סגור
ניוז רום גג חדשדסקטופ

שיווק דיגיטלי: שירות 100% דיגיטלי חדש ואוטומטי ללא מגע אדם

שיווק דיגיטלי 2024 - העתיד של עולם השיווק הדיגיטלי כבר כאן, AI וטכנולוגית חדשות צצות כמו פטריות אחרי הגשם, אבל לא ברור מה קורה עם חברות הדיגיטל? איך יכול להיות שבשנת 2024 בעלי עסקים לא יכולים לבחור את השירות שמתאים להם, לבצע הזמנה באופן דיגיטלי ולהנות מתוצאות שביעות רצון

הצורך כל כך גדול, איך יכול להיות שאין פתרון הולם.
יצאנו לבדוק...
דיברנו עם מספר בכירים בעולם השיווק והבנו את המורכבות, אין נוסחת קסם אחת שעובדת לכל העסקים, לכל עסק יש צרכים משלו והתאמת הפתרון צריכה להיעשות באופן אישי, גם המחיר משתנה בהתאם לגודל החברה, התקציב וכמובן החברה שעובדים מולה, השוק לא "מחונך" ומוכן לבצע הזמנת שירות עסקי בכוחות עצמו.
אז לנצח בעלי עסקים יצטרכו לפנות מהזמן היקר שלהם, לשוחח עם נציג מכירות בחברה גדולה שתכלס לא באמת מבין את החלק הטכני, אלא רק את המאקרו או לחלופין לדבר עם פרילנסר קטן שסיים לפני מספר חודשים קורס שיווק והחליט שהחזון שלו הוא להציל עסקים?
אז זהו שלא...
במהלך המחקר שביצענו גילינו פתרון סופר מעניין שכנראה בעוד מספר שנים יהיה נורמת הזמנת השירות הדיגיטלי לעסקים.
נתקלנו בו די במקרה בזכות מחירון מעניין המשקף את העלות לכל שירותי השיווק הדיגיטליים ומאפשר ביצוע הזמנה באתר, האמת שלא הבנו מהמחירון כמעט כלום אבל אמרנו ששווה להרים צלצול כדי לקבל הסבר קטן ואולי למצוא תשובות לשאלות שלנו, למה בעלי עסקים לא יכולים להזמין שירותי שיווק דיגיטלי באינטרנט?
אז ניסינו לברר קצת יותר פרטים, נכנסו ללינקדאין שלהם והגענו ישירות לבעלים עידן שמואל, בחור צעיר ושאפתן, בעל תארים בתחום הדיגיטל וניסיון בתור מנכ"ל במספר חברות בינלאומיות, עידן זיהה את הצורך של בעלי העסקים ומנסה לתת מענה הולם לביקוש.
1 צפייה בגלריה
שיווק דיגיטלי: שירות 100% דיגיטלי חדש ואוטומטי ללא מגע אדם
שיווק דיגיטלי: שירות 100% דיגיטלי חדש ואוטומטי ללא מגע אדם
שיווק דיגיטלי: שירות 100% דיגיטלי חדש ואוטומטי ללא מגע אדם
(FREEPIK)
עידן מספר "בשנת 2020 בתחילת משבר הקורונה, החלטתי שאני מסיים תפקיד בתור סמנכ"ל בחברת SMARTAIR ופותח מותג שיווק דיגיטלי, כזה שיספק ערך עסקי שמתבטא בהצלחה שיווקית, אתגר שנתקלתי בו כאשר ניהלתי חברות, אף חברת שיווק לא באמת ידעה לספק את הפתרון בצורה מקצועית לצרכים העסקיים שלי, לא ידעו להראות לי את אופק השיווק, לאן ההשקעה שלנו מתקדמת, הכל היה שרירותי וחסר תוכנית, זה לא הסתדר לי...
הפתרון שהצעתי בתור בידול הוא הכנת תוכנית שיווקית שמבוססת על אסטרטגיה מלאה ולוקחת בחשבון את כל תחומי העסק, שיווק, מכירה, תפעול, כוח אדם, מחקר ופיתוח, פיננסים וניהול. תהליך שלמדתי בטכניון ופיתחתי לסגנון השיווקי שלי.
אחרי התוכנית כמובן החוכמה היא לבצע את זה כמו שצריך ובדיוק בשביל זה בניתי צוות של תותחי על שיודעים לבצע את השיווק ברמה הגבוהה ביותר ולספק תוצאות מדהימות, עבדנו עם מאות לקוחות והביקורות פשוט מדהימות, זה עובד!
ברור שבדרך היו קשיים ואתגרים ולמדנו מלא דברים חדשים, אחד הדברים שגיליתי הוא שבעלי עסקים ומנהלים הם אנשים מאוד מאוד עסוקים והזמן שלהם יקר ערך, לא תמיד יש להם את הזמן לבדוק מספר ספקים, לשוחח עם אנשי מכירות, להכין תוכניות מורכבות, לבצע הזמנות ולהתעסק בבירוקרטיה מעצבנת.
אז הבנתי, יש פה צורך ואף אחד לא מצא עדיין את הפתרון...
חשבתי, בדקתי, התייעצתי ועשיתי עבודה סופר משמעותית כדי לפתור את הצורך שעלה בצורה טכנולוגית כזאת שתחסוך זמן יקר ותספק ערך רב, כתבתי 18 עמודי איפיון מדויקים למערכת... ויצאנו לדרך, ישבתי עם הצוות על החזון והחלטנו בדיוק איך לעשות את זה בצורה כזאת שתשנה את תנאי המשחק...
