סגור
כדאי להכיר

העסקים שצלחו את משבר הקורונה – הכירו את משרד רו"ח יניב כהן שליווה אותם בסערה

יניב כהן הוא רואה חשבון ובעל תואר ראשון בכלכלה מאוניברסיטת בן גוריון. הוא החל לעבוד בתחום המיסים והעסקים בשנת 2004 ובשנת 2010 פתח את המשרד "יניב כהן רואי חשבון – משרד חכם לעסקים". בדיוק כמו שם העסק, יניב מאמין שתפקידו של רואה החשבון הוא להעניק ייעוץ "חכם" ללקוח, באופן המותאם למאפייני העסק

"בתחילת הדרך של המשרד הבנתי שקיים המודל הקלאסי שאני מכנה "הרואה חשבון הטוב". בגדול, מדובר בשירות מאוד בסיסי של טיפול בדיווחים הקבועים, תשלומים למוסדות בזמן, סיוע בחיסכון במס עבור העסקים ועוד. אולם, המודל הזה לא הספיק לי. אני רואה את תפקיד רואה החשבון אחרת, כלומר מעבר לתפקיד הפסיבי במידה מסוימת, רואה חשבון בעיני צריך לקחת חלק אקטיבי בסיוע לעסק" מסביר יניב.
2 צפייה בגלריה
יניב כהן- רואה חשבון
יניב כהן- רואה חשבון
יניב כהן- רואה חשבון
(צילום:נתי גולד)
שקט אמיתי לבעל העסק
"המטרה שלי בסופו של יום, היא להעניק לבעל העסק שקט מושלם ואמיתי בכל הנוגע להתנהלות מול רשויות המס. התנהלות מול רשויות המס באופן כללי היא איננה פשוטה כלל. זה תחום שרוב בעלי העסקים לא מבינים בו או לא מבינים בו מספיק, ובאופן טבעי התחום מעורר חששות אצל בעלי עסקים ורצון מובן לשלם כמה שפחות, כמובן שבמסגרת החוק. עם הזמן, פיתחתי שיטה המסייעת לבעל העסק להקטין את תשלומי המס (בהתאם לחוק) והימנע מ"הפתעות", כגון הפרשי מס לתשלום בדוח השנתי".
2 צפייה בגלריה
יניב כהן - שירותי ראיית חשבון והנהלת חשבונות
יניב כהן - שירותי ראיית חשבון והנהלת חשבונות
יניב כהן - שירותי ראיית חשבון והנהלת חשבונות
(צילום:נתי גולד)
הצלחה בלתי מעורערת גם בתקופת הקורונה
"אני חושב שאחד מן הדברים שיעידו על הצלחת השיטה שלנו הוא ההצלחה דווקא בתקופת הקורונה. לאחר כשנה וחצי מפריצת המגיפה, בזמן שעסקים רבים סגרו ופשטו את הרגל. אף מלקוחות המשרד לא סגר את העסק וכל שכן לא פשט את הרגל! נוסף על כך, כ-20% מן העסקים הפטורים הפכו במהלך שנת 2021 לעוסקים מורשים.
אז איך עשינו את זה? קודם כל, הורדנו ללקוחות שלנו המון חרדות על ידי מספר פעולות:
טכנולוגיה - רכשנו תוכנה ייעודית הבודקת כל חודשיים מי מהלקוחות ירד במכירות בהתאם לתקנות (בין 25% ל-40%). כל לקוח שחווה ירידה בהכנסות בהתאם לתקנות, קיבל הודעה ספציפית לנייד "בתקופת דיווח XX ירדת בהתאם לנדרש מצ"ב קישור להגשת התביעה".
זריזות - פתחנו קבוצות ייעודיות בהן הודענו במידי, על כל מענק קורונה שנפתח, כך ששום לקוח לא יפספס את הגשת מענק אליו הוא זכאי.
תכנון - במהלך שנת 2020 שמנו דגש משמעותי על תחזיות מס. לכל לקוח בוצע שלוש תחזיות מס: אחרי חצי שנה ,8 חודשים ו10 חודשים, פעולה זו אפשרה לכל בעל עסק להתכונן טוב יותר."
נהלי עבודה בלתי מתפשרים
"לקוחות המשרד נהנים מיחס אישי וממענה מדויק לצרכיהם. לא משנה מאיזה תחום העסק, אצלנו אין פיגורים, איחורים וקנסות מרשויות המס השונות (מס הכנסה, ביטוח לאומי ומע"מ). אנחנו מצליחים בכל פעם מחדש לגבש את הדרך הנכונה לסייע לעסקים, הן באמצעות צורת העבודה ונהלי עבודה בלתי מתפשרים של המשרד והן באמצעות מערכות מחשוב מתקדמות ותהליכים אוטומטיים המאפשרים לנו להכין באופן יזום תחזיות מס ותכנוני מס כבר במהלך השנה לכל הלקוחות. בנוסף, אנחנו מעדכנים את הלקוחות במהלך השנה מהם ההפרשים לתשלום או להחזר הצפויים בסוף השנה ומה ההמלצות שלו על מנת להקטין אותם".
ליצירת קשר עם המשרד: 074-7045405