סגור
הממצטיינים של הצרכנים כתבה

"יש היום הזדמנות להרבה יותר שחקנים להיכנס לשוק וזה מבורך בעיני"

החשיפה למקורות מידע מגוונים מקלה על הדרך להגיע למודעות צרכנית ומגבירה את התחרות, אומרת דפי גרון, סמנכ"לית השיווק של IBB Group, יבואנית בייבי ביורן, "זה מחדד את הצורך שלנו להמשיך להיות מעולים"

לבייבי ביורן, אותו מייבאת לישראל IBB Group, הוענק לאחרונה תואר "המלצת הצרכנים" של BRAVO לשנת 2023 בקטגוריית מנשאים לתינוקות.
המנשאים, המיוצרים מ-1973, הם ארגונומיים, ומיוצרים בסטנדרטים הגבוהים ביותר של איכות ובטיחות. "המנשאים משמשים מגיל לידה, ומעניקים להורים ידיים פנויות להמשיך ולעשות דברים בבית ומחוצה לו תוך כדי קרבה לתינוק", אומרת דפי גרון, סמנכ"לית השיווק של IBB Group, "מחקרים מוכיחים עד כמה חשובה הקרבה להורים בשלבי החיים הראשוניים ביותר. תינוק שגדל במנשא הוא תינוק בטוח, שקרוב להוריו, מריח אותם, שומע את דפיקות הלב שלהם ומרגיש את חום גופם".
2 צפייה בגלריה
מנשאי בייבי ביורן
מנשאי בייבי ביורן
מנשאי בייבי ביורן
(יח"צ)
איזה ערך אמיתי מקבלים הצרכנים מהמוצר ומה התובנות הצרכניות עליהם מתבסס הפיתוח שלו?
"בייבי ביורן, שהוקמה ב-1961, היתה החלוצה בתחום המנשאים. זו חברה שחרטה על דגלה להפוך את החיים של הורים ומשפחות לקלים יותר באמצעות מגוון מוצרים. המנשאים שהחברה מפתחת הם ארגונומיים, מתאימים עצמם לגוף של ההורה והתינוק. אלו מנשאים המיוצרים בשיתוף עם רופאי ילדים ואורתופדים מובילים בעולם ועם משפחות נסייניות. כל מוצר עובר דרך המשפחות הנסייניות, לפני שהוא יוצא לשוק, והחברה מלווה את המשפחה לאורך זמן במפגשים אישיים ועם שאלות על המוצר והשימוש בו. במידה והמוצר לא עומד בסטנדרטים הגבוהים שהחברה הציבה לעצמה – הוא חוזר לתהליך הפיתוח. בפיתוח שמים דגש רב על תמיכות בגב ובכתפיים של ההורה, ובתמיכה נכונה לאורך כל גופו של התינוק, דגש על חלוקה נכונה של המשקל, תוך שימוש בבדים שיהיו נעימים, אווריריים ונושמים. אלו מנשאים שמחזיקים מעמד לאורך שנים רבות, כי הם עוברים את המבדקים החמורים ביותר – מעבר לבדיקות התקן הנדרשות. בדי המנשאים עומדים בתקן המחמיר Oeko tex 100 class1
המנשאים מלבד זה שמשמשים לאורך שנים בנוחות מירבית, הם גם מעוצבים ויפים. זה נושא שאנחנו שמים עליו דגש מתוך ההבנה כי מדובר במוצר שההורים הולכים איתו שעות רבות, ולכן לצד היותו שימושי, נוח ונעים והוא צריך להיות גם מרהיב ועדכני, כשכל אחד יוכל למצוא את הסטייל שלו מבין מבחר רחב של אפשרויות.
"כפועל יוצא, מנשאי בייבי ביורן זכו באינספור פרסים לאורך השנים, בזכות האיכות והנוחות והם מאושרים ומומלצים ע"י המכון הבינלאומי להיפ דיספלזיה (דיספלזיה של מפרק הירך) ועומדים בתווי האיכות הגבוהים ביותר".
"ההורים רוצים מנשא שימושי, נוח ונעים – וגם מרהיב"
מהם האתגרים הגדולים שעומדים בפניכם בתחום החדשנות ופיתוח של מוצרים חדשים, ואיך אתם פועלים ליישום האתגרים האלו?
"האתגר הגדול הוא קודם כל להמשיך להוביל מבחינת החדשנות המוצרית, האיכות והנוחות של המוצרים במציאות של קהל יעד שמשתנה בלי הפסקה.
