סגור
כדאי להכיר

בחוכמה – ייעוץ משכנתאות והשקעות בע"מ: ממנפת אתכם גבוה

אם אתם מתלבטים לגבי הסתייעות בייעוץ פיננסי, כדאי לכם לדבר עם נועה גל

במציאות של ימינו לקיחת משכנתא או בחירה בהשקעה כלכלית משתלמת אינן עניין של מה בכך. כולנו רוצים לדעת שהבחירות שלנו נכונות לנו, ולעיתים חסרה לנו ההבנה המקצועית שיכולה להשלים בעינינו את התמונה. חברת בחוכמה – ייעוץ משכנתאות והשקעות בע"מ, ובראשה נועה גל, מציעה ללקוחותיה ליווי מלא בשלל תחומים וסוגיות. החברה ותיקה ועוסקת בתחום כבר עשור, ומסייעת למגוון לקוחות, ביניהם זוגות צעירים ומשפחות שמבקשות ייעוץ משכנתא, יזמים רבים שמחפשים מימון חוץ בנקאי או בנקאי מורכב, משקיעים שמבקשים ליווי, עצמאיים שרוצים לשקם את העסק שלהם, ומגוון רחב של לקוחות שצריכים את תמיכתם של מי שיודעים לעשות את העבודה.
3 צפייה בגלריה
נועה גל - ייעוץ משכנתאות והשקעות בע"מ
נועה גל - ייעוץ משכנתאות והשקעות בע"מ
נועה גל - ייעוץ משכנתאות והשקעות בע"מ
(צלמת אושרי מוסינדי)
הכירו את נועה גל
כשפוגשים את נועה גל, יועצת מימון, השקעות ומשכנתאות, מיד מבחינים בתשוקה ובאהבה שהיא רוחשת למקצוע שלה. לנועה ניסיון של מעל עשור בתחום המשכנתאות וההשקעות, והיא בולטת במיוחד בתרומתה הציבורית בכל הנוגע לסוגיות כלכליות המונחות על הכף. כך, לדוגמא, הייתה אחת מבין יוזמי חוק נתוני אשראי, שמטרתו הגנה על המלווים, וקבלת תנאי אשראי טובים יותר מהבנקים. בנוסף, השתתפה ביחד עם יועצי משכנתאות נוספים בוועדה של בנק ישראל ברשות התחרות, וייעצה בנוגע לסוגיית הדרת יועצי המשכנתאות מהבנקים. לאחר קבלת הייעוץ, נגידת הבנק הורתה על השבת היועצים לפעילותם בבנקים. ניתן לומר כי לנועה ידע, ניסיון וכלים יקרי ערך.
3 צפייה בגלריה
נועה גל - ממנפת אתכם גבוה
נועה גל - ממנפת אתכם גבוה
נועה גל - ממנפת אתכם גבוה
(צלמת אושרי מוסינדי)
פעילות מגוונת
נועה הקימה את "משכנתא בחוכמה" כבר בשנת 2012, העסק התמחה בעיקר במתן ייעוצי משכנתאות, כיום, העסק הפך לחברה אשר הרחיבה את תחום פעילותה והיא מתמחה בנוסף בנושאי המימון והמינוף, בין אם של נכסים קיימים ובין אם במסגרת עסקאות של רכישות חדשות. מטרת החברה הינה לסייע לכמה שיותר לקוחות למנף את נכסיהם הקיימים ולהגדיל באופן משמעותי את הונם האישי והמשפחתי. בחוכמה עובדת עם גופים רבים ומגוונים בישראל ובחו"ל, ומעצם כך ביכולתה להציע ללקוחותיה פתרונות יצירתיים ומגוון אפשרויות ייחודיות ובלעדיות. בין היתר, החברה פועלת מול כל הבנקים בישראל, מייעצת לחברות ביטוח מובילות, פועלת מול חברת טריא בישראל, וקרנות חוץ בנקאיות, בישראל ובארה"ב.
שירות מיוחד למשקיעים
