועדון והמאמן עודד קטש, שהתייחסו לאתגרים המקצועיים שלפני הקבוצה והביעו תקווה לעונה מוצלחת למרות לוח משחקים צפוף וסגל מחודש.
בסיום דבריו הודה בל להנהלת המועדון ולשותפים המסחריים והוסיף: "אנחנו נעשה את כל מה שנדרש כדי לתמוך בהצלחת המועדון בעונה הקרובה".