"אנחנו כל הזמן שוקדים על פיתוחים חדשים, על שיפורים ומוציאים דגמים חדשים. בשנים האחרונות השקנו דגמי מנשאים חדשים, עם פיצ'רים משופרים וסוגי בדים חדשים, אווריריים ונושמים יותר, המותאמים לצרכים של התינוקות והוריהם. בכל שנה אנחנו מוציאים לפחות שתי מהדורות מיוחדות ומחדשים את הפלטה של הצבעים, והמגוון הוא עצום.
"בשנים האחרונות אנחנו משווקים ארבעה דגמים מובילים, כשהחדש מבניהם הוא בייבי ביורן Harmony – שמאפשר לשאת את התינוק עם הפנים להורה או כלפי חוץ. זה מנשא מבד אייר מש אוורירי עם גימורי ג’רסי D3, אלסטי מאוד ונעים מאוד".
זכיתם ב-BRAVO משום שיותר מ-75% מהצרכנים שהשתמשו במנשאים שלהם היו שבעי רצון מהם והציון המשוקלל שקיבלתם: שביעות רצון + המלצה – היה הגבוה ביותר בקטגוריה. מהפידבקים שאתם מקבלים מהצרכנים, מה יש במוצר שלכם שהם כל כך אוהבים ושגורם להם להרצות להמליץ עליו למשפחה ולחברים?
"המנשאים של בייבי ביורן הם שם נלווה לאיכות, אין כמעט פניות לשירות הלקוחות לגביהם. אלו מנשאים שיש עליהם קונצנזוס, כי הם נוחים להורים ולתינוקות, קלים לתפעול, יפים ונשמרים לאורך זמן. גם המשווקים המורשים שלנו אוהבים את המוצר, הם יודעים שהם מבצעים מכירה מובטחת – ושהלקוחות יהיו שבעי רצון".
מהם התהליכים שאתם עושים בחברה כדי להביא את ערך החדשנות לידי ביטוי?
"יש חתירה בלתי נלאית לספק את המוצר הטוב ביותר, אם זה בקשר עם הצרכנים וההבנה של הצרכים שלהם עוד לפני ותוך כדי תהליך הפיתוח ואם זה בהבנה העמוקה של התפתחויות של חומרי הגלם וחיפוש אחרי חומרי הגלם המתאימים והטובים ביותר בכל רחבי העולם. כל זה מוביל לחדשנות".
2 צפייה בגלריה
דפי גרון, סמנכ"לית שיווק IBB Group, יבואנית בייבי ביורן בישראל
דפי גרון, סמנכ"לית שיווק IBB Group, יבואנית בייבי ביורן בישראל
דפי גרון, סמנכ"לית שיווק IBB Group, יבואנית בייבי ביורן בישראל
(יח"צ)
"הצרכן הישראלי מחפש חדשנות ומוכן לשלם עליה"
יש טענה שאת הצרכן הישראלי מעניין רק המחיר ופחות החדשנות. את מסכימה עם הקביעה הזו? היא נכונה מניסיונך?
"אני לא מסכימה עם הטענה הזו, אנחנו רואים במותג בייבי ביורן, וגם במותגים אחרים, שהצרכן הישראלי מחפש חדשנות, איכות ושרות לקוחות הולם והוגן ומוכן לשלם על אלו מתוך הבנה שהמוצר שהוא בחר בו הוא מוצר מושקע שיתן לו תמורה ולאורך זמן".
איזה שינוי עברו הלקוחות שלכם בשנים האחרונות מבחינת הציפיות שלהם מרמת וקצב החדשנות שאתם מביאים לשוק?
"סף הגירוי והחשיפה למידע השתנו. צריכת המידע הפכה לאחרת וזה הופך את הכל ליותר מאתגר. אם בעבר היה צורך בהשקעה בתקציבי פרסום בטלוויזיה או מדיה מסורתית אחרת כדי להגיע למודעות הצרכנים, היום יש דרכי עבודה אחרות ומגוונות.. יש היום הזדמנות להרבה יותר שחקנים להיכנס לשוק וזה מבורך בעיני, זה מחדד את הצורך שלנו להמשיך להיות מעולים".
לסיום, נשמח להכיר אותך גם מהפן האישי.
"אני נשואה + 3 ילדים (שגדלו שלושתם במנשאי בייבי ביורן). את התפקיד הנוכחי אני ממלאה כ-7.5 שנים ונהנית מכל רגע. בעבר מילאתי מגוון תפקידים בעולמות הפרסום, בדגש על פרסום בדיגיטל. בעלת תואר בתקשורת וניהול".