מחירון הכולל אפשרות הזמנה מקוונת ללא מגע יד אדם.
אבל לא רציתי לאבד את הבידול שלנו, אז יצרתי אשף סופר חכם שבנוי על בינה מלאכותית ומאגד ידע אדיר של מעל ל - 300 תוכניות שיווקיות שבנינו במהלך השנים ויוצר עבור בעלי עסקים תוכנית שיווקית מלאה בחינם! [עדיין בשלב פיתוח אבל כבר יודע לספק המון ערך]
עדיין היה עוד אתגר, איך יכול להיות שאותו שירות יתאים לכל סוגי הלקוחות? הרי צרכים ליצור התאמה אישית לצרכי הלקוח אחרת השיווק לא יעבוד, לכבוד זה בנינו 4 מסלולים לכל סוג שירות
1. חינמי – צפו במדריך ובצעו בכוחות עצמכם
2. דיגיטלי – עלות סופר אטרקטיבית, תוצאות מצוינות ושירות מקוון
3. אישי – המסלול הקלאסי, שירות ותוצאות ברמה מעולה בליווי אישי צמוד
4. פרימיום – מתאים לחברות גדולות, מוסדות וארגונים
ואז ישר כולם שואלים, מה זה המסלול החינמי?
אנחנו ב STRA מאמינים בשקיפות ושיתופיות ונותנים את כל הידע בחינם, אנחנו מעודדים בעלי עסקים לעשות את הדברים בכוחות עצמם ומספקים מדריכים סופר מקצועיים לביצוע, רק תלמדו, תיישמו ותרוויחו.
ואז השאלה הבאה שתמיד שואלים אותי היא, מה יוצא לנו מזה?
אנחנו מקבלים המון תנועה אורגנית לאתר, אנשים צורכים את המדריכים הדיגיטליים, מבינים את רמת הידע והמקצועיות שלנו וכשהם רוצים לעלות שלב או צרכים פתרון קצת יותר מקצועי אנחנו הראשונים שהם פונים אליהם.
אז אחרי עבודה סופר מורכבת ויצירת פיתוח טכנולוגי משמעותי המערכת עלתה לאוויר, נכון שהיא עדיין לא מושלמת אבל כמות השימושים בה פשוט מטורפת, הרבה מעבר למה שציפנו וזה מדהים כי אנחנו צוברים עוד ועד דאטה שעוזר לנו להשתפר.
ברור לי שכרגע אף בעל עסק או מנהל בכיר לא יכנס למערכת ויבצע הזמנה לשירות שיווק שהוא לא מבין בו מספיק בכוחות עצמו, אנחנו מבינים שצריך "לחנך את השוק" ומבינים שזה יעלה לנו בהרבה משאבים, אבל זה גם האתגר והכיף.
נראה שהצוות של STRA הולך על משהו גדול שיכול לשנות את תנאי השוק ולתת פתרון טכנולוגי לצורך קיים, בשיחה עידן נתן לי נקודת מבט מעניינת לגבי תהליך חינוך שוק והקושי שעומד בו,
לפני 15-10 שנים אם הייתם אומרים למישהו להזמין טיסה לחול באינטרנט הוא היה חושב שהחלקתם על הראש והיה רוצה להיפגש עם אדם אמיתי או לפחות לשוחח בטלפון עם איש מקצוע... היום כולם מזמינים טיסות באינטרנט.
ההשוואה לעולם התיירות מעניינת והמחשבה שבעל עסק מסתכל קדימה לכל כך הרבה שנים כבר מעידה על סגנון חשיבה שונה מהנוף הישראלי.
גם ברמה הבינלאומית אין פתרון כזה, אפילו לא של החברות הגדולות ביותר, אף אחד לא ניסה לעשות משהו בסגנון הזה וזאת מבחינתי גאווה ישראלית כחול לבן שאשמח לקחת חלק ממנה.
בשיחה קיבלתי הרגשה שהיציאה לחו"ל היא לא פחות ממתבקשת וברגע שהתהליך יעבוד מספיק טוב זה דבר שיקרה באופן טבעי.
אז אולי בעתיד בעלי עסקים יוכלו לקבל שירות ותוצאות שמתאימות להם ברמה האישית בלי לבזבז זמן יקר, אבל עד שנחליט לאמץ את הטכנולוגיה והתהליך יכול לקחת קצת זמן...
בינתיים כיף לראות אנשים שהולכים עם החזון שלהם עד הסוף כדי להשיג משהו שיעשה שינוי משמעותי ועוד יותר כיף לדעת שזה משהו ישראלי משלנו.
אם בא לכם להיות חלק מהעתיד ללא שום סיכון או השקעה כספית, אני מזמין אתכם לנסות את המערכת שתבנה לכם תוכנית שיווקית ללא עלות, להבין את העלויות של שירותי שיווק דיגיטלי וכמובן להנות מהמדריכים החינמיים הסופר מקצועיים לבעלי עסקים, לחצו כאן וקחו חלק בדבר הגדול הבא!

זהו ערוץ פרסומי והידיעות הינן באחריות המפרסמים בלבד. לכלכליסט אין אחריות על תוכן הידיעות המפורסמות