סגור
רפי סער: "כפר סבא רואה בהתחדשות העירונית ערך עליון"
"תקווה למשפחות הוותיקות": מוטי ששון ועו"ד יוסי אומיד על מהפכת ההתחדשות בחולון
עוד בזירת הנדל"ן

מכללת פסגות מציגה: כך תהפכו מסקרנים למשקיעים

המכללה הוותיקה ללימודי שוק ההון, נדל''ן וייעוץ משכנתאות, שכבר הכשירה למעלה מ-30,000 סטודנטים, קיימה לאחרונה כנס שנתי חגיגי עם מיטב המומחים. יניב ארביב, מייסד משותף במכללת פסגות: "היום לא מספיק לעבוד רק בעבודה אחת וחשוב לייצר במקביל ערוצי הכנסה נוספים"

בשיתוף מערכת זירת הנדל"ן
עולם ההשקעות בשוק ההון, כמו גם שוק הנדל"ן הרותח, הפכו נחשקים במיוחד בשנה החולפת. על רקע משבר הקורונה והזינוק המטאורי במחירי הדיור, מבינים רבים כי במציאות המאתגרת הנוכחית, עליהם להפוך לחלק אינטגרלי מהמשחק.
מי שמספקת את המענה ליצר הסקרנות בתחומים האמורים היא מכללת פסגות, הפועלת כבר למעלה מ-17 שנה ומציעה קורסים מקצועיים בשוק ההון, נדל"ן, ייעוץ משכנתאות, יזמות עסקית ושמאות מקרקעין – תוך דגש משמעותי על פרקטיקה. לאחרונה קיימה המכללה כנס שנתי חגיגי שכלל צוות מומחים רחב היקף, תחת הטייטל המחייב: הזינוק הכלכלי שלך ל-2022.
"היום לא מספיק לעבוד רק בעבודה אחת", אומר יניב ארביב, מייסד משותף במכללת פסגות והבעלים של dogether – רשת חללי העבודה המשותפים. "במקביל לעבודה שלך, חשוב מאוד לייצר ערוצי הכנסה נוספים – אם בהשקעות בשוק ההון ואם בהשקעות בנדל"ן". צפו בכתבה

עוד בזירת הנדל"ן
המומלצות שלנו
מומלצות וידאו