מכיוון שאנו מתקדמים היום לבנקאות פתוחה, והרגולציה מקשה על ציבור המשקיעים בבואם למשכן נכס קיים לצורך השקעה ברכישת נכס נוסף. נועה ביחד עם הצוות המקצועי שלה פיתחו שירות מיוחד, הרואה את כלל ההשקעות של הלקוח, תזרים המזומנים שהוא מייצר מנכסיו הקיימים, המטרות של המשקיע וביחד אתו בונים תוכנית. התוכנית מותאמת ללקוח, לצרכיו ולגובה המינוף שהמשקיע מעוניין ויכול לבצע. נועה והצוות שלה יכולים להנגיש ללקוחות אפשרויות הכוללים מינוף דרך הבנק בשילוב גופים חוץ בנקאיים, ויודעים להגיע אפילו עד 80% משכון של כל נכסיו של המשקיע, זה נעשה בצורה מושכלת בה ההכנסה מהמינוף עולה בהרבה על עלות המינוף. לקוחות יכולים להפנות הכספים להשקעות נוספות אשר ייצרו הכנסה יציבה גבוהה יותר, שיפור תזרים המזומנים של המשקיע ועוד.
יתרה מכך, בשל היצירתיות והיכולת לראות ולגשת למגוון אפשרויות, הלקוח יוכל אף להגיע למצב בו ההכנסה שתיווצר גבוהה בעשרות עד מאות אחוזים יותר ממה שהלקוח ציפה ותיאר.
בסה"כ אומרת נועה, "אותי מעניין שהלקוח ייצר הכנסות עתידיות גבוהות ויגדיל את העושר המשפחתי ומותת הנכסים שיש ברשותו, עם זאת מעניין אותי גם ליצור ללקוח תזרים מזומנים חיובי, גבוהה כדי שהמשפחה שלו תהנה מרווחה כלכלית כבר היום ולא תחיה בדוחק עד שהרווחה תגיע".
"בכל פעם שאנחנו מצליחים לייצר ללקוח הכנסות נוספות, אנחנו מבינים שאנו ממשיכים ומגשימים את היעוד שלנו שבשלו החלטנו להקים את החברה".
שלא יעלה לכם ביוקר
נועה ממליצה מאד להיעזר בשירותיו של יועץ משכנתא לכל ציבור נוטלי המשכנתאות, ולהגיע עמו לבנק לצורך ביצוע עסקאות. לטענתה, המשכנתא היא מוצר מורכב שטומן בחובו משמעות רבה, וחוסר ההבנה בעסקה עשוי לפגוע במשפחות רבות. שימוש בשרותיו של יועץ כזה עשוי לחסוך ללקוח סכומים משמעותיים, לשפר את מעמדו בשלב ניהול המשא ומתן, ולבצע תכנון מקדים וחשוב מאין כמותו של אופן ההתנהלות הכלכלית המשפחתית לשנים הבאות. בנוסף, בתקופות מורכבות יותר כאשר תזרים המזומנים המשפחתי משתנה והצרכים משתנים, ליועץ המשכנתאות המומחיות והידע כיצד יהיה נכון למתוח ולהרכיב מחדש את המשכנתא באופן שבו ניתן יהיה להמשיך להתקיים כלכלית לצד התשלום שלה.
3 צפייה בגלריה
בחוכמה - לוגו
בחוכמה - לוגו
בחוכמה - לוגו
(יח"צ)
צריך לדעת איך לספר את הסיפור
נועה משתפת במקרה שטיפלה בו בעת האחרונה, כשאחד מלקוחותיה שיצא לחל"ת בתקופת הקורונה, רצה לרכוש נחלה במושב בצפון, הנחלה כללה אזורים חקלאיים מושכרים מראש ומיצרים הכנסה, מכסת ביצים מניבה, מספר צימרים שגם הם מהווים אפשרות להכנסה עתידית. כאשר פנה לבנק, הבנק סרב, מכיוון שללקוח לא היו הכנסות מתאימות לצורך המשכנתא שביקש, לאחר שפנה לבחוכמה, ידענו לקחת את ההכנסה העתידית של הלקוח ולהתייחס אליה כהכנסה, כמו כן, מכיוון שהיה מדובר באנשי היי טק, חלק מההלוואה נלקחה על חשבון קרנות השתלמות גבוהות שיש ללקוח מבלי שיצטרך לפרוע אותן, וכך ע"י הכנת תוכנית עסקית מסודרת ללקוח, ומימוש נכסים פיננסיים קיימים הלקוח הצליח להגשים את החלום שלו ולעבור לגור בצפון, עם איכות חיים שבקש להגיע אליה. נועה מספרת שבתחום הזה צריך גם לדעת כיצד להגיש את הסיפור, והעובדה שהיא מתנהלת בשוטף מול הגופים המובילים בארץ רק תורמת ליכולתה לספק פתרונות יצירתיים ומגוונים בעבור לקוחותיה.
בחוכמה – מימון השקעות ומשכנתאות בע"מ
כתובת: אופנהיימר 7, קומה 5 , פארק המדע רחובות