סגור
CORPORATE.890/100

הקמפיין החדש של חיים אתגר ודדי החתול

העיתונאי והחתול המפורסם במדינה נפגשים במסגרת מהלך הסברתי לחיזוק אמון הציבור לתהליכי המחזור בישראל

שמפו שהופך לאדנית? כן, זה קיים וקורה בעצם מדי יום. אלפי אריזות שנאספות מהפחים הכתומים של 'תמיר' מדי יום, עוברות למפעל מחזור, שם בעזרת טכנולוגיות מתקדמות, הופכות האריזות חזרה לחומר גלם מהם יוצרים מוצרים חדשים היישר לתעשייה.
בקמפיין דיגיטל שיעלה בימים הקרובים בהפקת סוכנות הפרסום 'האבאס בלינק' בהובלתו של חיים אתגר, יגיע איש התקשורת הוותיק לבדוק ולחשוף את הציבור לתעשיית המחזור המקומית.
בסרטונים שיעלו בימים הקרובים לסושיאל, "מפתיע" אתגר, מלווה במצלמה, את אנשי הצוות במפעלי המיון והמחזור ושומע מהם על התהליכים שעוברות האריזות שמגיעות מהפח הכתום, במטרה, כאמור, להעלות את המודעות לשמירה על הסביבה ולעבודת המחזור כחול לבן שלא נפסקה גם עם פרוץ המלחמה, אז ב'תמיר' הוסיפו פחים כתומים והגבירו את תדירות הפינוי ברשויות שאירחו מפונים, הציבו מכולות בשטחי כינוס של חיילים, ושמו דגש על הסברה במטרה לגייס את הציבור הרחב למאמץ לשמירה על הסביבה.
1 צפייה בגלריה
רני איידלר מנכ"ל תמיר
רני איידלר מנכ"ל תמיר
רני איידלר מנכ"ל תמיר
(ראובן קסטרו)
רני איידלר מנכ"ל תמיר: "חשוב לנו להראות לתושבים שמפרידים אריזות בבית, ולאלה שרוצים להצטרף ולהתחיל, מה קורה עם האריזות לאחר שהשליכו אותם לפח הכתום, ולהציג את העשייה היום יומית במפעלי המיון והמחזור ובכך לחזק את אמון הציבור בתהליכי הייצור שאנו מובילים במטרה להגביר את שיתוף הפעולה ולחזק את תעשיית המחזור בישראל".