סגור
CORPORATE.890/100

בפעם הראשונה: פחים כתומים למחזור ייפרסו בעיר אופקים

'תמיר' מחזור ועיריית אופקים סיכמו על פריסה של מאות פחים כתומים בעיר הדרומית החל מתחילת שנת 2024, לצורך הפרדת אריזות למחזור

איסוף ופינוי פסולת למחזור; הגברת תדירות פינוי; וגם פריסת פחים כתומים בדרום ובשטחי הכינוס: גם בימי הלחימה, המאמץ לשמירה על הסביבה לא נעצר.
בשבוע שעבר נערכה בלשכת ראש עיריית אופקים, פגישה בין ראש העיר איציק דנינו, לבין רני איידלר, מנכ"ל תמיר מחזור, שם סוכם כי בחודשים הקרובים ייפרסו מאות פחים כתומים המיועדים לאיסוף אריזות ברחבי העיר.
1 צפייה בגלריה
רני איידלר, מנכ"ל תמיר מחזור
רני איידלר, מנכ"ל תמיר מחזור
רני איידלר, מנכ"ל תמיר מחזור
(ראובן קסטרו)
לדברי איידלר: "'תמיר' שאמון על איסוף האריזות והעברתן למחזור, עושה מאמצים רבים בימים אלה לשמור על שגרת עבודה ואף יותר מכך". עוד לדבריו: "כמו גופים רבים, גם אנחנו ריכזנו מאמצים וביצענו שורת התאמות לפעילות בצל המלחמה, כמו: הקמת תחנות מעבר זמניות לקיצור זמן פינוי הפסולת ורציפות בפינוי; הכנסת קבלני פינוי נוספים במטרה לסייע לרשויות המקומיות לבצע פינוי של הפחים הכתומים בתדירות הנדרשת; והצבת מכולות לאיסוף אריזות בשטחי הכינוס וההתרעננות של החיילים. התאמנו את עצמנו לתקופה ולשמחתנו זה עובד".
איידלר מוסיף: "הנתונים שבידינו מתחילת המלחמה מצביעים על כך שכמות הפסולת שנאספה ברבעון האחרון של השנה ובצל המלחמה מהפחים הכתומים, דומה לזו שנאספה בשנה שעברה, ואפילו קיימת עליה קלה, המראה שלמרות המצב, התושבים במדינת ישראל המשיכו להפריד אריזות לפחים הכתומים".