סגור
CORPORATE.890/100

לקראת יום האישה, איגוד ההייטק הישראלי יעניק אותות הוקרה לשתי נשים פורצות דרך בתעשייה

איגוד ההייטק הישראלי יעניק השנה אותות הוקרה לשתי נשים פורצות דרך בתעשייה, נשים אשר הטביעו את חותמן בהייטק הישראלי — מנכ״לית, יזמת או משקיעה אשר תרמה לתעשייה, השפיעה על הכלכלה ועל האקוסיסטם הישראלי. האותות יוענקו במסגרת ועידת המנכ״ליות, Women's CEO Summit, שתיערך ב-5 במארס בבורסה לניירות ערך בתל אביב

2 צפייה בגלריה
רותם גרינפלד, מנהלת לקוחות בחטיבת ניהול ההון של בנק רוטשילד ושות' בישראל (קרדיט: יחצ).
רותם גרינפלד, מנהלת לקוחות בחטיבת ניהול ההון של בנק רוטשילד ושות' בישראל (קרדיט: יחצ).
רותם גרינפלד, מנהלת לקוחות בחטיבת ניהול ההון של בנק רוטשילד ושות' בישראל .
(יח"צ)
זו השנה השנייה שאיגוד ההיי-טק מקיים את הוועידה, המתקיימת לקראת יום האישה הבינלאומי ועוסקת בקידום נשים בהייטק. איגוד ההיי-טק הישראלי, המייצג את ענף ההייטק בישראל, פועל לקידום התעשייה לצמיחה כלכלית, לייצוג בפני הממשלה, הכנסת והרשויות הממשלתיות ולקידום תהליכים של קביעת מדיניות והסרת חסמים העשויים להשפיע על תעשייה זו.
ועדת השיפוט השנה כללה נציגים מהחברות הבולטות במשק: מאיה שוורץ, מנכ"לית איגוד ההייטק; סיון נויפלד, מנהלת פיתוח עסקי באיגוד ההייטק; רותם גרינפלד, מנהלת לקוחות בחטיבת ניהול ההון של בנק רוטשילד ושות' בישראל, גלית לוי, סמנכ"לית קשרי ממשל באינטל; מיכל רייספלד, סמנכ"לית ומנהלת חטיבת שיווק ולקוחות ברשות החדשנות; יעל גרינולד, משנה למנכ"ל מנורה מבטחים פנסיה וגמל; חגי אדרי, סמנכ"ל התאחדות התעשיינים; ליאור פרנקל, מנכ"ל חברת ווטרפול; רפי חדד, סמנכ"ל פיתוח עסקי פלקס ישראל, גבי ג'ופה, מנכ"לית חברת dbMotion; הילה בקשי, מייסדת קהילת ״המיטאפיסטיות״ לנשים ממקצועות ההייטק; ולילי גלובמן, מנהלת הכספים של חברת Ribbon.
מאיה שוורץ, מנכ"לית איגוד ההייטק, אמרה: ״איגוד ההייטק הישראל דוגל בקידומן של נשים בכל התחומים ופועל לצמצום הפערים המגדריים. יום האישה זו הזדמנות גדולה להוקיר את הנשים המשפיעות והמשמעותיות בתעשיית ההייטק הישראלית, וזוהי זכות עבורי לקחת חלק בוועדת השיפוט ולעניק את אותות ההוקרה״.
2 צפייה בגלריה
תכנית הכנס
תכנית הכנס
תכנית הכנס
רותם גרינפלד, מבנק רוטשילד ושות' בישראל מסרה: ״שמחתי לקחת השנה חלק בוועדת השיפוט לחלוקת אותות לנשים פורצות דרך בתעשיית ההייטק והמדע. לפי הדו״ח האחרון של רשות החדשנות, בשנת 2022 הועסקו 137 אלף שכירות בענף ההייטק בישראל, המהוות 34% מהשכירים בענף. למרות הצמיחה במספר הנשים בענף לאורך השנים, מרביתן מועסקות בתפקידים שאינם טכנולוגיים. גיוון מגדרי בהייטק ובתעשייה הוא חשוב, ולא רק מסיבות של מוסר או סדר חברתי, אלא כי הוא תורם להצלחת הארגונים והחברות, ולכן כולנו — גברים ונשים — צריכים לפעול לשם כך. כולי תקווה כי האותות שמחולקים השנה יהוו השראה לנשים נוספות, צעירות ובוגרות, להשתלב בתפקידי מפתח בתעשייה״.
את הכנס השנה תפתח רעיית נשיא המדינה, הגברת מיכל הרצוג. לאחר מכן יתקיימו פאנלים בנושאים ״נשים משקיעות בהייטק״ ו״מי הזיז את הלייק שלי? השינויים שחלו ברשתות החברתיות״, כמו גם הרצאות של מאיה שוורץ, מנכ״לית איגוד ההייטק הישראלי, ומעיין שריג, סמנכ״לית תקשורת מטא, ושיחה עם ד״ר מיכל צור, ממייסדי קלטורה וסאיוטה.